close
奶黃包狂想曲 陳明恩

《老表,你好嘢!》熱爆全城,連帶劇中的「細細粒」、鬼妹「小茜」等素人,也全數彈出。雖說鬼妹是金髮綠眼鬼妹,但陳明恩(Corinna Chamberlain)的廣東話,字正腔圓到流利過一些只在港讀國際學校的「鬼妹」藝人,「我喺香港出世、讀書,我覺得自己係香港人o架!只係好似奶黃包咁,裏面係黃色,出面係白色啫。」

話雖如此,但受訪者的香港特色為零,惟有帶港人陳明恩到港地榕樹頭,外景搭夠。拍照時,路人甲乙丙丁紛紛拿着手機拍鬼妹,陳明恩也報以微笑。「《老表》真係幫咗我好多,依家我最想係出碟做歌手,呢個timing啱啱好。」

三十歲的陳明恩,想出碟不是狂想,詳情請上YouTube輸入其名,你會發現,她的唱功,並非如手持ukulele擺甫士那麼簡單。

 

陳明恩(左)憑《老表》中的「小茜」一角,成功彈出。

我沒有「三粒星」

陳明恩不如《老表》的鬼妹般「喊到鬼鍊咁」,但她在劇集的表現,成功帶起其知名度,「真係要多謝祖藍搵我同寫咁多群戲啦!早兩日我出街,有啲小朋友走過嚟同我講:『你唔好唔開心,唔好喊啦!』Hehe,好得意。」

外籍人士說流利的廣東話,對大部分港人來說可能是新奇事,但在陳明恩的「白皮」下,是不折不扣的「黃心」,「我喺香港出世、讀書,好多朋友都係香港人。星期六、日我同屋企人都鍾意飲茶,最鍾意食叉燒包、奶黃包o架。」

陳明恩與哥哥一同參加學校舉行的生日會。

在新劇《神探高倫布》中,陳明恩的對手換上敖嘉年(左)及黎耀祥。

我膚淺,誤以為在港出生,身份證便有三粒星,陳明恩即時糾正:「唔係,我阿爸早排send過個message解釋我知,三粒星要係華裔嘅先有。不過,我覺得冇乜所謂啦,我係香港人,有得投票,OK啦!」

說到陳明恩的香港人身份,就要由其父母說起,「我阿爸係新西蘭人,阿媽係澳洲人,佢哋係傳道人,為咗嚟香港傳教就學咗三年中文,我同阿哥都喺香港出世。阿哥好叻o架,識彈呢個(舉起手中的ukulele)又識打鼓,我就冇佢咁叻嘞。」

陳明恩提及家人時,特別精靈,「係喎,我哋一家人好close,以前會跟阿媽返澳洲探阿姨,依家我哋就去多咗日本,因為阿哥娶咗個日本太太,搬埋過去。」

兄妹二人的感情要好,陳明恩對哥哥有讚無彈。

陳明恩(紅圈)在港出生,就讀屋邨幼稚園,港人過不少香港人。

攬到我O晒嘴

生於虔誠基督教家庭,陳明恩也是撐耶穌的兒女,她的名字,也與其宗教有關,「阿爸叫陳伯倫,係佢嚟香港嘅時候,一個朋友幫佢以個姓Chamberlain改嘅。佢想阿哥明白道理,於是改哥哥叫『明道』,我就用番個『明』字,『恩』就係有『恩典』嘅意思。」

陳氏兄妹年紀只差兩年,曾一同於慈雲山某幼稚園讀書,而陳氏一家每四年便會到澳紐探親,期間陳明恩意識到自己比真正的中國人更傳統,「我好記得有一次要返香港,同啲表哥表弟講拜拜,佢哋又攬又錫我,你知啲鬼好興o架啦,係社交禮儀吖嘛,但係我係呆晒O晒嘴。我心諗:『嘩!咩事呀?』

陳明恩母親白美安(右)曾任小學教師,她為兒女報讀「Accelerated Christian Education」(ACE)在家學習。

陳明恩與哥哥接受ACE時,也需要做功課,向鄰居小孩講解祖國歷史。

「之後梗係明係咩事啦,hehe,但係細個嘅時候,係比依家仲傳統囉,依家我對啲熟嘅朋友都會咁攬吓嘅。」

拍照過後,陳明恩提議到榕樹頭附近的港式餐室繼續訪問,邊行樓梯,她指着那些古舊的紙皮石階磚說:「嘩,好型呀呢啲,之前我嚟過食嘢,已經好鍾意,你估呢度有冇得包場做show?一定型到爆!」

是的。陳明恩對港式潮語非常熟悉,近日天氣較乾燥,她的大袋中亦有一支杏汁雪耳,「潤吓吖嘛,hehe。」

陳父陳伯倫(右)也為音樂發燒友,還喜愛拍片,「我喺YouTube上面啲片都係阿爸剪o架。」

異種憑歌寄意

滋潤乾涸喉嚨有杏汁雪耳,但陳明恩仍未嘗過愛情的滋潤,「我個樣係鬼妹啫,啲人以為我好開放,狂拍拖,其實唔係囉。」

說起對愛情的憧憬,陳明恩含蓄的說:「最緊要係愛我嘅,咩國籍我冇諗過呀,其實呢樣唔係好緊要嘅,只要同我嘅生活態度差唔多就得o架嘞。」

而趁着《老表》勢熱,陳明恩亦一嘗當歌手滋味,推出由王祖藍填詞的〈異種〉,上周亦已派台,「○六年我喺演藝畢業之後,本來簽過唱片公司,但係之後間公司執咗。今次呢首歌好有意思,係祖藍幫我度身訂做,講一個鬼妹同中國籍嘅男仔嘅戀愛故事。收到份詞嗰時,我仲感動到喊添。」

真人經歷?「唔……都唔算嘅,不過好多香港男仔都係咁,都係鍾意啲Kawaii嘅女仔,咩都要個男仔幫手,可能我都要學吓,hehe。」

08年,陳明恩與MC Jin(左二)、馬時亨姪兒馬正遠(右二)等,曾合作灌錄福音rap歌〈多謝〉。

公主look的陳明恩(左)。

與蘇永康合唱〈來夜方長〉。

正牌好Pure好True

未嘗一戀的陳明恩,對自己仍為處女深感自豪,她右手無名指上套着的指環,刻有「Love and Purity」,又有愛又純潔,寓意將女士最寶貴的資產,留給老公。

高登那些甚麼好Pure好True的「女神」位置,請留座給她。

純潔戒

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()