close

周慧敏破例客串黃凱芹開騷戒如厠

80、 90年代,無人沒聽過黃凱芹( Chris)與周慧敏( Vivian)經典歌曲《情末了》,轉眼間, Chris入行已踏入 25周年,今年他會在紅館舉行兩場演唱會,紀念這個大日子,個唱當然少不了好友周慧敏的相助。

黃凱芹入行 25年,至今好像沒有老過,且狀態大勇,他將於 3月 24日、 25日在紅館舉行兩場「 True Colors 25周年演唱會」,他說:「其實去年我喺九展做過演唱會,但對上一次紅館演唱會應該是 04年喇!」

屢食檸檬 放大圖片
周慧敏與黃凱芹老友鬼鬼,已答應擔任演唱會嘉賓。資料圖片

周慧敏與黃凱芹老友鬼鬼,已答應擔任演唱會嘉賓。資料圖片

Chris表示這次舞台設計亦有別以往,他說:「今次個台會搭到好高,八呎再八呎,開會時我都講笑話,睇我高度都知,我有畏高。」問 Chris會否大騷胸肌?他笑說:「我有冇呢?唔一定要騷,我鍾意形象上多啲衫幫到我。」Chris與 Vivian相識多年,這次邀請到 Vivian擔任嘉賓,並會與她合唱一曲《長痛不如短痛》,他說:「其實我一路有畀歌 Vivian,但佢一直揀唔啱推咗我,今次我都係抱食檸檬心態,點知佢鍾意呢首歌,仲畀埋意見改咗呢個歌名。」

放大圖片
黃凱芹 04年在紅館開騷時,曾露健碩胸肌。資料圖片

黃凱芹 04年在紅館開騷時,曾露健碩胸肌。資料圖片

相隔八年再在紅館開騷, Chris坦言屆時應該會很緊張:「我試過一次太緊張,臨出場再去一去廁所,點知唔記得有無綫咪勾住條褲,就咁跌咗落廁所,搞到完全收唔到,當時都好後悔做乜無端端去廁所,家受到教訓會小心喇!」 Chris近年在加拿大生活, keep得一身健碩身形,他坦言平日生活有規律,最重要不要太憂心,不要經常諗住得獎,令自己承受太大壓力。撰文:溫敏芝場地提供:紅磡都會海逸酒店


黃凱芹月尾在紅館開騷紀念入行 25年。
攝影:林德雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()