close



So Comment

再不踏足的豬店 SALTED PIG

2013年02月01日 ~~ 第914期 飲食男女

久聞其名…
唔知點解好多人喺我身邊時常提起 Salted Pig。一次連位都訂了,結果又 cancel去了另一間,結果今次 make a point去了。不過可能我嘅直覺有啲用!哈哈……

FAMILY STYLE


一出?,就見到幾張卡位,當日竟然九點幾仲有啲幾歲細路喺度食飯。好彩地方頗大,我已行到遠遠,離開重災區。
地方真的好友善, casual。侍應們亦好好笑容。

食物


其實我仲好努力想吓仲有乜可以讚吓,可惜都係要開始講食物了。
第一,叫了 Pork Terrine$90,唔錯,亦可能係好餓,有細細粒 green pepper,好香。


Pork Terrine


Rub n Tickle Belly

"Rub n Tickle" belly$298
見到個賣相都知道叫錯嘢了。吖,食塊豬皮,又相當好食,好香好脆好鬆,食完嘞!全碟可以拿走了。嘩!啲豬肉又有雪味,又硬,又凍又實……$298為食塊皮又好似好奢侈!

BBQ ribs(full rack)$258
一切落去又知道叫錯嘢了,因為啲肉自動散開,肉又唔黐骨,一定係煮熟啲 ribs先至拎去燒啦!但點解又係凍冰冰的?!唉!又錯!


BBQ ribs


Pig Knuckle

朋友叫了碟 Mac-N-Cheese。又幾好食噃,因為熱辣辣。好彩有小盤通粉救吓命,朋友笑我,侍應一開始就介紹食 pork knuckle啦,你又要自己揸弗。哈!哈!抵死呀,又叫碟 crispy skinned pork knuckle$266,叫做三碟肉中最可以食嘅一碟,但都係 only so so…… Encore一個 Mac-N-Cheese,已唔同樣,水汪汪! dessert carrot cake亦保持一貫水準——難食!哈!真唔明仲有咁多人去,又唔係平。我覺得佢聰明之處係主打一樣嘢——豬,好似有個說法。乜嘢說法都好,都說服唔到我去第二次!






The Salted Pig
地址:中環皇后大道中 139號 L Place 2樓
電話: 2870 2323




蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 

攝影:蘇施黃

(蘇施黃)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()