周嘉莉報六合彩學執生 


亞視六合彩主持周嘉莉噚日喺旺角宣傳《我要做春晚》,講到當日佢主持六合彩時螢幕出錯,佢話:「我睇個螢幕同大家嗰個一樣,見到係有出入,都冇得去諗,轉身走去睇搞珠機,再讀番正確嘅出嚟,當時得一秒時間,我都冇機會去驚,只可以做好我本份。」

周嘉莉話做六合彩主持只係幾個月,經驗都仲係好少,講到亞視話調查,周嘉莉話冇俾人問話,仲話今次當執生學嘢喎!

撰文:馮仁昭

周嘉莉強調無講錯

日前亞視播六合彩得獎號碼時螢光幕出錯,當晚主持人周嘉莉昨日出席活動時,表示公司監製有召她開會,再提醒她隨時要作好心理準備,在節目上「執生」:「當時我冇講錯,只係螢光幕出錯號碼,我已經執咗生,亦向六合彩王子蔡國威求救,不過真係好緊張!」



周嘉莉(左)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()