close


唔係食阿公嘅,我點浮華得起?(設計對白)白恤衫襯牛仔褲嘅洪永城,真人其實非常 down to earth,仲不遺餘力笑住遊街。唔少 OL、師奶就鍾意佢呢種鄰家男孩 feel。 

媽咪姐

洪永城走過無聊大地

由洪永城( Tony)同黃翠如孭飛嘅旅遊節目《走過浮華大地》,收視一般,又被網友大彈太過炫富,但兩位主持因為有高層余詠珊撐腰,竟然可以開拍第二輯,主力介紹亞洲新蒲點。

 

第二輯要等埋翠如 BB拍完劇集《舌劍上的公堂》先正式開工,所以啱啱喺檳城拍完《單戀雙城》返港嘅洪永城,近日完全冇嘢搞。周日( 5日),媽咪姐就喺灣仔撞到佢。冇資源食好嘆好嘅情況之下,浮華慣嘅洪永城頓時打回原形。當日佢一條友喺灣仔街頭四圍遊,明明等緊過馬路,又突然掉番轉頭,完全漫無目的,認真無聊。


講真一句,媽咪姐好奇心極強都唔會因為街上嘅海報而駐足觀賞。但百無聊賴嘅洪永城,當日就因為一張農夫音樂會嘅過期海報,而停低咗幾分鐘。 

洪永城似乎係路癡一名,喺灣仔街頭兜咗幾個圈都唔知去邊。最後佢由灣仔行到落銅鑼灣,明明等過馬路,又失驚無神左望右望。 

洪永城同翠如 BB係余詠珊愛將,當然被欽點拍旅遊節目,主力嘆世界啦。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()