哥哥 Bagel(前)和妹妹 Hazel(後)著慣 Crystal的溫暖牌,著上衫仔後仍活動自如,係表情呆滯咗少少。

寵物家

織隻利是封

2013年01月31日 ~~ 第1195期 香港《壹周刊》

主人們呀,做了全年貓奴,係時候輪到貓仔為你們出一分力,在新年期間,娛賓𢭃利是。織冷衫達人 Crystal兩年多前從朋友家中抱來英國短毛貓 Bagel和 Hazel,發覺為貓仔織冷衫,比為愛人織溫暖牌更開心:「會笑到碌地。」
今個農曆年, Crystal決定將愛貓打扮成利是封,紅當蕩做親善大使。為愛貓趕工影靚相, Crystal漏夜密密織。為貓痴為貓狂,希望 Bagel、 Hazel幫手招呼親朋戚友,𢭃多幾封利是買貓糧幫補吓!

愛貓試衫變蛇變 E.T.


貓仔扮鬼扮馬扮利是,加上傻更更眼神,可愛到個個見到爭住影。 Crystal話其實試衫過程仲過癮,買現成衫一定少了這些樂趣。幫自己織或者幫老公織,可能試 2、 3次就得,好少要改。但幫貓仔織冷衫,差不多每織 2、 3吋就要試一次,一唔合身就要拆過再織。「即使織過好多次,但每次所用毛冷彈性和粗幼不同,所織針數亦有分別,所以每次織新衫都要不斷試。」
不斷試不斷改,不是因為手袖唔啱位,就是因為太鬆或太窄。 Crystal話:「貓仔一著衫就好似俾人點穴一樣唔識郁,佢個樣會好無奈好好笑。尋日試件紅衫仔,因為有點窄,套落 Bagel個頭度,佢變到好似 E.T.咁,著上身直頭十足一條肥嘟嘟嘅蛇仔。」下年蛇年,咁咪啱晒囉!


大部分貓仔不愛著衫,搵到機會就除,所以冷衫一定要合身。


為貓仔套上冷衫,未著好時,像 E.T.。冷衫太鬆,貓仔會容易脫下。太緊呢,貓仔就會唔舒服,所以要試到啱為止。


Bagel很為食,為貓糧,竟然做到「請請」動作,今年𢭃利是靠你啦!


Crystal說因為愛貓是英國短毛貓,所以繡上英國旗,與主人的政治立場無關。

買冷心得:當貓仔係 BB


人形同貓形完全唔同,尤其手腳位。所以人仔衫織得幾叻都好,織貓仔衫都要從頭累積經驗。除了不斷試衫, Crystal建議第一次織的話,用兩高兩低針法,令冷衫較有彈性,即使貓仔突然變肥 5磅都著得落。織平針或其他沒有彈性的針法,便要非常合身。另外選擇冷球好重要,最好買可機洗的 BB冷:「當佢係 BB仔就得,千萬不要用纖維粗長的安哥拉羊毛(嚒唏),因為貓會舐毛,很容易把脫下的毛冷纖維吞落肚。」另外,貓仔在冬天也不怕冷,冷衫主要是扮靚娛賓拍照用,影完相,最好讓牠們回復自由身啦。
想看更多 Crystal的作品?可以上 http://www.facebook.com/exquisiteknitting


要 Bagel反串著波浪邊裙仔,一臉無奈。


姣婆紅冷衫加小貓耳,好可愛。


愛貓會望住 Crystal織冷衫,但 Crystal話在家的時候,她一行開,兩隻貓便作反摧殘冷球。


織埋手袖仔,著上身更可愛之餘,貓仔亦較難把冷衫脫下。


Bagel第一件冷衫,手袖位圖案俾佢舐到無晒,所以無須買太貴的冷球。

撰文:鍾琰
攝影:梁炳權

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()