過檔半年萬綺雯用 42吋長腿輕易踢開陳煒,做硬無綫一線花旦。(《蘋果日報》圖片)

探熱針

萬綺雯搶手 陳煒寸老

2013年01月31日 ~~ 第1195期 香港《壹周刊》

萬綺雯由亞視過檔無綫,一開始便坐正做女一,頭炮《老表,你好嘢!》又大爆,人人讚四十二歲有四十二吋長腿的人妻又索又好戲,樂易玲更不惜出高價簽她做親生女。
成為監製心目中的搶手貨,敲門全是安排做女主角,令不少坐冷板櫈親生女,怨聲載道。與萬綺雯同期過檔的陳煒,卻被無綫當做拋波機器,兩位亞視前阿姐,待遇差天共地。難怪陳煒句句有骨:「始終佢(萬綺雯)老資格過我好多,佢八字頭(八九年)入行,起碼早我五、六年!」

半年拍兩劇


無綫新劇《老表,你好嘢!》帶來話題,頭十集最高收視有三十七點,成績理想,連帶同劇主角及配角都上晒位。
由亞視過檔無綫,頭炮孭飛做女主角就爆出的萬綺雯,八九年選完亞姐入亞視,一做廿二年,其間無綫多次挖角都唔成事,直至去年,萬綺雯終於與無綫簽了兩年兩部劇,還講明要做主角先考慮,結果用了半年時間,先後拍了《老表》及與苗僑偉合作的《好心作怪》,極速完成合約。
成為無綫新寵,公司監製搶住要。即將開拍的清裝劇《食為奴》,萬綺雯掃低一班當家花旦,包括陳法拉及鍾嘉欣再坐正,身價亦由原來兩萬蚊一集,加到三萬蚊,加薪幅度達五成。
「監製黃偉聲最初嘅構思係鍾嘉欣再搭林峯,但林峯扭計唔拍,嘉欣又話要放假返加拿大,監製知如果開聲要嘉欣縮短假期,提早返港開工,對方其實係會答應,但諗諗吓又決定搵蚊蚊(萬綺雯)好過,佢當頭起,又有觀眾緣。」劇組工作人員說。


下個月才開工拍劇,最近萬綺雯忙於跑宣傳活動,一有時間就陪老公陳十三(下圖)返工。


連做籌款節目,陳煒都要 Bra Top上陣,拋波大跳肚皮舞。



搶姐仔飯碗


空降萬綺雯密密拍,但個別無綫花旦卻要坐冷板冇劇拍,「外勞」入侵,無啖好食。
被一班無綫親生女視如眼中釘,原本屬同門、一齊離開亞視娘家的陳煒,亦對萬綺雯相當眼紅。
陳煒較萬綺雯早三個月與無綫簽約,無綫搵上門,陳煒即時𦧲飯應,所以在價錢和待遇兩方面,與吊高嚟賣的萬綺雯都差一大截。簽約無綫後,陳煒曝光率雖然頻密,但只被安排做大配角,加上每次都要賣肉拋波,拍劇及上節目一律無例外,相對萬綺雯只須晒吓四十二吋長腿就收貨,無綫的確親疏有別。


《食為奴》已拍了節目巡禮,但主角面目全非,女主角「呂四娘」陳法拉同鍾嘉欣都冇得做。


去年七月萬綺雯同陳煒在無綫做晒冷活動碰頭,兩人已開始無偈傾。



撞面唔招呼


「蚊蚊同煒哥喺亞視年代仲有偈傾,就算啱啱過無綫嗰排都有互通消息,交換情報。後來煒哥發覺無綫好大細超,見住蚊蚊套套劇拍一線小生做女主角,自己就做配角,個心點都有唔舒服,兩個仲開始疏遠。早排仲發展到喺化妝間撞口撞面,都唔打招呼,好似唔識咁。」知情者說。
問陳煒有否留意萬綺雯於《老表》的表現,她說:「有睇,佢做個社工都好到位吖。(佢一嚟就做主角,你就要做大配角,會唔會唔開心?)又唔太介意嘅,我都唔會去比較,始終佢老資格過我好多,佢八字頭入行,起碼早我五、六年!」


佢八字頭入行,起碼早我五、六年!(真實對白)
問到介唔介意同萬綺雯待遇差天共地, 38歲陳煒明寸 42歲萬綺雯老。


之前在《法網狙擊》做配角都搏盡泳衣加床戲,但回響都唔及萬綺雯勁。


劇中萬綺雯露 42吋長腿,就成功殺入屋。


過檔頭炮《老表》就令萬綺雯彈出,連無綫都開到聲要簽她經理人合約。

禾稈冚珍珠


無綫過去從亞視挖走唔少人,成功例子包括關詠荷、張家輝,過檔後一炮即紅,做唔起的人板則有林韋辰、文頌嫻做代表。




張家輝
轉投無綫後,在《天地豪情》中飾演反派角色,演技大受好評,之後在多部重頭劇擔正。
 
關詠荷
93年過檔無綫後一直受力捧,《陀槍師姐》、《醉打金枝》等全部有收視保證,是九十年代無綫當家花旦之一。 




江美儀
江美儀在亞視多年,事業都未見起色, 09年簽約無綫後,短短三年,已參演了 15部劇集。 




田蕊妮
06年投無綫,被視為實力派演員,由配角做起,去年在《衝呀!瘦身兵團》開始擔正做女主角。 




苑瓊丹
出身亞視, 95年過檔,在劇集《真情》中飾演「低 B嫂」,成功入屋。 


唔掂

文頌嫻
93年加入亞視,被捧為當家花旦, 00年轉簽無綫,曾經演出過多部劇集,但成績未見突出。 


唔掂

李綺雯
李綺雯「𡃁妹」, 01年參加亞視女優選拔奪得冠軍入行, 06年改簽約無綫後,演出的劇集全部是三、四線角色。 


唔掂

林韋辰
憑《再見艷陽天》成為亞視「師奶殺手」,後來轉簽無綫,卻不獲力捧,只能在劇集中做二打六角色。 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()