close


前年蘇杏璇於自家經營嘅「喬妃齋」接受《忽周》專訪時,已因糖尿病而變得非常瘦弱,但佢一直勇敢面對病魔。 

媽咪姐

法師牀邊誦經一周 蘇杏璇含笑離世

上年 4月憑《奪命金》首奪香港電影金像獎「最佳女配角」嘅老戲骨蘇杏璇,於周三( 12日)下 4時左右,因糖尿病及中風,引致併發症,喺伊利沙伯醫院病逝,享年 61歲。
信佛嘅璇姐,待人好就係人都知,所以聽到佢近月病情變差,一班圈中老友記都輪住去探佢。上周佢病情急轉直下,屋企人日日喺牀邊守候,而丈夫彪哥仲特登請咗兩、三個高僧,喺老婆牀邊誦經,希望佢早登極樂,去得舒服啲,唔使再受病魔折磨。可能因為信佛,璇姐彌留一刻,都面帶祥和笑容。

 

其實蘇杏璇真係好堅強!舊年佢雖然因為糖尿病暴瘦,經常進出醫院,但一直好樂觀。上次媽咪姐去探佢,佢由最重嘅 150磅瘦剩 99磅,但仲笑笑口話︰「依家都返唔到做女嗰陣 24吋腰!」認真鬼馬!
講真吖,媽咪姐好鍾意睇璇姐做戲,由 84年《新紮師兄》開始,佢已經陪伴咗我哋三十年,無論做賢妻良母抑或潑辣闊太,佢嘅演繹都係咁入肉。願璇姐一路好走,我哋會一直記住你嘅豁達同笑容!


上年 4月,璇姐因糖尿病導致左腳潰爛,要做刮肉手術。但佢接受訪問嗰時仲好精靈,提記者唔好影得佢個樣咁清楚,怕大家擔心。 

周三( 12日)晚,蘇杏璇大仔喺伊利沙伯醫院接受訪問,表示媽媽安詳離世,而喪禮會以佛教儀式進行。 

璇姐同曾喺電視台打工嘅老公彪哥 87年結婚,生咗一仔一女。彪哥亦信佛,多年來不斷喺內地起學校。周三佢喺醫院為璇姐安排後事,一臉哀傷。

這些年來……

 


前年杜琪峯揾璇姐喺《奪命金》做一個無知師奶,只有十幾分鐘戲,但個個記得。最終擊敗劉嘉玲、惠英紅同舒淇,攞咗金像獎「最佳女配角」。 

84年蘇杏璇喺《新紮師兄》入面,做一個傳統慈母,佢同偉仔呢 pair熒幕母子,絕對深入民心。 

86年喺《黃金十年》入面,(左起)戚美珍、林建明、狄波拉同璇姐四個女人一個墟。人生有幾多個十年?依家睇番,人生真係有啲欷歔。

88年璇姐喺《新紮師兄》有梁朝偉呢個孝順仔,但 88年拍《義不容情》就俾劇中養子溫兆倫殺死。當年璇姐嘅慘情演技,搞到媽咪姐喊到眼腫! 

2千年璇姐係娛圈搶手實力派, 2000年曾經去亞視拍《影城大亨》同麥家琪(左一)張文慈(中)做對手戲。 

72年唔講唔知,蘇杏璇同許紹雄、郭峰都係第一期無綫電視藝員訓練班畢業生,同六叔邵逸夫影過畢業相㖭㗎! 

其實年輕時嘅璇姐,打扮起嚟都幾索㗎!但因個樣生得較成熟,入行以嚟,經常被派演阿媽角色。 

群星念璇姐

杜琪峯:消息好突然
《奪命金》導演杜琪峯話:「我幾個月前先同佢食飯,呢個消息好突然,我都唔知道……除咗佢出色嘅演技外,蘇杏璇嘅慈悲同善心亦為佢一生畫上咗完美句號,感謝佢對演藝界作出貢獻。」

 

陳錦鴻:我同佢好有緣份
「唉,有啲唔捨得!大約三年前喺一個齋宴同璇姐一齊做客席主持,佢近年好熱心幫寺院籌款,為自己嘅宗教做嘢。我同佢好有緣份,感覺好特別,十年前仲一齊去新加坡做話劇,對足一個月,感覺深刻。其實生老病死係自然定律,希望佢屋企人安心,璇姐走得安心無牽掛。」

 

何韻詩:我會永遠懷念佢
與蘇杏璇於《奪命金》有連場對手戲嘅何韻詩話:「璇姐係演藝界不可多得嘅好演員,可以同佢合作係我嘅榮幸,我會永遠懷念佢。」

 

陳啟泰:好可惜
「好可惜!上次見佢已經係 08年拍《法網群英》。當時佢狀態 OK,之後就無見,我入行無耐已經同佢合作,演過幾次母子。 08年見佢時,覺得佢開朗咗,可能係宗教信仰關係。嗰時我哋成日去佢開嗰間齋舖食飯,一班人好開心。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()