溫拿五虎之一的陳友,自九十年代各自各發展後,已快人一步,染指內地做生意,開過娛樂公司做 CEO,近年又孖住兒子陳良韋搞網購做護膚品生意。有自己人幫手,陳友再毋須頻撲中、港兩地飛,大部分時間留港享受人生。
日前,陳友飛甩老友同老婆,約了一班任職投資公司的火辣中女出海,當中包括○一年選過港姐、現職金融界的黃潔霖( Kathy)。

考船牌

七十年代走紅的樂壇組合溫拿五虎,除主音譚詠麟(阿倫)印印腳唔使憂外,九四年已經離開娛樂圈,於北京從商專心搞生意的鼓手陳友,近年將網購生意交給兒子陳良韋打骰,自己做閒人。
年過六十,一直熱愛水上活動的陳友,未轉移基地到北京發展,已不時相約喜歡釣魚的拍檔彭健新出海,釣到大魚,再叫埋阿倫一齊擦餐勁。早兩年他考獲船牌後,便常揸船出海,享受人生。
「陳友兩年幾前辭任『中天傳播』 CEO後,就開始喺北京搞護膚品生意,而家盤生意差唔多交晒俾個仔打理,佢唔使好似以前咁頻撲,佢其實可以退休,不過佢儲落好多人脈網絡,繼續做落去,都有個仔幫手,而家佢好多時都留喺香港。」知情者說。

 

晒身材

辛苦搵來仲要識歎,日前,陳友相約一班做金融的中女坐遊艇出海,眾女海上晒身材,歎紅酒食牛扒,更將當日合照放上 facebook。
中女團包括擁有 35C,著住火紅三點式戴帽的黃潔霖,○一年選過港姐的她,與楊思琦同屆。相隔十一年,落選後轉投金融界的黃潔霖,身材依然冇走樣。
「佢選港姐嗰陣已經俾人話男友後台好硬,落選就去咗做金融,識咗陳友同佢班做生意嘅朋友好耐,久不久就會一齊約埋聚吓,都係班識歎識享受嘅人,好夾!」知情者說。

 

生活無憂

溫拿樂隊成立 39年,除了阿 B鍾鎮濤差一年未夠六十,其他皆踏入「花甲」之年;五人每隔五年開騷,搵水兼敍舊。「那些年」加上「這些年」搵搵埋埋,阿倫固然身家億億聲,其他一樣身家豐厚,生活無憂。

 

阿倫身家五億

被封譚校長的阿倫,樂壇地位無可代替,也是藝能娛樂公司老闆之一,個人投資瓣數多,單是香港,他與元配莎莉及紅顏知己 Wendy持有的物業,市值超過二億,連同生意投資,估計他的身家最少五億以上。

阿 B老來得女

當年與章小蕙離婚後,破產一鋪清袋,幸得溫拿五虎支持,密密開騷兼拍劇,終於走過黑暗日子;女友范姜又先後為他生了兩名女兒鍾懿及鍾幗,早前在台灣出唱片,阿 B還帶同女兒出席記者會。

陳友賣護膚品

棄歌從商多年的陳友,在內地撈得風生水起,早年曾任中天傳播 CEO,近年自立門戶,開護膚美容產品公司,大部分時間長居大陸。陳友和太太在香港擁有三個物業,兒子陳良韋年前曾參加港男入行,但發展欠佳,淡出娛樂圈幫老豆做生意。

彭健新享受人生

年過六十的健仔,很早以前已過 着退而不休的生活,間中亮相電視節目,平日以湊狗、釣魚為樂。健仔與友人在東莞合資皮具廠,也有做紅酒零售生意,名下物業市值也過千萬。

阿強炒樓最強

早年與家人移民澳洲的阿強(葉智強),雖然人不在港,但物業投資卻從未停過;多年來先後購入四個物業,全部有賺冇蝕,其中短炒太古城單位,兩個月內獲利 22萬。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()