自結業消息一出,利苑粥麵連日來大排長龍,人龍一度排至總統戲院,奇景也。(關永浩攝)

中環人語

利苑地鋪業主:我哋有良心!

2013年01月31日 ~~ 第1195期 香港《壹周刊》

擁有四十二年歷史、位於銅鑼灣駱克道嘅利苑粥麵專家,上星期大排長龍。原來老闆郭先生話抵唔住業主由三十萬加租到六十萬,本週二就要光榮結業,連陳淑莊都專程返去食番餐;老闆話呢個鋪嘅業主算有良心,隔籬間莎莎都租緊九十五萬,故對佢哋加幅唔算多,但真係難以維生才要結業云云。

嗰位「良心業主」叫邱兆明,「隱居」西灣河嘅公務員樓,小宗搵過佢,邱太淡淡地表示:「我哋算有良心㗎!都想佢繼續做,以為開價六十萬元,租客會還價,點知轉頭就話唔租!」消息一出,幾十個經紀爭住打去搵邱太,嚇到佢瞓唔着。話說間鋪係邱生阿媽過身後留低,邱媽媽就真係叻,一九五五年用四萬五千蚊買入鋪位,就如扑中咗隻識生金蛋嘅雞,依家間鋪市值達四億!邱太已六、七十歲,兩公婆退休多年,雖然每月收咁多租,但唔想俾鄰居知,要繼續做其隱形富豪,打死都唔出鏡。加租一倍,已被封為「良心業主」,你話香港仲成咩世界!

瘦龍變肥記


自從「肥龍」許仕仁惹上官非,體重隨即直線向下,變成一條瘦龍。你睇去年七月第一次上庭,許仕仁瘦到兩頰凹陷,容顏憔悴,仲傳出佢想自殺!到去年十月,肥番少少,到上星期五第三次出庭,嘩!簡直紅光滿面兼夾容顏飽滿,肥番晒!究竟係回光返照定係雨過天青?木宰羊也!


2012年 7月
謝到兩頰凹陷、雙下巴都冇埋。(歐陽江攝)


2012年 10月
肥番少少,雙下巴又現身!
(關永浩攝)


2013年 1月
上週五,雙下巴伸延到頸部,連「面珠登」都有番啲肉地。(陳浩樂攝)

Give me a break
艇位平過車位


眼見啲富豪,一艇喺手,得閒出海吹吓風,夜來靠岸食吓海鮮,一樂也。唔好以為好有錢先可以有如此享受,原來遊艇最平一百幾十萬有交易。近年自立門戶的前新世界賣樓大臣李冠亮,兩年幾前就用約一百萬買咗隻四十八呎遊艇,閒時同老婆出海浪漫吓又得,招待朋友上船開派對睇煙花亦得,用嚟冧客傾生意仲夠晒面子添。佢話養艇同養車相似,都要租個泊位,要油錢,仲會俾人抄牌,不過,估唔到養艇分分鐘平過養車,一個艇位月租連水都只係四千蚊(咁咪仲平過大圍名城啲車位?),加多少少就可以駁埋長期電,就住埋喺艇都得。亦有艇主出租,一日閒閒哋收七八千蚊,喺網上更見到有人專登將舊式木製艇,改裝成度假屋,以近八百蚊一晚出租,一盤生意也。



有船牌的李冠亮(右)為安全計,多數搵船家揸船,每次八粒鐘才八嚿水,又真係平過養司機喎。(張國慶攝)


得四、五十呎長的遊艇,內籠大多有齊煮食設備,要長住無難度。(張國慶攝)

尖啤要「有來有往」


尖啤,機會主義者,最愛慰問人,深信「投桃」必然會「報李」。
○三年,梁錦松被指偷步買車,佢寫信慰問;○五年,超人李嘉誠捐十億俾港大醫學院,惹來冠名風波,佢登全版廣告力撐,話此舉合情合法合理。一○年,天主教神父羅國輝以「魔鬼論」批評超人,佢代之登報反擊。
終於,機會來了。兩年前,尖啤間東方明珠創業( 632),獲阿松任主席的百仕通集團(香港)轄下基金,科水逾億元,讓尖啤有錢同中石化合作開油田,又收購美國天然氣,大展拳腳。
究竟是誰幫了誰?一言難盡。總之對於尖啤嚟講,「有來有往」不過係天經地義, CY你唔明呀?


舊年國家副主席習近平接見港澳政協委員時,先與尖啤握手,尖啤開心晒。但他事後被踢爆是刻意霸位,營造獲「祝福」假象。(無綫電視畫面)


超人惹火,但獲尖啤處處維護,豈能不感激?(關永浩攝)

本週奇景




中國貴州省第二大城市六盤水,地理位置優越,氣候宜人,有「涼都」之稱。當地人喺車水馬龍嘅馬路邊,一樣可以曬「日光浴」,不亦樂乎。就算對面石礦場突然「爆石」,發出巨響,都無阻相中人酣睡,甚歎! 

金牙大狀講嘢
銀行無人駕駛


超過一百三十一億元黑錢出出入入集友銀行個戶口,上至金管局、聯合財富情報組,下至銀行都冇做嘢,何也!

短短八個月間,雙程證漢羅俊城利用喺集友銀行嘅戶口洗黑錢超過一百三十一億元,數字大到連個官都話好得人驚。
九一一後一個禮拜,金管局即發出指引,勒令啲銀行要擘大雙眼、認識其顧客,防止不法之徒以至恐怖分子利用銀行洗黑錢。在此之先,港府早於一九八九年成立聯合財富情報組,專責監察洗黑錢活動。理論上只要銀行對八千蚊以上嘅匯款有所懷疑都應該通報情報組。當局認為,非如此無以保持香港作為國際金融中心之清譽。
監管嚴格,此又不禁令人要問:八個月間咁多錢出出入入,集友銀行有冇懷疑過事不尋常?尤其是涉案男子當時二十歲都未出頭。若果有懷疑,咁佢哋可有通知情報組及金管局?如果有,何以呢兩個衙門都冇做嘢,而要等到調查詐騙案嘅警察撞破其事?
反之,若果集友完全冇疑心,咁又點解冇疑心呢?係咪佢哋見慣見熟類似活動,習以為常呢?抑或佢哋知道發生緊乜事,縱而容之?姑勿論如何,呢單案令人對金管局、情報組以至集友都唔係咁有信心噃。 

中環人語迷你版




我就由國金二期頂樓跳下,一死以謝天下。

估中邊個中環人講呢句說話,送你 PNY悅耳系列入耳式立體聲耳機一部有意參加者,請於二月四日 24:00前將答案電郵 mailto:centralman@nextmedia.com
小宗只接受電郵,郵寄免問。 

上週人語揭曉




就 2016和 17年的選舉,我們還有時間。

答案
梁振英
得獎者: Winnie Kwan
中獎時間: 1:00pm 23/1/13

本刊員工及直系親屬不得參加。
為求公平及杜絕偷步搶答起見,請於星期三下午一時後來電郵競猜答案;在此之前發出之電郵作廢。
超過一位讀者估中,先到先得,恕不接受上訴。
答案及中獎者姓名將於一三年二月七日本欄揭曉。 

廣告時間


你有某財團嘅黑幕想爆?你知邊間上市公司造假?你仲想舉報地產霸權嘅不公?歡迎你將財金界嘅寃屈或過癮八卦事,爆俾《壹仔》財經組知,一切報料,均會保密!
爆料熱線/whatsapp︰ 6829 5929 



宗菁華

(宗菁華)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()