close

FACEweekly
Let's dance with Sa
從小學習芭蕾舞超過十年,入行仍舞不停, Twins第一首派台歌〈明愛暗戀補習社〉 MV中,拍住阿嬌勁歌熱舞。轉眼間,蔡卓妍(阿 Sa)出道已 13年,正值 30成熟花年,活潑好動形象依然深入民心,更冧莊 5年為 adidas代言人,新一年仲為品牌新設的舞蹈班揭幕,呼喚大家舞起來!

舞不停
A:'06在內地名節目《舞林大會》以 ChaCha勇奪「最亮麗舞者」,究竟有乜竅門?


Q:「今年會參與內地另一個舞蹈節目《舞出我人生》,雖然未知對手是誰,但對自己有要求,積極增肥盼穿得起舞衣之外,還專登買咗大量拉丁舞 DVD偷師,想將 hip pop元素加入拉丁舞,皆因自從'12睇咗《 Street Dance 2》,覺得舞蹈可以更加多元化,而且主角對舞蹈的熱情,深深感染我,所以不斷積極學跳舞。」
A:平時着衫夠潮,運動時又怎潮着?

Q:「玩撞色 pattern!近年 adidas Originals by Jeremy Scott我都好鍾意(上圖穿上'13 S/S系列), layering也很重要,近年運動衫如 adidas× Stella McCartney已經變得 fashionable,唔再簡單。」
A:最近考緊車牌,有咩車考慮入手?

 


Q:「好開心考得成筆試!𠵱家真正落手落腳學揸車,好緊張,希望路試都過到啦!冇咩特別必買車款,最緊要都係實用,因為屋企老人家同狗多!」
A:蛇年有什麼大計?
Q:「新春剛去完泰國旅行充電,馬上便開爆引擎工作,先要投入整整一個月的拉丁舞蹈錄影,馬不停蹄緊接與杜汶澤拍攝電影《超級經理人》,更少不了個人新 EP,下一張 EP如果遇上合適的跳舞歌,好樂意繼續跳!」
A:勤力 keep fit,你如何編排「阿 Sa一天的假期」?
Q:「第一件事就是吃,接着下午一定來個 high tea才夠滿足。最愛中國菜,有時間仲會親自下廚煮餸!平日都鍾意一班朋友熱鬧聚餐,最美滿當然係成枱美食,仲要『發辦』人一定係我!」

 

舞全城

 

adidas今年新開設舞蹈班,教授自創舞步健身,早前先開 4班畀傳媒初體驗,嚟緊仲會去不同中學開班鼓勵一齊舞!至於一班潮人想參加就密切留意官方網消息啦!
( http://mygirls.com.hk )

撰文:鄭海欣
攝影:顏青瑋

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()