close


嘉賓多多,全晚不停出場與太極合唱,令現場觀眾十分興奮。

相隔七年再踏紅館,太極同國際級的Lady GaGa撞到正,門券銷情嚴重受影響,更由原來計劃開兩場縮減為一場,搞手何麗全於是狂碌友情咭谷飛,一晚演唱會,嘉賓竟多達數十人,阿Lam、阿倫、草蜢、許志安、蘇永康、Mr、Rubber band、吳國敬,最終去飛成功,還準備開part II,食過翻尋味,嘉賓更會加入吳君如、Beyond。合眾之力,save太極!

 

無晒重心
○五年,太極加吳國敬紅館開三面台,反應一般;紀念組隊二十七周年,太極再踩紅館,觀眾由七千加到四面台的萬二。銷飛個多月,反應一直不理想,要搞手NOW何麗全盡碌人情牌。「其實搵咁多嘉賓撐場,會搞到個騷無晒重心,但啲飛去唔到,大堆頭嘉賓多係吸客唯一途徑!」一名製作人員說。今次演唱會,全男班嘉賓,粒粒巨星,林子祥、草蜢、許志安、蘇永康,個個名氣比太極大。「本來何麗全都有搵吳君如同莎莉,但兩個都撞啱唔喺香港,不過君如已經答應話如果太極開 part II,佢一定會到!」

唔出演唱會碟
至於跟太極好老友的阿Paul黃貫中,原本也答應撐場,但最終因Beyond唔齊腳作罷。
「如果阿Paul唔同Beyond一齊現身,好似無乜意思,但世榮喺大陸發展,佢哋幾個關係又麻麻,想齊人都唔易!」
嘉賓多,涉及不同公司,演唱會亦取消推出Live碟。
「本來想出Live碟幫補吓,但牽涉咁多個party,又有版權問題,好難搞得成。」一位製作人說。
嘉賓大堆頭,太極由主角變陪襯,但仍有不少觀眾嗌好!「多嘉賓好睇啲!」「無諗過啲嘉賓會咁勁!」
觀眾喜歡,就係good show! ####

 


演唱會成功去晒飛,仲計劃加場,何麗全(右一)與太極在台上祝酒。


阿Lam打頭陣出場,為太極締造第一個高潮位。


阿倫在唱《愛情陷阱》,歌迷反應熱烈。


許志安、草蜢、蘇永康都已答應為太極演出part II。


太極主音歌手Patrick最有艷福,與性感女dancer跳辣身舞,更被摸勻全身。


太極、Mr、Rubber Band在台上jam歌,由於人數眾多,舞台燈光未能一一照清楚所有人。


太極是繼溫拿後,第一隊在紅館開足四面台的樂隊。


除了請來大堆頭嘉賓,黃栢高與崔建邦都有幫手拍短片撐太極。


吳君如身為太極成名作《紅色跑車》MV女主角,原本獲邀上台做嘉賓,但因身在外地,只能拍短片支持。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()