close

吳彥祖:Lisa 已 懷孕  吳彥祖 蛇王1年 湊蛇B


■吳彥祖前晚在微博公佈Lisa懷孕,預產期是明年6月。

吳彥祖跟名模Lisa S.兩年前在南非完婚,他們直言生兒育女是結婚的使命之一。兩年後任務終達成,他們分別在微博公佈Lisa S.已經懷孕,預產期是明年6月。吳彥祖表示會先完成手上兩部電影,待太太產後會停工一年專心湊B。



■Lisa S.成功懷孕,吳彥祖開心到跳起。微博圖片

吳彥祖(Daniel)跟Lisa S.拍拖八年後,選擇在南非一個森林舉行婚禮,他們不諱言結婚其中一個動力來自生兒育女,經過兩年努力,Daniel跟Lisa分別在微博宣佈已經有喜超過三個月,Daniel前晚寫道:「給我的好朋友、影迷和各傳媒,我向大家公開宣佈我的美麗妻子Lisa已懷孕和預產期是明年的6月。多謝大家一路以來的關心和祝福,我倆很興奮期待人生的新一頁。」同時貼了一張二人的鬼馬合照,相中Lisa端莊地坐在前面,站在後面的Daniel則開心跳起,表達將為人父的喜悅心情。
Daniel昨日透過助手表示,目前兩公婆的心情是既興奮又鬆一口氣,他說:「始終都有壓力,因為都結咗兩年婚,爹哋媽咪年紀都80幾同70幾,自己又係家中獨子,姐姐都有自己嘅細路,今次Lisa生埋BB可以話係美滿。」



【今日我至囍】Lisa S.同吳彥祖結婚兩年終於有喜,仲要老公話明會停產陪足佢一年湊BB,自然喜上加喜,難得鬼妹仔入鄉隨俗懷孕未夠三個月唔敢出聲,寧願硬食俾人話肥,難得!資料圖片 被指發胖感委屈

Daniel表示太太在懷孕初期一直備受委屈,因為一直給朋友笑胖了很多,但因為懷孕未夠三個月,依照中國人習俗不敢透露有喜,現在可以大方承認。Daniel表示下星期將開拍林超賢導演的電影《逆警》,之後再完成電影《竊聽風雲3》後已差不多到預產期,之後他打算停接電影一年,全心全意湊BB。
採訪:李森

Lisa S.佗 B 吳彥祖停工侍產

吳彥祖(Daniel)與太太Lisa S.婚後一直恨生BB,外間亦多次傳出Lisa大肚的消息,可惜只聞樓梯響,搞到Daniel心急得四處找尋生B秘方。努力了兩年多,Daniel昨日凌晨終於公布Lisa懷孕3個月的好消息,並難掩興奮之情跳起來!為了老婆和BB,由明年6月開始,Daniel更不惜停工一年,全職做湊仔公!



吳彥祖與Lisa結婚兩年半,一直恨生BB,兩人難掩喜悅。(資料圖片)

型男吳彥祖與名模太太Lisa S.結婚兩年半,一直恨生BB,Daniel更不諱言曾四出尋找生仔秘方,努力了兩年多,Daniel昨日接近凌晨時分,終於在微博公布Lisa懷孕的喜訊!他興奮表示:「給我的好朋友、影迷和各傳媒,我向大家公開宣布,我的美麗妻子Lisa,已懷孕和預產期是明年的6月。多謝大家一路以來的關心和祝福,我倆很興奮期待人生新的一頁。」換言之,Lisa已懷孕三個月,在微博的相片可見,Lisa坐在樓梯上甜笑,快將為人父的Daniel就在她背後開心到跳起。其後Lisa亦在社交網站上自行宣布懷孕,坦言非常期待人生的新一頁來臨。

留港分娩 6月生蛇B

Daniel昨日接受本報訪問時,仍難掩喜悅之情,他笑說:「終於可以鬆一口氣,因為夠三個月可以講嘛,Daddy媽咪一直都想我哋有BB,依家有咗,好興奮,真係好興奮!」提到BB性別,Daniel指要過多一個月才知道,但仔女都沒有所謂:「我之前講笑話想生仔,因為驚生女會畀人呃,其實仔女都係自己嘅,所以冇所謂。」他又透露太太將會留港生產,因為他上網查過,發現香港是全球最佳生BB地方的第六位,全亞洲來說,就排行第二位。


吳彥祖與Lisa 2010年在非洲舉行婚禮。

至於會否多陪伴太太?Daniel即自爆明年六月開始,就會停工一年,全職當好丈夫和好爸爸,據知Daniel現時片酬為六百多萬港元,但為了太太和BB,不惜推戲,他坦言:「在港拍埋林超賢新戲同《竊聽風雲3》,拍到6月,就唔會再接電影。(送咩畀太太?)喺外國太太生完BB,老公係要送禮物,所以我都諗緊送乜。」屆時亦會找陪月陪太太。至於Lisa,就不約而同表示鬆一口氣:「夠三個月可以講得,之前朋友話我肥咗,我又唔講得原因,好無辜。」

好胃口冇嘔 明日見人

而Lisa所屬的模特兒公司經理人就回應:「Lisa冇特別工作調動,佢又唔係artist,佢會keep住星期六喺電台開咪,活動都會照接,星期三仲會出席時裝活動。(佢有冇肥咗?)佢之前太瘦,依家係圓潤同飽滿咗,但唔肯定磅數。(有冇大肚婆反應?)見佢幾次都冇嘔,但食多咗嘢。(佢前男友Adrien Brody(《鋼琴戰曲》影帝)有冇恭賀佢?)你哋(記者)太多問題,星期三佢會一次過答。」

此外,時裝設計師張潔雯(Bonita)昨日為將於下星期舉辦的《世界時尚天橋2012香港》,進行模特兒面試及試身。她透露該活動將於尖沙咀海濱長廊進行,更獲得一眾名模好友支持,剛懷孕的Lisa當日亦將會參與行騷。對於Lisa懷孕一事,她笑言:「我知呀,我哋通咗電話。我應承一定會加強保安,等佢行得舒服同安心!真係好恭喜佢!」

名人組 吳彥祖蛇王1年湊蛇B

型男吳彥祖與名模太太Lisa S.結婚兩年多以來,四處尋求生仔秘方,甚至連Sex Pose(造人體位)都試,最近終於得償所願!吳彥祖前晚在微博宣布老婆懷孕3個月,預產期為明年6月!升呢準爸爸的他High爆,完成兩部電影後便會陪老婆生蛇B兼停工1年,見證BB成長!

兩年多前在南非結婚的吳彥祖(Daniel)及名模Lisa S.,雖然婚後各有各忙,Daniel經常北上拍戲,但二人從未將生仔大計擱置,一有時間就密密造人!Lisa不時在公開場合談及生仔大計,揚言有很多生仔秘方及食療,更自爆與老公會試Sex Pose(造人體位)!而Daniel亦直言恨做老竇,今年7月他承認為生BB看中醫調理身體。兩人終於得償所願,前晚Daniel公布太太有喜3個月,推算之下是於9月「中獎」,可喜可賀!

留港生BB

現年38歲的Daniel於前晚11時41分,在微博上載一張與Lisa的「報喜照」,由於近日天氣寒冷,剛有喜的Lisa亦穿上皮褸長褲包到實,並坐在樓梯間,而準爸爸Daniel則在其背後興奮跳起,看來開心過攞影帝,並留言:「給我的好朋友,影迷和各傳媒,我向大家公開宣布我的美麗妻子Lisa已懷孕和預產期是明年的6月,多謝大家一直以來的關心和祝福,我倆很興奮期待人生的新一頁。」隨後Lisa亦在微博及Facebook公布喜訊,獲大批好友及粉絲祝福。

Daniel昨日接受本報訪問時仍笑不攏嘴:「終於鬆咗一口氣!可以講出嚟,因為夠3個月喇!我哋嘅父母一直好想有BB,依家有咗真係好興奮、好興奮!」他表示現時仍未知BB性別,但他曾在訪問時表示想生仔,因為擔心女兒長大會被人呃,如今他卻轉口風表示仔女也沒所謂:「其實我講吓!仔女都係自己,所以冇所謂!(喺香港生?)係呀!我上網Check過,香港係全球生BB最好嘅第6位,亞洲嚟講已經係第2位!」

拒透露芳齡

近年除拍電影更做導演及監製的Daniel,自爆待BB出世後,將停工1年做湊仔公:「依家拍埋林超賢新戲同埋《竊聽風雲3》,拍到出年6月底,到時可以陪太太,停工1年!(送禮物畀太太?)外國嘅太太生完BB後都收禮物,所以我都諗緊,亦會搵陪月陪太太!」而Lisa也為懷孕而感到開心:「我都鬆一口氣,因為未夠3個月唔可以講!之前朋友話我肥咗,好無辜!」雖然她大方公開懷孕,但她的歲數卻極為神秘,坊間傳她的年齡足足有4個版本之多,由35歲至38歲不等!模特兒公司只肯透露Lisa於5月26日出生,但對年份仍秘而不宣:「佢年年16歲!」

第一手消息請下載on.cc東方互動iPhone/iPad/Android Apps

 

專案組 

 全城熱話:群模爭做契媽 22,691 

Lisa S.與吳彥祖宣佈有喜,模特兒好友們預言金童玉女的出品必屬佳品,陳嘉容和Rosemary更想做BB契媽。

陳嘉容:

「噚日收到佢個訊息,佢有咗三個半月,戥佢超級開心,上星期見到佢覺得佢有少少孕味,個身多咗肉,以為旅行完肥咗,佢皮膚由裏面發光出嚟。佢話呢兩、三個月喺香港,唔知係唔係留港待產,BB一定係超級得意、靚同超高,會提議做佢契媽,唔知佢哋興唔興。」

Rosemary:

「好開心,男友家庭製造BB衫,知道需要好特別的質地,BB衫是好禮物,如果他們叫我做契媽是我的榮幸。」

Jocelyn:

「為他們高興,喜歡買BB用品,會買衫畀佢。」

Jocelyn老公Anthony:

「為地球帶來最漂亮的人類,展開人生新一頁,要問吳彥祖點做,想跟他的步伐去開展另一頁,要留多點時間去做。」

貝安琪:

「好開心呀,恭喜,一定會係靚同得意嘅BB,佢兩個都靚同聰明,baby shower可以送美式大蛋糕。」

Jessica C.:

「恭喜將會有個漂亮BB,我送上飛吻,我可以做保母,收費廉宜。」

何紫綸:

「Lisa係師姐,行騷時覺得佢好靚,我由細至大都對吳彥祖有幻想,見到會心跳,個BB一定非常靚、高同標緻,係件圓滿嘅事。」

 

陳君宜:

「會發短訊或微博恭喜,會送衫。」

 

35?38?歲數成謎

人們常說年過35歲便是高齡產婦,故大家即時相當關注Lisa是否高齡產婦。於網上搜尋資料,有不少內地網站指她的生日為1974年9月30日,即38歲。而維基百科則指她的生日為1975年5月26日,即37歲。但翻查舊日報道,她今年的年齡該為35歲。本報就Lisa真實年齡一事致電其經理人求證,她回應:「Lisa嘅生日日期係5月26日。(佢係咪35歲?)Lisa成日話自己係16歲。」據知Lisa的真實年齡為35歲,但她從沒公開表明自己幾歲,非常神秘。



Lisa上月尾出席活動時,面圓圓已見孕味。
生仔機會高旺父母

對於吳彥祖與老婆Lisa S.得償所願,做蛇年父母,堪虞學家陳子才表示BB將甚旺父母:「吳彥祖嘅命格屬木,所以生仔嘅機會高啲。而且囝囝會旺爸爸嘅名氣,亦會旺媽媽嘅工作同合作運。」至於大肚婆有何禁忌,他表示:「唔好搬屋或者擒高擒低,因怕動胎氣。亦唔好裝修,因怕BB塊面會有破損、疤痕。」



陳子才

Lisa早前在博客透露睇Rock騷,婦產科醫生余啟文表示孕婦不宜到人多擠逼的地方:「因為空氣唔流通,孕婦會易暈。而到人多嘅地方亦易患傳染病,(睇騷時音響太勁會否影響胎兒?)因為胎兒要到16周先有聽覺,所以影響唔大。」

Ana為大肚婆學煮補身餸

好姐妹Ana R.、生意拍檔琦琦等均戥Lisa高興,煮得一手好餸的Ana揚言要學煮適合孕婦的餸菜給Lisa補身,Ana說:「佢好鍾意食我煮嘅嘢,依家佢大肚,要注意飲食,為咗BB更健康,我會開始學煮啲啱孕婦食嘅餸菜畀Lisa補身,佢今次懷孕真係好口密,唔好話Daniel,我都開心到跳起。(會否認BB做契媽?)暫時唔會,因為美國人好少搵朋友做契媽,通常會搵啲親戚做。」



Ana R(左)、琦琦(右)

而與Lisa一齊合資搞網站生意的琦琦開心說:「佢哋一直都想要BB,超級戥佢哋開心,生出嚟一定超級靚仔靚女。本來約咗Lisa喺美國返嚟食大閘蟹,依家大閘蟹宴要延遲一年。(會否減少Lisa工作量?)佢係工作狂,我幫佢做多啲冇問題,等佢老公叫佢唔好做咁多嘢。我會親自設計特別嘅首飾畀BB。」

而Jocelyn與老公Anthony出席活動時表示:「好戥佢哋開心,恭喜佢哋,(幾時到你?)未住,coming but not that soon。」Anthony則說:「要向吳彥祖請教,要開始諗吓生BB呢樣嘢,我哋都需要跟隨佢哋步伐,展開人生另一頁,要開工喇!」至於師妹Jessica C.表示可以做保母:「可以收好平,我好鍾意小朋友,我鍾意攬、錫、聞BB,但我唔想有BB,男友就唔鍾意BB喊。」


Jessica C.

Jocelyn與老公Anthony

娛圈模界好友送祝福

吳彥祖和Lisa S.在娛樂界和模界立足多年,兩人人緣甚佳,故當得知Lisa有喜後,多位模特兒都想自薦做BB的契媽。



Rosemary

Rosemary:好戥佢哋開心,要傳短訊恭喜佢,我男友家人嘅工廠係做BB衫。(搵佢個BB做代言?)好提議。(做BB契媽?)如果佢搵我,我好榮幸。

陳嘉容:尋日(前日)我已經收到Lisa嘅短訊話有咗,我超級戥佢開心。上星期見佢已經覺得佢肥咗,有少少孕味,我以為佢去完旅行發福。佢話呢排會留喺香港,唔會周圍飛,可以隨時搵佢,佢好relax,(做BB契媽?)唔知佢興唔興,都可以提議下。


陳君宜

貝安琪

陳嘉容

何紫綸:Lisa係我師姐,吳彥祖係我偶像,佢哋係金童玉女,生嘅BB一定好靚好高。混血兒BB一定好靚,我都要努力搵個外國男友。

貝安琪:好開心,(送乜禮物?)可能會送蛋糕,女人大肚時好多嘢唔食得,等佢生咗,請佢大食一餐。(做BB契媽?)我諗大把人排隊等住做。

陳君宜:我剛喺外地返嚟,唔知佢有咗,我會傳短訊恭喜佢,一定會送禮物。(你自己幾時生?)我想遲啲先。

楊千嬅:戥Daniel開心,知佢想生BB好耐,佢要小心Lisa身體,因為天氣凍,我舊年都係呢個時候懷孕,所以要好小心保暖,唔好凍親媽咪,最緊要陪多啲Lisa。如果佗仔,Daniel要多啲望住Lisa,相反生女Lisa就要多啲照鏡,佢兩個咁靚,生出嚟嘅BB一定好靚。

馮德倫:Congrats bro!

李小璐:可不是嗎!和我同月同日同一個血型的Daniel同學,Lisa和你的性格那麼好一定是個完美寶寶。

李冰冰:恭喜啦!你倆的小孩得好看成甚麼樣兒啊!無法想像啊!

好姊妹祝福靚B Ana代煮孕婦餐補身

Lisa S.宣布懷孕,模界好姊妹Ana R.、琦琦及陳嘉容異口同聲表示將來BB很靚,其中Ana更說:「Lisa好鍾意食我煮嘅嘢,我會學煮啲啱孕婦食嘅餸菜畀佢補身!佢真係好口密,當知道佢有咗,我開心到跳起!(做契媽?)暫時唔會,美國人好少搵朋友做契媽,通常搵長輩做!」至於與Lisa合資搞網站生意的琦琦則說:「本來約咗Lisa食大閘蟹,依家要延遲1年!(減少Lisa工作量?)佢係工作狂,等佢老公叫佢唔好做咁多嘢!(送乜?)到時親自設計首飾畀BB!」

陳嘉容昨日出席活動時說:「尋日我收到Lisa嘅短訊,其實上星期已覺得佢肥咗,我以為佢去完旅行肥咗!佢呢排會留喺香港,唔會周圍飛,佢好小心!(做契媽?)可以提議吓!」而馮德倫則在微博留言:「Congrats Bro(恭喜兄弟)」!

Ana暫時不考慮做契媽。 (資料圖片)

陳嘉容早前誤會Lisa只是發福。

琦琦笑Lisa是工作狂。 (資料圖片)

JC自薦做保母Jocelyn「開工」響應

吳彥祖與Lisa於圈中人緣甚佳,故喜訊傳出後,即得到各方祝福,不少名模更爭做BB契媽!

Jocelyn及Anthony

「佢哋為地球帶來最美麗嘅人類!我哋都要跟隨佢哋步伐,展開人生另一頁,要開工喇!」

Rosemary

「我知吳彥祖家人好想佢哋生BB!(禮物?)男友屋企人做BB衫。(搵佢做代言?)好提議!(做BB契媽?)如果佢搵我,我好榮幸!」

Jessica C.

「我好鍾意小朋友,可以做保母,收好平!我好鍾意攬BB、錫BB同聞BB,不過我唔想有BB!」

何紫綸

「Lisa係我師姐,吳彥祖係我偶像,金童玉女生嘅BB一定好靚好高,我都要搵個外國男友!」

貝安琪

「佢哋咁靚,BB一定好得意!(禮物?)可能送蛋糕,等Lisa生咗請佢大食一餐!」

陳君宜

「我會傳短訊,一定會送禮物!(你幾時生?)我想遲啲先!」

李冰冰

「你倆的小孩得好看成甚麼樣兒啊!無法想像啊!」

李小璐

「和我同月同日同一個血型的Daniel同學,Lisa和你的性格那麼好一定是個完美寶寶。」

Anthony、Jocelyn

JC

Rosemary

何紫綸堪收爐唔見2千萬

吳彥祖(Daniel)是圈中出名的絕世好男人,早前其母不幸患上腸癌,他完成手頭上的工作後,即飛往美國照顧母親5周,幸好吳母最後痊愈。最近老婆Lisa S.宣布有喜,Daniel即表示會於老婆產後停工1年,陪老婆「坐月」兼專心湊仔,認真廿四孝!根據資料,Daniel平均1年拍攝兩至三部電影,以每部片酬600多萬港元計算,估計停工1年,單單電影收入將損失逾1,800萬港元!

 

吳彥祖父(右)堪輿學家批生仔

堪輿學家陳子才批BB將大旺爸爸的名聲,亦會旺媽媽的工作及合作運:「吳彥祖命格屬木,生仔機會高啲!(大肚婆禁忌?)唔好搬屋或者擒高爬低,因為怕動胎氣!唔好裝修,因為怕BB塊面會有破損!」另外,Lisa前日在博客透露睇Rock騷,婦產科醫生余啟文表示孕婦不宜到人多擠迫的地方,因空氣不流通,孕婦會易暈,亦較易患上傳染病。問到睇騷時音響太大會否影響胎兒?他說:「胎兒要到16周先有聽覺,所以影響唔大!」

陳子才


 
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()