close

高皓正發表千字「戒自瀆」心得

藝人高皓正昨日發表千字「戒自瀆」心得,更自爆曾自瀆到不能自拔,幸有信仰支持才成功戒癮,但事後被網友圍插,指自瀆是正常生理行為。

高皓正

高皓正曾自瀆中毒

出名虔誠的高皓正昨日在社交網站與網友分享「戒自瀆」心得,更自爆曾經自瀆到不能自拔兼「中晒毒」,最後在信仰幫助下成功「戒毒」。雖然高皓正用心良苦,寫下過千字心得,不過卻遭到網友鬧爆,有網友力指自瀆乃正常行為,又謂不應刻意壓抑。

高皓正戒性論被嘲偽善


■高皓正喺facebook叫人哋唔好發生婚前性行為,又教人脫離自瀆嘅秘訣。資料圖片

現年35歲嘅高皓正係基督徒,多得鄭秀文翻唱佢首《不要驚動愛情》而為人認識,高皓正為咗傳教可謂不遺餘力。近日佢喺facebook發功,先後寫咗兩篇超長文章,分別係「10個不婚前性行為的理由」同「脫離自瀆小帖(貼)士」,當中佢列舉唔婚前性行為嘅10個好處,包括令自信心大增、令對方父母歡喜、唔會怕有咗等,好似有根有據,不過都唔夠佢講脫離自瀆夠學術性,佢從生理、心理同屬靈三方面分析,唔知仲以為佢做咗心理醫生。


■被網民稱為「高主教」嘅高皓正喺網上發表言論後即惹來網民狂轟。

被轟製造強姦犯

高皓正發佈文章後,惹嚟網民狂轟,有網民笑佢係高主教,又話佢「變左諾貝爾文學獎得主……莫言……」,有人仲鬧佢偽善同缺乏性知識,仲有網民話佢叫人唔自瀆會好易製造更多強姦犯。
不過高皓正噚日接受電話訪問強調唔會唔開心,佢話:「叫人小心發生性行為,亂拍拖上床好危險同有後果,自己有睇網民留言,希望有需要嘅人睇就得,我唔信咁講就會有咁大能力(製造強姦犯)。」
撰文:馮仁昭

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()