close


上個月做咗老豆的劉德華,一直堅守保護「華B」原則,囡囡相貌至今未有曝光。上週六(六月九日)「華B」滿月大日子,劉華終於出關,同歌迷舉行一連兩日的慶祝派對,席上,初為人父的他難掩興奮心情,主動提及囡囡近況。「佢依家九磅重!」又大爆朱麗倩佗B時非常辛苦,更當眾公開多謝老婆。

 

開金口
一向視fans為「家人」的劉華,於聚會前一晚,已經秘密到九展彩排及為布置做監工,場地用了三萬個氣球扭成金像獎、金馬獎等圖案砌成巨型舞台,認真又隆重。當晚出席聚會的fans有近二千名,而劉華雙親、家姐及契媽葉德嫻亦例牌現身撐場。近八點鐘,身穿紅色氣球禮服的劉華出場,一口氣唱了十三首歌,活動中段,劉華終開金口講「華B」。「五月九日,我生咗個女,做咗爸爸,係好難忘嘅一日,今日囡囡滿月,好開心可以同你哋一齊分享,十個月前已經決定今日聚會,所以唔係刻意安排,呢啲係天意。」之後,張達明上台做棟篤笑,又再追問「華B」近況,劉華忍唔住講多少少:「佢依家九磅重。」聚會尾聲,熒光幕出現了劉華一家三口無樣但手牽手的照片,全場fans即瘋狂尖叫,離開前,每個fans也獲派發該張牽手相留念。

一分為三
翌日,劉華移師浸會大學會堂與fans舉行慶生會,是日活動只招呼三月至六月份生日的華迷,當日劉華逐一跟fans影合照,甚至有傾偈環節,有華迷託劉華代問候朱麗倩,他亦照單全收。「佢佗住BB嘅時候好辛苦,我知道㗎,我會好好照顧佢,多謝佢。」其後又再向fans承諾:「做咗爸爸之後,我唔會忽略你哋,你哋唔使擔心,我會將我嘅生命同時間分為三部分,一部分係囡囡,一部分係老婆,一部分係我嘅家人(即fans)。」完成兩日聚會後,劉華再度閉關做廿四孝老豆,全天候服侍老婆同囡囡。「佢(劉華)手頭上剩番阿杜套《盲探》未拍完,之前佢請假生女,而家到Sammi病咗,應該八月先開工。除咗套戲,佢下半年唔會接嘢做,直到年尾先會錄音準備出碟。」劉華身邊人說。 ####


歌迷分別準備兩個蛋糕賀劉華B女滿月,蛋糕仲有他們一家三口的卡通造型。


身穿氣球禮服嘅劉華除咗同歌迷唱歌玩遊戲,更主動開金口講「華B」近況。


「華B」見手不見面,只知她手指幼長。


劉華向fans大爆老婆朱麗倩佗B時辛苦,早前便被本刊拍得陪住老婆到診所做產檢。


每次fans聚會,劉華的父母、家姐例必出席,當晚仲齊齊上台切蛋糕賀「華B」滿月。


下半年,除了要同Sammi為電影《盲探》埋尾,劉華會推掉所有工作,專心湊女。


劉華離開時,被fans重重包圍,更有人派滿月利是給「華B」。


《桃姐》帶挈劉華做雙料影帝,導演許鞍華同契媽葉德嫻也齊齊現身fans派對。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()