close


佢是非多,啲人會信嘅!(設計對白)唔好拉我啲客落水。(設計對白)(《蘋果日報》圖片)

真實謊言 戴夢夢原本有計劃今年底,與拍拖三年的男友陳定邦(陳果齊兒子)結婚,早前卻爆出傅穎介入,以致二人分手。不過,有指戴夢夢其實早於去年底開始,偷食有翻版林峯之稱的湖南衞視主持魏蘶,並不時以工作為藉口,飛去北京與對方見面;直至今年初,陳定邦發現,於是提出分手。但戴夢夢卻利用曾經搵過前度睇風水的傅穎,將自己由紅杏出牆變換成俾人撬牆腳,擾亂視聽。

 
被未婚夫發現偷食後,夢夢將跟魏蘶(右一)放在微博的合照全部剷走,早前二人在內地夜蒲亦只敢隔住朋友影合照。

食過翻尋味
浮沉二十年,去年開始轉做幕後擔任經理人的戴夢夢,早前突然爆出被傅穎搶男友,原有計劃做十月新娘的她,更以受害者身份,暗示跟對方不再是朋友。但有知情者卻指出,去年尾戴夢夢與內地藝人魏蘶搭上,又頻飛北京「偷食」,是一手破壞三年情的真兇。「今年開始,夢夢去北京嘅次數愈來愈頻密,去親都留成六、七日,試過有次同Clement(陳定邦)講話喺北京做嘢,點知俾男友發現佢其實去咗西寧,兩個人為咗夢夢成日唔喺香港嘈過好多次,不過Clement一直都唔知真正原因,直至夢夢公司有同事無意中踢爆佢同魏蘶撻着咗,佢先醒。其實夢夢都唔係第一次偷食,兩年前佢仲有出唱片嗰陣,試過同拍MV嘅對手German(張文強)搞埋,仲俾Clement發現佢哋兩個啲情慾短訊,嗰次夢夢用咗好多理由先過到骨,但今次Clement就真係接受唔到。」知情者透露。

先下手為強
未婚妻一錯再錯,陳定邦決心斬纜。本來已訂好十月二十日在澳門四季酒店擺酒,但喜宴亦已改為齋宴。「Clement提出分手之後,夢夢就喺外面放風暗示係傅穎搶佢未婚夫,其實傅穎只係搵過對方睇風水,Clement話佢是非多,叫佢多啲去佛堂唸經,兩個人最多見過四次,仲要次次都係一班人。夢夢想掩飾自己對男友不忠,加上魏蘶幫佢搭好路去北京發展,佢想要多啲人氣,所以擺咗傅穎上枱。」上週五(五月四日)下午一點,在新城電台做完節目準備離開的陳定邦,對前度北京偷食魏蘶一事作出表白。「我冇證據,不過好多朋友有同我講過。(知唔知魏蘶幫夢夢搭路,佢仲辭咗份工,諗住長時間喺北京發展?)唔知,我咩都唔知。但我覺得今次件事最無辜係Theresa(傅穎),佢只係我其中一個客,絕對唔係第三者,我真係好抱歉。」之後,陳定邦說要趕開工,匆匆離開。

童星到暗星
童星出身的戴夢夢,七歲跟亞姐翁虹合作電視劇《香港奇案之烹夫》入行,其後二人正式上契。01年她參加全球華人新秀歌唱大賽香港區選拔賽,進入八強後出局,同年,翁虹宣布跟她斷絕誼親關係,有指夢夢唔聽話,令契媽翁虹心死。04年,戴夢夢終有機會出唱片,但發展一直停滯不前。做暗星,但卻當正自己是娛樂圈警察,曾公開指責09年正在上位的周秀娜出的寫真集意識不良,教壞細路。  去年,戴夢夢轉做經理人,但遭到旗下藝人Yumi(尹蓁晞)指她辦事不力,被男友求婚的Yumi後來索性退出娛樂圈。 ####

 


師傅呢單是非點避?(設計對白)(《蘋果日報》圖片)


偷食翻版林峯魏蘶


夢夢轉做經理人後,不時帶住趙碩之(左),以及尹蓁晞(右)出席活動,後者因不滿她工作能力而離開娛樂圈。(《忽然1周》圖片)


魏蘶跟不少圈中人熟絡,苗僑偉返內地開工,魏蘶也會找他做訪問。


戴夢夢一○年跟楊盼盼徒弟張文強合作MV後撻着,張文強更將當年新買的牧羊狗(下圖右)改名叫Renee,跟夢夢的英文名一樣。


偷食MV對手張文強


魏蘶生日,夢夢在微博祝賀,雖然短短兩句,但已證明二人關係非淺。


分手後,陳定邦表示已經沒有跟前度聯絡,更不知女方會離開香港到內地發展。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()