close

So Comment

去時鐘酒店食泰菜!  Sawadee Thai

元朗遊,輪到泰國餐!
我成日話香港無泰國嘢好食,元朗呢間唔差,但如果我講畀你知我哋 9個人,叫到一枱都係嘢,一枱完又一枱,才不過$1,554,你係咪都想 weekend自駕遊入元朗試吓呢?!

元朗"滾"友,小心!

呢間 Sawadee Thai其實好易搵,正正就在博愛醫院隔籬……隔籬有間新港酒店(時鐘酒店!)要去 Sawadee Thai就要駛入呢間酒店的 carpark才能到 Sawadee Thai,所以元朗 playboys,我介紹後可能好多人會入去食,小心畀人撞破!

格局

2/3露天, 1/3室內,地方好大。我去那天係 weekday,仍然八成滿。朋友話假日係滿瀉的!露天處有個角落係做印度菜的,會見到廚師在做 Naan bread、咖喱……另一處放了些海鮮、肉、蔬菜係 for BBQ,
咁當然可以自己在餐牌叫泰菜或另一餐牌叫印度菜。有趣!

食物

先來一個 1. Thai mixed appetizers$198
有蝦餅、春卷、豬及雞沙嗲、炸南瓜粟米球。之後我哋多叫了一個魚餅$68,好食彈牙,但因為餡中間有小凹位,咁炸啲油多了一點,在凹位中有一個小泳池的油!但 mixed appetizers切了一半,所以無呢個問題。春卷超好味,炸南瓜 OK啦, batter可以薄些更好,沙嗲我不喜歡,肉質唔靚。

 

2.印度咖喱角$58
我小心翼翼地切,切得好齊口,無散晒,味道非常印度。餡係薯仔雜菜,鍾意,皮可以薄番少少,餡可以多一些。另有羊肉餡。

 

3.豬肉碎生菜包$68
太鹹,唔夠酸味。我告知老闆「阿伍」,佢立即拿了些青檸汁畀我哋。但其實煮呢個餸係豬肉一落鑊就要放青檸汁,等啲豬肉在熟中嗦入啲青檸汁,如果肉熟了,青檸的酸味只在外面,無得救!話鹹,話鹹,
大家都仍好 enjoy,清晒成碟。

 

4. Papaya Salad$68
朋友嫌太辣, OK啦。

 

5.粉絲 salad$72
好好食,酸酸辣辣,配合得好好。

 

6.柚子 Salad$72
超好食,柚子、蝦、花生、芫荽、葱、 mint leaves……汁都好味。

 

7.泰式香葉包雞$62
不錯,係我唔鍾意任何嘢包住雞啫,因為唔鍾意食雞髀,咁佢包住晒,夾咗嚿雞髀,望住都唔知點算,隔籬鍾意雞髀嘅夾住嚿雞胸 which係我嘅 favorite。佢又唔知點算……!

 

8.燒魷魚(order from BBQ)
魷魚好新鮮,燒得有炭火味,好香,好乾身,但咬落又好 juicy,尤其魷魚鬚及鰭更好味道!我哋要 encore呢!魷魚係時價!第一隻係$98,第二隻係$88!!!真正的時價!!!

 

9. Chicken Masala$72
我哋一去到已立心叫好多沙律類,只叫了一個咖喱和大量原味 Naan bread$76/一個。其實咖喱最緊要係用 Naan bread蘸汁,點解我哋食得咁平都係有原因,但係大家結果都飽都不得了,奇怪的 chicken masala,同咖喱角一樣味的,哈哈!莫非樣樣咖喱一樣味?

 

10.我地淨係飲 lime soda都飲了$200( 8杯),啤酒$60( 2支)芒果 freeze$56( 2杯),你話係咪抵食,不過叫餸要精啲!下次我想試點咖喱牛筋、泰國欖角肉碎炒飯、牛尾煲、香茅燒雞、泰式豬手煲……看來要去多幾次!!!

 

Sawadee Thai
地址:元朗坳頭東成里路 1號
電話: 3147 0338

 

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。


攝影:蘇施黃

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()