close

高鈞賢 背葉 翠翠 嗒 黑絲 女友


【嘆平價麪】
■高鈞賢前晚帶女友嘆平價快餐,女友仲目不轉睛望實男友,明顯冧爆。


【將軍澳新都城】現年28歲嘅前港男高鈞賢演藝事業平平,最為觀眾記得莫過於佢同葉翠翠嘅緋聞,佢哋經常被拍到出雙入對,又孖咇情侶檔姿態銀。呢排翠翠唔小心跌倒,背部骨裂留喺屋企,高鈞賢前晚竟然背住翠翠女,新歡係年紀輕輕嘅長髮甜姐兒,短褲內仲着咗呢排hit爆嘅黑絲誘惑,女方全程對高鈞賢照顧妥貼,明顯冧爆。



【女友捧餐】
■黑絲𡃁妹唔介意做男友高鈞賢嘅阿四,貼錢買嘢食兼捧餐,服侍周到。 

【外形襯絕】
■高鈞賢噚日直認跟圈外新歡發展中,論外形十分合襯。 

【今日我至甜】高鈞賢背住緋聞女友葉翠翠,成功𠝹掂黑絲𡃁妹做女友,兩人前晚喺將軍澳行商場睇戲、開餐直落,新歡樣子甜美,仲唔介意做阿四。

前晚9點半左右,高鈞賢撇甩翠翠,喺將軍澳新都城商場拖黑絲妹拍拖,佢哋啱啱睇完戲搵嘢食醫肚,兩人最初想食Pizza Hut,但太多人而改去food court嘆平民水餃麪。由於自助形式,高鈞賢坐低搵好位即如大爺般打躉郁都唔郁,黑絲妹做阿四服侍周到,由畀錢、攞食物、甚至拎筷子同匙羹,佢都任勞任怨一腳踢,最後坐低開餐。佢哋排排坐邊食邊傾,周圍食客都冇人認得高鈞賢,食飽後,高鈞賢同新歡前後腳去停車場攞車。



■高鈞賢同葉翠翠成日情侶檔𢱑銀,點知高鈞賢另結新歡。資料圖片 翠翠:等我笑吓佢

高鈞賢噚日大方承認同黑絲妹蜜運中,佢話:「我哋發展中,識咗好耐,早排我傷腳,佢好照顧我。」高鈞賢解釋未有買嘢因為公眾人物身份唔方便,惟有要女友做阿四。對於高鈞賢女,翠翠噚日喺電話回應:「大家係朋友,緋聞係傳啫,等我下次見到要笑吓佢,有着落都唔介紹啲男仔畀我。」
採訪、攝影:朱志聰、梁繼光

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()