close

 

 


Chrissie Chau
黑色吊帶網紗 corset top$1,480
黑色珠片短褲$1,080
both Pink Martini
彩色閃石頸鏈$9,600
Joomi Lim from Dour Studio
銀色鏤空金屬手鈪 $430 Sirocco
黑色膠面粗腰帶、閃石手鈪
both stylist’s own

cover face

周秀娜“我最叻搵地方瞓”

2013年02月01日 ~~ 第320期 ME!

再遇周秀娜,原本已經纖瘦的她,更瘦更瘦,勉強 90磅吧!
官方力撐, Chrissie日練夜練功夫 keep fit,你睇,四嚿腹肌鋼條身形……
還是失戀呢?上妝前,皮膚白滑,襯得眼袋更腫更大。
早前,單方面宣佈分手,再早前,單方面應付數不清的背叛緋聞,時至今日,仍然護郎,「分手唔關其他人事。」做女人真慘。
跟髮型師兼模特兒男友 Avis六年情,終於玩完。
當女明星,嘜頭有賞味時限,機會難逢,事業比一切重要,「捱慣咗!」點都唔覺苦。「我最叻搵地方瞓……話之佢。」
去年,走勻大江南北,拍劇拍戲,密食當三番,名利當前,兒女私情,還是放輕一點好。

互動片段

周秀娜“我最叻搵地方瞓”


 
Profile
 


Chrissie Chau
出生日期: 1985年 5月 22日(雙子座)
出生地:潮州汕頭
身高: 5呎 6吋半
體重: 90磅
三圍: 32C-19-32
簡歷: 10歲,從汕頭移居香港。 04年,參加「香港動漫節」模特兒選舉獲亞軍。 08年,跟樂基兒同場出席活動,被指相貌相似,冠稱「翻版樂基兒」。 09年,推出寫真集。之後,再以噴血寫真相片推出一系列咕𠱸,人氣急彈,成為新一代性感女神。
主要作品:電影《絕代雙嬌》( 08),《矮仔多情》、《死神傻了》( 09),《惡胎》、《婚前試愛》( 10),《猛男滾死隊》、《熱浪球愛戰》、《喜愛夜蒲》( 11),《 Hold住愛》( 12),《西遊•降魔篇》( 13)。寫真集《 Kissy Chrissie》( 09),《 Les Vacances d'Amour》( 10)。
微博: http://weibo.com/chrissiechau




Chrissie Chau
黑色皮背心$5,400 Rag& Bone
from Lane Crawford
銀色金屬圈圈背心$7,880
Fannie Schiavoni from Dour Studio
白色通窿皮褲$1,390
Blessed Are The Meek from I.T
黑色綴珠片護腕$550/ 1對 Sirocco 

 
Chrissie's tips
 


Q:轉季點護膚?
C:用卸妝油卸妝,溫和又可以順便按摩,自創瘦面法,卸妝時,曲起食、中指,利用關節位打圈搓揉面珠、腮位及顴骨,可去水腫。

Q:傳聞你豪使 30萬置裝,買咗乜?
C:冇計過喎!平時冇時間 shopping,一得閒就去買,我最鍾意 Isabel Marant,鞋就一定係 Christian Louboutin。

 
溝通唔到
 


情人節前夕,與愛人分手,唔想觸景傷情都幾難,堅強的娜姐,睜大雙眼,堅稱事過境遷,無謂故作傷感。「接受咗!今日(心情) OK,以後都會 OK。」
對於舊愛,她坦言,大家唔好再追問下去,拖拖拉拉六年光陰,終於了。
「呢件事,已完結。
「(分手)唔突然,早排家人/朋友成日問起,一定要俾大家知道狀況,生活上,我希望清清楚楚。
「分開咗幾耐?之前,一直冇見面,冇溝通,咁樣算唔算已分開?我成日唔喺香港,想溝通都溝通唔到,初時,大家仲以為互相體諒就可以,但原來少溝通真係會衍生出好多問題,去年,自己彷彿移民上大陸,拍劇、拍戲不斷,加劇問題嚴重性,唔到我哋唔正視。
「感情事,好難講誰對誰錯,如果只係因為唔夠遷就或唔夠體諒的話,一定有方法解決,依家,問題出於我哋兩個拍拖咁耐,大家想法已唔同,目標已唔同,生活圈子已唔同,二人各顧各;「 23、 4歲時,好恨 35歲前結婚,目前,我會以工作為先。
「幾時變得咁有事業心?
「所有事都係透過經歷,一路走來,愈走愈清楚前路點行,冇得預計,總之,呢個階段,我未想停。
「明白大家對娛樂新聞好雀躍,睇吓無妨,我係當事人,只有我至知道邊啲真邊啲假,從來唔上心,分手亦唔關其他人事;「我唔覺得佢花弗,只係,大家唔好再叫佢『周秀娜男友』,事情已過去。
「再搵男朋友,要夾之外,對方仲要明白我工作模式,始終,呢一部份佔好大比重,現階段,愛情對我來講,絕對唔係可有可無㗎!我仍然嚮往愛情,只係實在冇辦法抽時間去拍拖。」


參加動漫奪亞,成就遠拋冠、季軍。《蘋果日報》圖片


當年,男友送上真、假 Chanel手袋為她慶生,好不甜蜜,今日,已成追憶。《 Next One》圖片


跟舒淇合作拍周星馳電影,算是事業再上一層樓吧!


13年
自家內衣品牌最新宣傳照,依然親自上陣,省靚招牌。

 
我都有情緒
 


甩拖了,再忙也沒所謂。
今年,戲劇之外,娜姐還會寫書吐心曲,四萬真言鐵定月尾先於台灣面世試水溫,總覺得,她一直想轉型,即使距離實力派還有一大段路,但起碼搣甩「肉女」稱號,對於一己前途,利多於弊。
「成功轉型,唔知呢?不嬲朝住呢個目標進發,我乜都肯試,反正,自己再冇任何嘢可以損失。
「當初,知道有機會跟周導演(周星馳)合作,以為發緊夢;我哋 80後,睇住佢啲戲長大……對唔住呀!我唔想咁講㗎!我哋真係好熟佢啲戲,朋友之間,成日玩估對白,你講一句,其他人就估出自邊套戲,係咪好無聊?!自己唔同心情會睇佢唔同嘅作品,好快投入。
「周生要求高,好認真,難得有機會拍住一個好導演,梗係想佢對我要求高啲啦!每 NG一次就學多一次。接觸後,佢對所有工作人員都好有禮貌,我受寵若驚。
「宣傳期,周圍去,內地真係好大,見到觀眾反應好,幾辛苦都值得,呢種感覺,無論你喺電影邊一個崗位都會感受得到。拍戲後,開始留意身邊人、事,以前做 sales,唔會無端端問自己『我究竟係一個乜嘢人?』面對呢行,必須好好了解自己,演技源自生活。
「為工作,我唔會將性感作為第一個考慮因素,只要靚、合情、合理,繼續都得;「其實,呢個只係我其中一面,我最想有機會突破。
「一直以來,大家以為我 EQ好高,講真,我都有情緒,不嬲唔介意別人眼光,出寫真都冇所謂,心諗『工作啫!生活啫!』但人大咗,顧及家人朋友感受,只有拍戲,我可以盡情抒發情緒,唔使理其他人點睇我。」




Chrissie Chau
銀色鏡面 bra top$798
黑色 ruffles膠腰帶$1,850
黑色寶石圖案半截裙$598
黑色閃石頸鏈$2,790
all Pink Martini
黑白色搭帶高踭鞋$980
Exchange Series 

 
後記
 


周秀娜真的很忙很忙很忙,影相要度期,訪問要度期,出書要度期,拍戲拍劇以外,連跟家人食餐團年飯都要度期。
化妝時,她跟小編閒聊,黐雙眼皮膠紙、買超高踭鞋、買加細碼新裝;畢竟係後生女,貪靚,豈止𡃁模?
時尚,需要代價,有得做就做,捱更抵夜食無定時顛沛流離,何止為兩餐?冇期度到有期。
「捱慣咗!我最叻搵地方瞓覺,話之佢係邊度。
地上有塊污糟毛毯,唔知幾多人踩過,我都照瞓。」
成功非朝夕,除了唔怕污糟,她更花錢請埋戲劇老師出埠傍住開工,這些「身後身」的事,又點會係一班只顧「眼前路」嘅上等人能夠明白?!




Chrissie Chau
黑色喱士連身裙$2,990
Blessed Are The Meek from I.T
黑色綴晶石金屬頸鏈$550 Sirocco 

 
Shop List
 


Dour Studio銅鑼灣白沙道 4號 2樓 2811 3307
Exchange Series銅鑼灣禮頓道 42號禮智大廈 2樓 2972 2889
Heaven Please銅鑼灣富明街寶富大廈 2號 B鋪 2311 9533
I.T銅鑼灣希慎道 1號 1樓 2890 7329
Lane Crawford中環國際金融中心 3樓 2118 3376
Pink Martini銅鑼灣耀華街 3號地下 2號鋪 2574 1498
Sirocco銅鑼灣耀華街 3號地下 3號鋪 3585 7085 

撰文:伍淑嫻
形象: Annie Hung
攝影: Eric Seto
化妝: Jan Chan@Annie G. Chan
髮型: Ice Leong@ii Hair Nail
鳴謝: shu uemura

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()