舉棋不定張國林泊低座駕之後,呂母似乎對食飯地點不大滿意,張國林諗了三分鐘,終於搞掂呂母,到附近打邊爐,嘆足兩個鐘。 

滾熱辣

呂珊介入唱片公司老闆婚姻  49歲呂珊香閨半同居

49歲的呂珊,在娛樂圈打滾四十多年,演過無數電視劇,多飾演賢妻良母角色,更憑住一把靚聲吸引無數師奶粉絲。
外形硬朗的呂珊,對感情事極為低調。其實早在 02年,她因參與《唱家班二十年一聚演唱會》,認識「環星娛樂」老闆、年約六十的張國林( Colin)。及後成為「環星」台柱的呂珊,搭上當時已婚兼育有兩子的張國林,五年前男方更不惜與結婚逾廿年的髮妻離婚。
離婚後,原居九龍塘的張國林,不時到呂珊在炮台山康福台的香閨過夜,過半同居生活。 6月 12日端午節,本刊發現呂珊與母親過節,張國林亦女婿上身,兩人送完呂母回家後,更共赴康福台過夜。

 


環星主打前輩級歌手,老闆張國林(中)近年亦漸趨高調,惟他在人前與呂珊(右)仍刻意保持距離。好似呢張合照,中間都要隔住個張偉文。 

有「靚聲天后」稱號的呂珊,戀愛經驗豐富。她十五、六歲開始拍拖,多年來甚少提及感情生活,只表示過:「我只喜歡成熟穩重嘅男士,似爸爸型較好,因為我思想成熟。」條件與「環星娛樂」老闆張國林( Colin)相若。
其實,呂珊與張國林在圈中的關係,不少幕後人員都知。但始終張國林是因為呂珊而與髮妻離婚,呂珊為免被指是「第三者」,兩人多年來甚為低調,沒有將這段關係公開。

 

本月 10日,記者早上在康福台守候呂珊,大約十一時發現張國林和呂珊前後腳分車離開。張國林目的地是觀塘公司,而呂珊則回 TVB,本來都是同路,但仍分車出入。


張國林座駕 

呂珊座駕 

12/6茶記醫肚

當日早上,張國林載住呂珊,由呂珊家去到佐敦一家茶餐廳食粉麵醫肚,兩人食了大約半小時後離開。

商量晚餐

晚上張國林返回佐敦,接錄完音的呂珊及她母親食飯。張國林和呂珊在馬路邊商討一會,決定揸車去尖沙嘴。

一家慶端午

自張國林五年前正式離婚,兩人便在炮台山康福台呂珊的香閨半同居。愛屋及烏,張國林在端午節( 6月 12日)更陪呂珊母親食飯。
當日早上,張國林先載呂珊由康福台去佐敦一家茶餐廳醫肚,之後呂珊到錄音室錄音,張國林則返回觀塘工作。晚上,張國林返回佐敦,接載呂珊及呂母到尖沙嘴火鍋店。晚上 11時許,張國林駕車載呂母返回天后住所,之後他和呂珊則返回呂珊香閨,至凌晨時分仍未有離開。
其實,呂珊多年來的感情生活都不太如意,認識張國林前,曾與基金經理拍拖,但未能開花結果。「珊姐脾氣大,唔開心就大吵大罵,係張國林忍到,笑騎騎永冇駁嘴。」知情者透露。

拖實呂母

食了兩個鐘有多,張國林打算揸車送呂母回家。過馬路攞車時,張國林扶實呂母,甚有好女婿風範。

半夜上樓

送完呂母返回天后之後,張國林揸車和呂珊返回炮台山愛巢。至凌晨時分,記者亦未見張國林離開。

童星變歌星

呂珊出生於演藝世家,父親是前輩音樂人呂永。呂奇亦是她的世叔伯, 4歲時她已經在呂奇主演的《梅蘭菊竹》演出。呂珊 7歲開始獻唱,於八十年代由酒廊歌手轉型為主流歌手,可惜發展未如理想。
02年,呂珊與環星首次合作,其後她簽約環星,環星為當時已十年沒出過新碟的她推出大碟《星光背後》,又在 10年為呂珊舉行首場紅館個唱。
00年,呂珊踏足無綫拍劇,十多年來演出過逾五十部劇集,以演出賢妻良母廣為人知。多年來,呂珊買賣樓宇次數不算多,不過她眼光奇準,多數都有斬獲,好似她買給母親居住的天后維景花園, 02年以 130萬購入,現時估計已逾 5百萬。


7歲做歌女的呂珊,自小已認識梅艷芳,後來她曾以藝名「珊珊」出碟。 

呂珊揸旗搞壽宴

據知張國林儼如呂家半個女婿,但張氏一家,對呂珊卻不太接受。「張家中人一直覺得係珊姐間接搞到 Colin(張國林)離婚,前排 Colin同珊姐喺西環開咗間日本料理『井川』,佢哋都好唔高興。以前 Colin份人好樸實,多數西裝出入,但自從黐埋珊姐度,變得要威,仲扮後生着皮褸㖭。」

太子避呂珊


去年盧海鵬奪金像獎最佳男配角,慶功時鵬哥亦預埋呂珊一份。估唔到連鵬哥都話呂珊似係環星老闆娘。 

今年五月,張國林為老父搞壽宴,呂珊做騷咁做,找來薛家燕、張偉文及盧海鵬助興。據知向來低調的張老太略有微言,覺得此舉無非是有人想顯示「事頭婆」地位。記者問過盧海鵬,他亦認同呂珊似環星事頭婆:「係聽過張生同前妻離婚。我唔知呂珊同張生係咪拍拖,不過呂珊好似環星事頭婆,呢啲個個員工都知㗎喇!」
至於張國林兩名兒子張人丰( Nicholas)及張子丰同在環星工作,他們另開副線 Music Next,歌手 Kellyjackie便是大仔張人丰簽回來。有前員工大呻環星苦況︰「公司上下都要睇珊姐面色,佢少少嘢唔啱就鬧人。反而前妻就平易近人好多。 Colin(張國林)兩個仔另開 Music Next,都係想避開珊姐。」
周一( 24日)記者問過張人丰,雖然他不欲多講父母離異一事,但說話時明顯要與呂珊劃清界線。他說:「父母離婚係私人嘢,唔想講。(呂珊令你父母分開喎,你同呂珊關係點?)同呂珊小姐係同事關係,除咗做嘢,我哋唔係咁熟!」之後張人丰以工作為由離開。

呂珊:同張國林係好友


張國林兒子張人丰話明同呂珊唔熟,有意和她劃清界線。 

記者在周一詢問呂珊同張國林拍拖一事,她只肯承認跟張國林係好朋友,十分避忌。
記:聽講你同張國林拍拖,仲同居㖭!
呂:唔係。
記:你帶埋媽咪同佢一齊喺端午節食飯,張國林仲車你媽咪返屋企!
呂:張生成日車人返屋企㗎喇,可能我同佢太 friend,所以俾人傳啦。
記:佢 07年搞離婚,有冇同你傾訴?
呂:離婚係佢私事,佢把口好密。
記:你媽咪有冇催過你結婚?
呂:我媽咪 open mind,冇所謂。
記:咁張國林有冇機會?
呂:……佢唔係我搵嗰類型,我好揀擇!
看來呂珊已經將張國林及環星都「私有化」。本刊曾聯絡張國林求證,但截稿前未收到回覆。

24/6唔認戀情

張國林出入呂珊香閨,過着半同居生活,但呂珊卻否認戀情,並向記者說:「我個 file一向都好乾淨……佢唔係我搵嗰類型,我好揀擇。」

 

在《好心作怪》中,演慣賢妻的呂珊,飾演萬綺雯生父鄧英敏之情婦,後為鄧續絃妻子,仲生埋醫生仔王浩信。

鬼祟回家

本周二( 25日),記者在天后發現呂母,上前向她打招呼,她諗都無諗就答:「我唔係(呂珊媽媽)。」之後過家門而不入。十分鐘後,她以為記者已走,才再急步入寓所。

小三升呢坐正

圈中唔少已婚男星都特別多情,容易移情別戀,令小三 easy升呢做正印。

鄭少秋

77年鄭少秋同沈殿霞相戀,翌年結婚,婚後有傳秋官背肥姐撻着趙雅芝。秋官後來在 84年認識官晶華,兩人打得火熱,肥姐更到片場摑了官晶華一巴,但卒之秋官仍是在 89年與官晶華結婚。

洪金寶

高麗虹與洪金寶 86年拍片撻着,不過當時因洪金寶已有韓籍太太曹恩玉,所以洪金寶與高麗虹否認相戀,堅稱只是師徒關係。直至 91年,洪金寶與曹恩玉離婚,之後與高麗虹合作《黐線枕邊人》時才承認戀情,兩人 9年後結婚。

黎耀祥

92年, 28歲的黎耀祥同拍拖十年的前妻在港註冊結婚,之後祥仔拍《俠女游戲》時,和李麗珍助手梁耀蓮撻着。翌年祥仔即與前妻離婚, 97年與梁耀蓮到拉斯維加斯註冊。


撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()