close

敏之含提子餵安仔合家歡灑鹽花

陳敏之在無綫新劇《東西宮略》中飾演夏迎春,會色誘皇上郭晉安,二人不但有床戲,敏之更要用口餵安仔食提子,連安仔都擔心這些意淫場面能否在合家歡時段播出。

無綫近日播出新劇《東西宮略》,由郭晉安、陳敏之和陳法拉主演,安仔再次發揮搞笑本色,飾演昏君齊宣王,向來有收視保證的他希望新劇為無綫收視創新高。鍾無艷和夏迎春爭寵這題材已非首次拍攝,今次劇中昏君依然好色,安仔直言艷福無邊,他日前說:「今次真係受命去左擁右抱,同敏之又有床戲,又含提子,我都擔心呢個時段點播出街。」

放大圖片
「夏迎春」敏之在劇中餵安仔食提子。電視圖片

「夏迎春」敏之在劇中餵安仔食提子。電視圖片

放大圖片

 

爆夫婦閨房趣事 放大圖片
陳法拉(右)、敏之和郭晉安在劇中大放笑彈。劇照

陳法拉(右)、敏之和郭晉安在劇中大放笑彈。劇照

劇中敏之會色誘安仔,安仔說:「佢會用口餵我食嘢,又有冲凉戲同跳舞,今次觀眾會好有視覺上享受。」安仔坦言現實中與太太歐倩怡閒時也有夫妻情趣,太太也試過用口餵他。首次擔正飾演夏迎春的陳敏之直言壓力比較大,幸好與安仔合作能令她入戲,她說:「少少緊張就一定會有,盡量唔去諗太多,享受去拍,為咗今次嘅角色我都有睇番以前嘅鍾無艷戲。」敏之又覺得拍喜劇有一定難度,她說:「拍喜劇喺節奏方面好重要,對白、身體語言同表情都要配合到,安仔都有教我哋,同佢合作真係好開心。」

指法拉緊張工作 放大圖片
陳敏之不諱言拍喜劇有難度,節奏要把握得很好。

陳敏之不諱言拍喜劇有難度,節奏要把握得很好。

安仔今次與兩位後輩花旦合作,有讚冇彈,大讚敏之靚女,他說:「佢又靚又高,起初都怕佢做個角色會尷尬,之後大家熟咗佢都好主動,令我好放心去演。法拉就係一個比較緊張工作嘅人,話題都係圍繞點去演,同埋會度吓點演,佢緊張所以我都唔可以放鬆。」採訪:王崇穎攝影:仇志德場地提供:大龍鳳


郭晉安和陳敏之在無綫新劇《東西宮略》中合作,兩人互笠高帽。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()