close









自飛甩周麗淇之後,41歲鄭嘉穎同佘詩曼關係一直糾纏不清,屢傳翻撻。直至最近,阿佘先公開話同嘉穎timing 唔啱,實情係嘉穎有新女至真。去年轉戰國內搵人仔,據知嘉穎口味亦反轉,唔吼姣女,轉嗒純女,中同佢一齊拍《步步驚心》嘅女神劉心悠,經過一年力追,出動短訊、煲湯及煮麵等住家男冧功,終於將冰山劈開,3個月前正式行埋。


入行6年的30歲劉心悠,緋聞真係少之有少,除咗因拍處女作《阿嫂》,而同經理人公司星皓老闆王海峰傳過緋聞,就只有08年拍台劇《幸福的抉擇》期間,跟男主角藍正龍傳曖昧,但2單都屬流料;亦有傳宅女在台灣有一名拍拖多年嘅男友,但男友多年來只有聲冇畫,心悠感情狀況一直撲朔迷離。

為心悠加戲分
去年1月,劉心悠到上海拍攝國內劇集《步步驚心》,當時劇中男主角鄭嘉穎剛與國內模特兒徐靖雯分手,同時醞釀翻撻佘詩曼,但據知在上海開工不足一個月,鄭嘉穎已經向劉心悠展開追求。知情人士說︰「Annie(劉心悠)原本只係配角,但拍吓拍吓,Annie戲分愈來愈多,大家都估到咩事,劇入面全部都係國內演員,嘉穎同Annie自然同聲同氣。好似嘉穎知道Annie食嘢食得好清,就會叫助手煲老火湯預埋Annie一份,又會將蔬菜、東菇煮麵冧人。」

4招溝足1年
41歲鄭嘉穎,除咗企穩無綫一線小生,更加係樂易玲愛將,如今已成功打入國內市場;嘉穎一向甚有女人緣,好少聽見佢力追女星,今勻出盡全力追冰山女神劉心悠,點可以唔動吓腦筋?出動4大招,終於成功到手。

煮冧女麵
知道心悠食得清淡,去年拍劇期間,嘉穎親手煮冧女麵,講真,好難唔冧囉。

微博發功
劇中演員劉詩詩稱呼嘉穎同心悠為「姐姐、半姐夫」,點知嘉穎回覆一句「半情人?」好明顯吓!

要求加戲
據知為了可與劉心悠日夜相對,嘉穎曾出口要求導演為原本只屬配角的心悠加戲,近水樓台易辦事。

短訊叫女神
於國內拍劇,最大娛樂就係玩電話,見嘉穎機不離手,唔係send短訊就係玩微博。據知嘉穎每次短訊心悠,都會以「女神」稱呼,冧死!

皇帝女唔憂嫁
劉心悠原名劉凡平,出生於台灣,曾赴加拿大溫哥華,於Emily Carr Institute of Art and Design修讀產品設計。24歲時,讀到大學二年級,心悠選擇放棄學業並投身娛樂圈發展,因被安排到香港發展而苦練廣東話,並跟陳潔靈練唱歌。04年,從4000多名少女中脫穎而出,拍攝「中華航空」電視廣告,繼而加入影圈。心悠入行以來緋聞少之又少,對家事更絕口不提,有傳劉家水頭充足,家人於加拿大擁有一所超大豪宅,冇番咁上下家底都真係唔敢追心悠。

協議地下情
據知情者透露,直至去年3月《步》劇煞科,雙方都未有進一步發展,雖然男方常於微博傳情,留言更非常露骨,但女方都未有太大反應;直到9月劇集於湖南衞視首播,10月又於台灣中視播映,2位主角又再次碰面,為新劇宣傳,雙方先開始短訊聯絡。知情者說︰「嘉穎都冇避忌㗎喇,人前人後都讚Annie好靚,又話係心目中嘅女神……兩人開始有約會,但每次都好秘密。」由於剛剛開始,而且劉心悠一直對感情事低調,雙方都協議發展地下情。今年嘉穎更將事業重心轉移至內地,連續接拍《英雄》、《滾滾紅塵》2劇,仲有中央電視台及無綫聯合製作嘅《萬水千山風雨情》;而劉心悠正在港趕拍葉念琛執導的電影《天生愛情狂》,起碼要到下半年,鄭嘉穎回港為新碟錄音,兩人先有機會拍吓拖。對於「嘉悠戀」,星皓發言人李小姐回答︰「《步步驚心》劇入面,心悠最多對手戲就是嘉穎,但唔覺得佢追心悠,劇入面每一位演員對心悠都好好。」反而鄭嘉穎對於新戀情就異常激動。本週一於影視展的無綫晒冷活動,嘉穎一聽到記者問及與心悠戀情,嘉穎先重複兩次話︰「你唔好傻啦!你唔好傻啦!唔好屈我。」之後又叫記者問番劉心悠,又強調「冇咁嘅事」。不過嘉穎全程都笑到四萬咁口,露咗破碇喎!

劃清界線

姣精鬥純女
####


上月鄭嘉穎和劉心悠孖住出席香水活動,當時心悠仲笑笑口話自己,因為被封女神所以冇人敢追,「人哋話女神最終會變瘟神,呢個係詛咒。」查實當時嘉穎已將心悠追到手。


橫店定情鄭嘉穎同劉心悠首次合作拍劇《步步驚心》就撻着,嘉穎更為冧心悠,跟《步》劇導演講要加心悠戲。


阿佘同嘉穎關係撲朔迷離,早前阿佘以「timing唔啱」而將緋聞劃上句號,回復單身嘅嘉穎,足足用咗1年時間追純女心悠。


去年憑《怒火街頭》奪得視帝嘅嘉穎,形勢大好,除咗劇接劇,仲追掂女神,人財兩得。


心悠係圈中純女,不過多年來都未有真命天子,如今鄭嘉穎力追1年終於到手,真係飲得杯落。


你唔好傻啦!真實對白本週一,嘉穎出席無綫新劇大晒冷,被問到與劉心悠的緋聞,雖然不停否認,但就被甜到漏笑容出賣咗囉。


大反應問問吓,嘉穎仲拍記者膊頭,話唔好屈佢喎,當年傳阿佘都冇咁大反應,今次搞咩?


19/3急睇跌打


出席完活動之後,嘉穎到慈雲山睇跌打,估計在國內拍攝《滾滾紅塵》而受傷;逗留一粒鐘,嘉穎嗱嗱聲返回紅磡海韻軒服務式住宅(小圖)。


有指被鄭嘉穎藏於家中72小時嘅內地模特兒徐靖雯,事後獲嘉穎承認其好朋友身份,但冇耐即被嘉穎飛咗。騫翁失馬,女方最近已搭上有米男友周子揚。


嘉穎06年同周麗淇傳緋聞,08年分手,女方不時隔空寸寸貢,再見不是朋友。


雙料視后 勝阿佘演技無可置疑,06年憑《鳳凰四重奏》,一人分飾四角嘅演出,連奪《萬千星輝頒獎典禮》的「最佳女主角」及「我最喜愛電視女角色」,成為首位雙料視后。《忽然1周》圖片


仍需努力一踏進演藝圈,心悠就獲得飾演電影《阿嫂》第一女主角機會,更於06年,憑《阿嫂》獲提名《香港電影金像獎》的「最佳新演員」,可惜未有獲獎。《壹週刊》圖片


喜愛夜蒲多次被影到於夜店猜枚劈酒,而且以一對幾位壯男,唔蒲唔安樂。《忽然1周》圖片


身心健康 勝宅女性格嘅心悠,生活非常規律,而且非常熱愛馬拉松,今年已經第6年參加「渣打馬拉松」。唔跑步就匿埋喺屋企煮健康餐,甚少出街。


專心拍戲 勝入行6年,劉心悠唔算多產,近年因《步步驚心》一劇,令心悠於國內知名度大增。但心悠一向自愛,從未跟拍檔撻着。電影《天生愛情狂》


冇仔唔得由陳浩民、馬德鐘、林峯到鄭嘉穎,阿佘入行之後,緋聞未停過,更有傳苗僑偉送99朵玫瑰,不過即時被當事人否認;而最近阿佘於橫店拍《建元風雲》,被指密會有婦之夫胡軍,阿佘對此嬲到震。

arrow
arrow

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()