close


開揚大廳客廳與飯廳位於地下,裝修以白色為主,設計簡潔舒適。花園與客廳之間是落地大玻璃,光線充足,增強空間感。 

星悅居

靜音空間 孫穎

繁華城市,高樓大廈愈堆愈密,享受一刻寧靜的機會,買少見少。名鋼琴家劉詩昆愛徒、有「鋼琴公主」稱號的孫穎對聲音特別敏感,嚮往郊區幽靜生活的她,年前豪花 5千萬,購入上水天巒獨立屋,作度假之用。「香港好繁忙,好難真正停落嚟!我鍾意呢度環境清幽,望住咁多綠色植物好舒服。我一放假會入嚟休息幾日,靜靜哋睇吓書、聽音樂,可以找回生活的芳香。」

 

遠離煩囂,享受鳥語花香,確實是度假的好地方。孫穎年前花 5千萬購入上水天巒獨立屋,為求尋找心靈寧靜處。「呢間屋冇電視、冇電腦,可以得到真正休息,專心感受大自然。」獨立屋由 3千呎花園包圍,環境優美,空氣特別清新。


鋼琴家劉詩昆愛徒孫穎,畢業於南京藝術學院, 17歲開個人演奏會,不時獲邀到世界各地演出。 93年,她正式來港發展。 

經常到法國、維也納等地演奏的孫穎,在世界多個地方的家都放有鋼琴。「琴係每間屋唔能夠缺少嘅嘢,不過呢個琴啲音唔夠準,我只用嚟襯色。」相信只有專業鋼琴家才聽得出箇中分別。 

室內設計富時代感,亦不乏古樸文化氣息,皆因孫穎愛放古董擺設。擺放於客廳的白色大櫃中除了有書,還有珍貴收藏。她將小擺設放在數十元的太陽能轉盤上(小圖),隨轉盤慢慢轉動。而櫃上亦設有射燈,凸顯內藏珍品。 

簡約裝修

獨立屋樓高三層,地下是客飯廳、廚房和花園,一樓有三間房,頂層是天台。連埋花園,全屋面積 6千呎,但孫穎只用了十多萬布置度假屋,摒棄豪華裝修。「我想改變買幾千萬別墅,要用幾百萬裝修嘅觀念。其實簡約亦可以好有特色,生活中處處有非凡,唔注重細節,就算用咗幾百萬都變得平凡。」
踏入大門經過花園進入大廳,落地大玻璃穿透充足陽光,景觀開揚,極具空間感。屋內設計以白色為主調,簡單舒服。啡銀色英式梳化襯以透明型格茶几,集合時尚與古典味道,令整體感覺更富時代感。客廳擺放茶几和白色飾櫃,櫃內有不同題材的藏書與古董擺設,代替電視機。「冇電視變咗多啲時間睇書。呢度冇好大嘅書海,唔會有好攰嘅感覺。除咗有我自己嘅書,國畫大師黃永玉同喬布斯傳都係我近期睇嘅書。」


古董銀器櫃裏的古董銀器,由美國鋼琴家 Vladimir Viardo送贈,屬無價收藏品,孫穎唔捨得用。 

名師茶几獨立屋以冷色為主調,梳化旁邊是丹麥家具品牌 essey出品的 illusion透明茶几,帶出時尚味道。 

限量鋼筆「呢支筆冇得賣,係萬寶龍同某鋼琴品牌出嘅一支限量版筆,全球得 300支,用嚟送俾世界各地鋼琴家,好值得紀念。」果然有身份。

迷你玉琵琶孫穎除了是頂級鋼琴家,她的琵琶造詣亦相當了得,家中放有玉造的玉琵琶擺設,只有掌心般大。「呢個係朋友特別造俾我,只收咗幾萬蚊材料費。」 

廚房面積達 300呎,有巨型西門子雪櫃及 Gaggenau廚具。而掛於焗爐外的莫札特圍裙,當然用作觀賞居多。 

無邊際睡房

主人房本應設計在二樓,但孫穎就將它安排在地下樓層,貪其可以連接千呎大花園,瞭望無邊際田園景色。而熱愛音樂的孫穎,家中除了擺放有關音樂物品,亦放有不少藝術擺設。走到樓上一樓,三間房分別改為打坐室、閱讀室和雜物房。面積有 600呎連露台的打坐室,一般會用作主人房,但她卻只放上兩張大型波斯地氈,猶如私人展室。「波斯地氈可以睇到當時當地嘅文化,係收藏一部分,所以要俾足夠空間,如果堆喺度,價值就打折扣。」


花園面積達 3千呎,一片綠油油草地包圍整棟獨立屋。「呢度啲花花草草都係我入伙前揀,屋苑就幫我安排。」相信只有高尚住客才獲這種優質貼心服務。 

花費 5千萬購大型獨立屋的屋主,可獲屋苑送贈一套 Wedgewood高級杯碟,價值 6萬元。「根本就唔關乎價值,而係心意,俾人感覺好受到尊重,好窩心!」 

寬闊打坐室一樓主人房改為打坐室,孫穎放了兩張購自土耳其的波斯地氈。「地氈兩邊睇完全唔同色,由深到淺反差愈大,代表愈昂貴。 08年買萬 5蚊美金,依家要成 8萬蚊美金。」 

通透睡房孫穎將睡房搬到地下,雖然面積不算大,勝在夠開揚。「睜開眼就見到翠綠草地,好似置身外國咁,令人心花怒放,夜晚着晒燈仲好有童話 feel。」 

私人藝術館

孫穎最初睇中天巒這個樓盤,豪花近兩億一口氣買下五間獨立屋。她更打算將這間獨立屋與隔鄰獨立屋打通,改造成私人藝術館,展出珍貴私人收藏。「呢個屋苑每個獨立屋都係獨一無二,圖則同面積都唔同,唔可以複製。我一次過買咗呢間同隔籬屋,諗住第時打通做相連單位,喺上空望落嚟,兩間別墅排到好似一隻蝴蝶咁,好罕有。我希望將佢改裝成藝術館,可以展出包括匈牙利政府贈送已故鋼琴大師李斯特一束真髮,劉海粟、張大千和黃永玉等嘅名畫,等多啲人認識。另外三間就用嚟投資,見價好就賣。」為了這批無價藝術品,孫穎早已準備買重保險,並且於每座獨立屋設置二十四小時保安系統,以策安全。


孫穎與師傅劉詩昆,早前出席鄭裕玲等人成立的「至八會」畫展。孫認為鄭的作品水準頗高,一口氣買了 5幅做慈善。「我以三萬八千買 5幅畫,跟住佢哋送多一幅俾我。」 

獨立屋花香處處,孫穎於房間亦放有乾花。「呢個花樽好特別,一睇就鍾意,我喺歐洲買番嚟,約 5千幾蚊。」 

講求生活中細節的孫穎,將客房改成閱讀室,放了購自宜家傢俬的木凳,牆邊放有幾幅畫和花,襯出另一味道。

百萬靚廁廁所於入伙時由發展商包辦,金碧輝煌,設計豪華。「佢哋 sell個廁所裝修幾百萬,不過咁 grand同間屋唔太襯,但我又唔想整爛再裝,太浪費。」 

孫穎家中物品融入不少音樂元素,連紙巾都有音符。「紙巾喺外國買,要幾十蚊一卷,一買買咗幾箱,太靚唔係好捨得用。」記者亦有摸過音符紙巾質感,與一般無異。 

天巒位於上水古洞,共有 300伙,其中 11幢屬王牌獨立屋,孫穎一人已擁有兩間。至於她購入的另外三間,則屬普通型獨立屋。 

Floor Plan 

撰文︰蔡靜雯
攝影︰潘啟德
錄像︰湯文峯

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()