close



探熱針

何家淑女異動 超盈改名何朗禎

2013年01月31日 ~~ 第1195期 香港《壹周刊》

賭王何鴻燊的女兒,名字清一色按族譜以「超」字排,無一改動。不過作風大膽的四房長女何超盈,在將近蛇年去舊迎新,改名為何朗禎,破何家格,好夠薑。
另外,賭王至寵的三房長女何超雲,亦盛傳已與陳山聰在澳洲秘密訂婚,何家淑女,異動頻頻。

唔改身份證


跟林建岳三女林愛兒的密友關係逐步浮面,何超盈我行我素,為對方搞生日派對,大膽穿上「 Oiyi is mine」示愛 tee,又經常被拍到出入對方在九龍塘的林家大宅。
敢愛敢做的何超盈近日再作進一步異動,搣甩何家淑女以「超」字排名,另改新名何朗禎。
據悉,超盈因為感到自己的運氣不順,於是搵高人改名轉運,她更在 facebook公告「 Sabrina Long Jing Ho」。
「 Sabrina覺得喺感情運方面一直唔係太如意,加埋 嚟緊要開法國餐廳,佢想搞生意順利 啲,所以搵高人睇過,最後改名轉吓運;但呢個名只用 喺社交圈子,身份證唔會改。」身邊密友說。


四房大家姐率先改名,胞弟猷君同胞妹超欣會否相繼效法?


改名後,超盈先在 fb宣布新名字。


有指超盈新名有利感情運,不知對她與密友林愛兒關係有冇幫助!


賭王女兒清一色「超」字排,故超盈改名,先得過賭王首關。

賭王開綠燈


有關改名為何朗禎,何超盈事前已獲父親首肯。
「爹 哋媽咪都贊成,不過爹哋對我個新名無乜意見,只係笑一笑,媽咪就話冇所謂,只要身份證無改就得,佢哋仲係叫我做盈盈,只有朋友叫我何朗禎。」
「我好鍾意個朗字,因為代表我開朗性格,個師傅用個朗字幫我改 咗幾個名俾我揀,媽咪都話個名 OK!」何超盈說。

去年




經「潮山聰」改造,超雲剷青頭加潮爆衣著,自我感覺良好,但不得老父賭王接受。 

上週日淑女 look回歸




賭王下令做回淑女,聽話的超雲唯有駁回長髮,上週日(廿七日)她跟陳山聰從澳洲返港,衣著亦回復正常。 

做番藍血人


有指本月中超雲跟陳山聰已在澳洲秘密訂婚,並逗留當地享受蜜月。

四房超盈破格改名,三房長女何超雲,早前亦有新動作。
一月初,超雲與男友陳山聰到澳洲度假,有傳二人更在柏斯互定終身。
「原本定 咗今年十月結婚,賭王連豪宅嫁妝都送埋俾佢,但後來又將計劃延期到出年,一月十四日佢哋 喺澳洲先訂婚,因為唔想張揚,所以冇大搞。」知情者說。
何超雲原本計劃於訂婚後再展開三星期的「蜜月之旅」,但因賭王掛住,下旨要她盡快回歸,超雲才將行程縮短,提早交人。
作為一房之長,老豆何鴻燊對超雲亦有所要求。眼見女兒跟潮山聰拍拖後,藍血超雲搖身一變成剷青潮女,賭王認為過於標奇立異,要求超雲回復淑女形象。
週日(一月二十七日),駁回長髮,身穿運動服的何超雲偕未婚夫陳山聰由澳洲返港,二人樸素回歸,聽晒賭王老豆話!超雲更承認提早返港,是遵從父命。
「爹哋想我早 啲返香港陪佢,所以我 哋原定去澳洲一個月,依家就縮短三星期,亦會留喺香港陪爹哋過新年。」何超雲說。
至於秘密在澳洲訂婚,希望低調處理的超雲聲稱並無此事,企硬唔認。 

利感情




對於何超盈改名朗禎,據堪輿學家麥玲玲稱:以五行同筆畫畫數計,何朗禎確比何超盈好。盈字本身對女性唔係太好,不太利婚姻,容易受傷。新名有助人緣同外緣運,工作運亦順利好多。 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()