芝士鮮肉小籠包$30/四個
外皮搓得更薄,注入灌湯汁,用軟滑美國芝士包裹鮮肉蒸熟。流心芝士加上濃郁湯汁,引死人!

庶民飯堂

芝士小籠包彈起

2013年01月31日 ~~ 第1195期 香港《壹周刊》

前歌手 Oscar(蕭潤邦)在旺角開設的正宗上海生煎皇,一月底搬到新鋪。兩年前, Oscar飛到上海拜師學整包,回港後開店,雖然鋪面細只做外賣,但人氣高企,日日排長龍。不過無座位,要客人企喺街食包,始終不便。搬新址後,同樣在旺角區,鋪面擴充至八百呎,堂食座位有四十個。地方寬敞了,價錢卻維持在十幾廿蚊,堅持走街坊路線,抵讚。

舊鋪主賣包點,新鋪增加十幾款小食及涼菜,賣埋四川麻辣燙,好賣到各佔生意額三分之一。 Oscar學整包時已心儀的四川麻辣燙,開新鋪前搵到高人傳授秘方,學識用廿幾種藥材和香料熬煮湯底,還用上四川最辣的子彈椒來炒製辣醬,好多客人大讚夠地道,食到上癮。不過最估唔到是新店的招牌包點,竟然由芝士鮮肉小籠包彈起。話說小儀在電視節目中叫 Oscar試做,點知明星朋友食過後紛紛擺上網,催旺人氣。但當時小籠包肉餡內有芝士又有蟹柳,騎騎呢呢, Oscar只敢限量推出。而家新鋪開張, Oscar終於研究好肉餡與芝士比例,一食落就有湯汁與芝士湧出,令人回味無窮。繼皮薄餡靚生煎包後,而家有中西合璧芝士小籠包,淨係獨家原創這點,已值得一試。


上海生煎包$15/兩個
用滑嫩的豬前腿肉做餡,湯汁用豬骨、雞腳來煲,膠質豐富。新店可堂食,包底煎得更脆、皮更薄。最抵讚是新店賣包由兩個起,不似舊店一叫要叫四個。


四川麻辣燙$32(三款配料)
湯底熬足六小時,辣醬用牛油炒過,辣而不油,香味更濃。配料有廿款可選,最抵食是美國肥牛。


土匪雞翼$22(前)、上海炸排骨$22(後)
雞翼香脆,灑上秘製川椒粉,極惹味。炸排骨是駐場上海師傅的拿手之作,另有雞絲粉皮、京汁茄子等小食,不用去上海菜館也吃到。

正宗上海生煎皇
地址:旺角豉油街 72號
電話: 2323 2374
營業時間: 12nn-12mn





撰文:鄭鳳
攝影:梁炳權

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()