close


我係咪好索呢?(設計對白)
週日(18日),着住Herve Leger超緊身裙嘅徐子珊去深圳行騷時,谷出湯碗胸成全場焦點,成功搶鏡,難怪成晚笑到停唔到口。

TVB出名人工奀,就算上咗位嘅小生花旦,一得閒就北上神州接騷賺外快,週日(18日),一班無綫姐仔同小生好似吳卓羲、黃宗澤同徐子珊等就拉大隊,踩上深圳幫品牌行花生騷搵人仔。


當日,城嫂熊黛林都有出席,講到全場最搶鏡,一定係連「江湖飯局」新聞人物「上海仔」郭永鴻都勁冧嘅徐子珊。FBI當晚見到,一頭爆炸裝嘅徐子珊,已十足小野貓咁野性,最激係佢唔怕露,着上Herve Leger大V吊帶裙,谷出湯碗胸,唔只索爆全場,拍埋好姊妹陳敏之身邊仲贏足成條街,連前緋聞男友吳卓羲都忍唔住偷。
子珊夠野性又識搵位露,唔怪得「上海仔」都嗒佢糖,不過子珊同FBI講:「我都好意外,知道後都有上網睇番啲報道,好多謝對方賞識,但我鍾意鬼仔㗎!」好大個檸檬喎! ####


好索鼻喎!(設計對白)
當晚緋聞男友吳卓羲亦有份行騷,但成晚唔敢同子珊企埋一齊,只敢鬼祟偷𥄫,唔知係咪怕女友張馨予會呷醋後再發癲。


壓扁敏之
湯碗胸再如埋S形甫士嘅子珊,一拍埋好姊妹陳敏之隔籬即贏晒,搞到陳敏之要用背脊「得」住佢。


子珊咁惹火,難怪「湖江人物」上海仔(小圖)都嗒佢糖,子珊即劃清界線:「私底下我哋唔認識。」


唔敢望
台前騷quali,行完騷去後台時,子珊亦唔收歛,照舊「胸胸盪盪」周圍走,而拍檔黃宗澤就一直背住佢唔敢望。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()