close


Kenny Wong淺灰色恤衫$2,800米白色薄針織上衣$7,800紅色印花領呔$1,500橙色棉質西裝外套$13,500湖水藍斜布褲$5,200彩色併皮波鞋$4,900all Salvatore Ferragamo 

cover face

黃德斌“我想做主角”

嚴格來說,黃德斌都算潮界前輩。他做過潮店售貨員、模特兒,甚至服裝指導助理,刻下,賣緊潮衫,對美感應有一定認知程度。
我話《金枝慾孽貳》後宮中,屋爛、色又齋、衫唔靚,堂堂如妃睇場大戲所享用的食物,差點以為拜神用剩!
他臉色一沉,「你睇吓啲國畫,畫皇宮都係素色。
「今次,平實但富文藝色彩,突出後宮寂寞。」
一副導讀上身,指引迷途觀眾;「上集故事於冬天發生,衣衫有刺繡,係會靚啲。」
最後,他更以《天與地》老話作結,「都係想俾大家多啲選擇。」
他的「戚其義鐵膽」身份真係堅過塊鐵。
依他所言,即係就算神劇班底親自出馬,閣下都唔一定要 buy,這等於茶餐廳整得好味與否,純屬個人口味,我都慶幸有得揀,弊在,餐廳得一間,咁至最得人驚,一心恨坐正做主角的黃生,又明唔明?


Profile
 

Kenny Wong
出生日期: 1963年 4月 30日(金牛座)
出生地:香港
身高: 5呎 11吋
體重: 175磅
語言:普通話、廣東話及英語。
簡歷: 88年,投考第 14期無綫電視藝員訓練班。 92年,與陳寶蓮拍三級片當男主角。 06年,憑《火舞黃沙》獲得「最佳男配角獎」。 12年,與林保怡和陳豪合唱《天與地》主題曲《年少無知》,獲得叱咤樂壇流行榜頒獎典禮「我最喜愛的歌曲大獎」。
主要作品:電視劇《真情》( 95)、《金枝慾孽》( 04)、《火舞黃沙》( 06)、《珠光寶氣》( 08)、《天與地》( 11)、《心戰》、《天梯》( 12)、《金枝慾孽貳》( 13)。電影《聊齋三之燈草和尚》( 92)、《 C+偵探》( 07)、《風雲 2》( 08)、《 Laughing Gor之變節》( 09)、《志明與春嬌》( 10)。
微博: http://weibo.com/u/2522881284 


做戲搵錢
 

黃德斌說,《天》和《金貳》兩套劇均走非大眾路線,收視差「預咗」。如此先知,所以我諗,不苟言笑,棱角面貌,並非典型開麥拉面孔的他,入娛圈做明星,大抵都一樣「預咗」難突圍吧!
「路線冇得預設,以前,以為自己靚仔,點知入到 TVB,大把人靚過你,結果,行出嚟嘅路就唔同。」
當過男模,更拍過情慾片,對手是當時又靚又後生的陳寶蓮,照理唔會太難受,拍心口上,點都好過死守壽命短過螻蟻的男模,「 Model唔長遠,新 agency不斷湧現,我接到嘅騷又少……」若再嫌三嫌四吊高嚟賣,怕且連這一點點機會都冇埋。
這是他所謂「煮到嚟就食」的人生態度。
當年,好友林俊賢( 90年代無綫小生)將「 TVB訓練班招生」這碟餸遞給他,黃德斌便成了電視演員。「做演員搵多啲錢,做到七十歲仲有得做。」一副朝不保夕的心態,話晒當家中生,怎不教人心酸?
也難怪,黃家出身草根,父親為警員,收入不多,撐起一家,做仔嘅一早搬開住,靠做 sales月入六、七千蚊自力更生。然而,入行後,一直跑龍套,未獲重任,明星夢並非想像中咁好發。「第一套劇有角色有對白, 88年添哥(李添勝)《阿德也瘋狂》,我做周星馳嘅壞朋友,已經開心到不得了。
「但添哥一直冇再用我,直至《天梯》。」《阿》劇拍罷五年後,公司更以一句「多謝合作」完結雙方合約,長期飯票頓失。


00年再返 TVB,重操故業當兼職模特兒,「點都要賺外快生活。」 

06年奪最佳男配角,前途並未光明,「拎完人人都話得,之後咪又係冇嘢做。」 

12年與女友感情要好,「我唔識浪漫,好彩佢都 OK。」

阿戚幫我


Kenny Wong白色碎花恤衫$5,500橙紅色薄針織上衣$7,800橙色斜布褲$5,200藍併黃色波鞋$4,900all Salvatore Ferragamo黑色釘珠片煲呔 stylist's own 

路是人走出來的。為生活,黃德斌棄視從影,聽落幾好,點知拍完三級片,依然寂寂無名,於是,連幕後服裝指導助理都撈埋。
「嚴格來講,我只係服裝指導助手嘅助手啫!工作就係於指定時間之內走勻各大出租戲服倉搵衫,全港所有有布賣嘅地方都要去埋,搵晒材料返嚟等大家揀……
「我點會有機會見到阿叔(張叔平)。」
他入行時,正值電影低潮,冇乜工開,連撈散工也少,眼見銀行存摺數字驟減,唔係辦法。「做幕後,開始得太遲,我性格太收埋,唔主動,只係了解愈多,對呢行興趣愈大,惟有的起心肝改變自己。」最大改變,就係埋 TVB前金牌監製戚其義的堆。
97年回巢,捱到 04年,終有機會接到戚監製的《金枝慾孽》和《火舞黃沙》。「佢唔止幫我,仲好信任及熟悉我,其他監製只憑印象分派角色俾我,咪做嚟做去都係賊。」
工作上,二人密不可分,私底下,亦算有緣。「我哋住埋同一棟村屋,日日見面食飯,佢知我鍾意音樂,叫我整啲歌嚟聽攞靈感,好似《天》、《火》拍攝前,我都整定一大堆 soundtrack俾佢!」
朝中有人好辦事,但隨着阿戚離開 TVB,我戥他擔心,豈不是又要重新捱過?早前,公司安排這個年屆 50歲嘅男人去撒哈拉沙漠狂奔,這到底是福?還是禍?
「呢行好被動……公司叫到,點可以唔做呢?」聽得出語氣帶點無奈。


時裝難做
 


Kenny Wong橙色薄針織上衣$7,800湖水藍斜布褲$5,200both Salvatore Ferragamo 

經歷過冇工開的日子,黃德斌已學精,事業上,分散投資,「總要搵啲嘢做。」年多前,與女友 Joyce齊齊做回老本行——開時裝店。
「時裝最難做,鋪租隨時加你十萬八萬,係咁好賺,就唔使咁快大減價啦!」滿嘴散戶口吻,乘機狂呻。 90年代,他也曾在沙田新城市廣場開鞋店,賺過兩年錢。「當時,我會飛去法國睇騷,入 Dr. Martens及 Kickers等靚鞋,只係敵不過加租執笠。」
前車可鑑,現在,打本給女友開鋪,選址尖沙咀街鋪,決不再揀商場。
「商場一落閘,乜都做唔到,街鋪仲有得博,有乜唔掂,轉開廿四小時賣魚蛋都可賺番個和。」數口幾精。
只是,租金之外,還有另一件事令佢頭痛。「請人難!
「依家,年青人已唔同,即使我講到明,每月唔遲到,就有一千蚊獎勵,個 sales第二朝繼續唔知醒,又嫌人工少,叫佢執吓嘢打理吓店面,好似叫佢去死……
「我以前做 boutique,冇客時,自動自覺執拾鋪頭。」管家姿態,跟「唔識埋堆」的深沉形象相差甚遠。
之不過,事業正上軌道,跟女友感情穩定,很有苦盡甘來的感覺,那麼,尚欠的一紙婚書,甚麼時候簽埋呢?
「未定!生小朋友更加唔會諗;「我細個環境太差,唔想下一代重蹈我嘅困境。」眉頭深鎖,這個樣子,很熟悉,原來,並非裝出來的,是日子有功。


Kenny's tips
 


Kenny Wong黑色絲質圖案西裝外套$24,995黑色西裝長褲(未定價)both John Richmond from The Swank黃併灰皮波鞋$4,900 Salvatore Ferragamo 

Q:最愛時裝牌子?
A: COMME des GARÇONS,年年款式咁上下,只係個 patch左右搬來搬去,唔會著一季就 out,值得投資。

Q:點保持 30吋腰?
A:飲食最重要。少食多餐,每餐七成飽就收手,肥膩唔好掂,仲要少飯,但可少少油。


後記
 


Kenny Wong灰併黃色西裝外套$22,500灰色斜布褲$5,200灰黃色併皮波鞋$4,900all Salvatore Ferragamo 

我問黃德斌,已年屆五十,甘心永遠做綠葉嗎?
「邊個唔想做主角?(曾經有男藝人話我聽最想做許紹雄。)你信?唔係話許紹雄同吳孟達唔好……但我坦白,我想做主角!」
大抵有黎耀祥人辦在前,個個都希望「綠葉變視帝」的奇蹟再出現。
有夢想,有幹勁。祝您好運!

 

Salvatore Ferragamo金鐘太古廣場 303號鋪 2845 2718
The Swank中環置地廣場 B51-54號鋪 2810 0769


撰文:黃鑑江
形象:黃健華
攝影: Gary Lau 
化妝: Jan Chan@Annie G.Chan
髮型: Ice Leong@ii Hair Nail

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()