close


阿信與各成員互寸互窒搞笑,冠佑叫歌迷「喊破喉嚨」,被阿信窒佢「甚麼?含破」,笑爆歌迷。 

媽咪姐

阿信玩謝冠佑

五月看五月天演唱會,係五月天粉絲們必備節目,媽咪姐亦去湊湊熱鬧。每次睇呢隊 band,都令媽咪姐重拾年輕時代嘅激情。
今次嘅主題係《挪亞方舟明日重生篇》,成個騷都不斷提示「末日即到,你最後會給誰打一通電話」,難得係搵咗兩代靚仔劉德華同言承旭拍短片,好有噱頭。

 

咪以為五月天淨係識玩音樂,其實佢哋好識搞氣氛,好似成班成員頻頻攞冠佑嚟玩,窒佢智商低,另主音阿信又攞瑪莎同咖啡店女職員嘅緋聞嚟玩,全場爆笑。最入肉嘅,梗係阿信情深款款嗰句︰「聽着我的歌,我知道你(粉絲)會懂我的!」全場粉絲𠵱嘩鬼叫,連媽咪姐都起雞皮!難得同班後生仔女一齊,企足三個半鐘又唱又跳唔覺攰,呢啲就係五月天嘅魅力!


劉華為個唱拍短片揭開序幕,認真俾面。 

另有言承旭及林依晨四段短片,穿插成個騷,短片由承旭唱歌冧女開始,到站出來為環保爭取權益,帶出人活着就要發光發亮,惹人深思。 

其中一 part,各成員 solo拿手樂器,亦掀全場高潮。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()