close


製作資源總監樂易玲:May姐養尊處優啦!真實對白戲劇製作總監曾勵珍:你放支針喺我度!真實對白《蘋果日報》圖片

隨住陳志雲離職、六叔六嬸退休,無綫高層黨派之爭愈演愈烈!最近有傳主持《May姐有請》的前無綫高層馮美基,將被召回巢,原來係當年共事的好姊妹高層曾勵珍拉線,為求阻止宿敵樂易玲坐大。消息一出,樂小姐當然大怒,實行出招同珍姐鬥個你死我活。講起May姐,樂小姐寸嘴:「佢養尊處優啦!」擺明唔想May姐阻住晒。三個女人內鬥,好睇過重頭劇啦!


自陳志雲離開後,無綫只剩樂易玲和曾勵珍兩大陣營,而樂小姐加薪4成後要兼任電影及演唱會等工作,勢力擴張比珍姐快,難怪有人要搞小動作。 本刊得悉,去年本有意離職的樂易玲,敵不過TVB加人工4成的誠意,雖然加薪後樂易玲要兼顧電影部,一人兼兩職呻笨之餘,另一方面卻令樂易玲勢力更大。據知近期已有不少藝員經常在化妝間公開讚揚樂小姐,實行提早歸邊博有運行。

留任呻笨
樂易玲勢力大,但據知無綫另一高層、戲劇部總監曾勵珍亦開始拉攏早年一手開創藝員部的May姐馮美基做顧問。知情者說:「珍姐同May姐好熟,極力向主席(梁乃鵬)同殼王(陳國強)推薦May姐,目的係加多個自己人入朝,講嘢都有power啲。點知單嘢傳番去樂小姐度,樂小姐嬲到話要搵個人返嚟頂珍姐,但佢心知唔可能,最多擺條針喺戲劇部收風咁囉,總之有排鬥。」

愛將唔敢多口

珍姐缺席
上週四(15日),身為珍姐馬房的前頭馬監製劉家豪和梅小青兩公婆為離巢過now而舉行餞別宴,但偏偏身為兩人頂頭上司的曾勵珍冇現身,更有說劉、梅兩人已與珍姐反面,刻意不請這位前上司;反而樂易玲在餞別宴上分外風騷。對於May姐回巢,樂易玲反應甚大:「真係有接觸過May姐,但只係希望佢再拍新一輯《May姐有請》。佢肯入嚟幫手就真係好喇,但係佢養尊處優啦!前輩嚟㗎,記得嗰時我喺第二度搞電影時,都係打畀May姐度演員期㗎。」至於同珍姐鬥法,樂小姐就話:「我同珍姐都係主管級,但佢一定大過我,因我嘅部門係服侍佢哋嘅!」至週一(19日)TVB大晒冷,6齣新劇包括《怒火2》、《金枝貳》等演員出席國際影視展,樂易玲與珍姐兩大「世仇」同場,珍姐則回應:「你放支針喺我度、我又放支針去你度,邊有咁多嘢挖呀?」淨係聽你兩個講嘢都夠寫個長劇啦!

金牌監製餞別恩怨
樂易玲暗鬥珍姐,雖然大家都唔肯認,不過上週劉家豪和梅小青兩位前珍姐頭馬搞餞別宴,竟然冇請珍姐,反而同樂易玲握晒手。梅小青解釋點解唔請珍姐時,更不停耍太極,似乎真係同珍姐唔啱嘴形喎! F:《FACE》 梅:梅小青 F:點解得樂小姐嚟?梅:張枱得22個位,主席(梁乃鵬)由得我哋揀人選,請唔晒咁多人。 F:冇請珍姐?梅:製作部(珍姐部門)會陸續約食飯,有啲排到返新工至食。 F:有冇約珍姐呢?梅:(刻意避開問題)Stephen(陳志雲)、李寶安都不停約我哋。 F:咁珍姐呢?梅:Stephen叫我哋留低,但仲早過我哋走,李寶安仲送咗禮物畀家豪添。 F:係咪冇約到珍姐呢?梅:唔只佢,會陸續食飯嘅,唔想公開,在心中啦!

潘霜霜遊街避林峯
週一(19日)會展舉行國際影視展,TVB出動林峯、黎耀祥、陳豪等十幾位演員壓場,聲勢浩大,連事先張揚於會展出席電影《名模》開拍記者會的潘霜霜,情願甩底記招單拖到銅鑼灣shopping亦不敢踩場。問到林峯是否無綫施壓避免跟前女友同場,林峯說:「呢啲要問番公司先知喎,其實事隔咁耐,見到都唔介意打招呼。」 ####


馮美基(左)主持的《May姐有請》口碑不俗,惹來回歸TVB傳聞,樂小姐表示May姐於下月初回港,一切自有分曉。


陳志雲去年宣布離任,本月初突然轉投商台,暫別電視圈,變相令樂易玲手握大權。《蘋果日報》圖片


有傳樂易玲的則師老公陳君毅(左)怕她壓力大,曾勸她辭職,但TVB加薪挽留,不過樂小姐卻工作量大增,大呻比以前更辛苦。《壹週刊》圖片


陳豪:對與錯、是與非都唔理,唔理是是非非,我只係喜歡TVB工作。


馬國明:相信唔係鬥氣啩?邊個好啲?唔敢講!


徐子珊:有冇咁複雜呀?兩個都係高層、兩個都好錫我。


玉女伴太后 15/3上週四(15日)TVB監製梅小青和老公劉家豪發辦請座上客,主家席有22人卻冇預曾勵珍。徐子珊、楊怡及鍾嘉欣到達飯局會場,一見樂易玲即第一時間過去寒喧,可見樂小姐地位非凡,唔熟絡冇運行。


樂小姐亦好識照顧藝員,走到鍾嘉欣旁邊密談私事。


19/3週一無綫在影視展大晒冷,珍姐照顧藝員上台影大合照,樂小姐一個箭步上台,卻擋在珍姐旁邊,連高層都爭位。


見勢色唔對,樂小姐才讓開給珍姐「歸位」,似刻意避免再傳是非。


行政主席梁乃鵬(左)表示有打算請高層來飯局,但不知兩位主角會請邊個:「佢哋話事,樂小姐嚟,我唔覺得奇怪。」


林峯出席影視展同時,本來要在同場宣傳《名模》電影的潘霜霜,竟然出現銅鑼灣買金飾(右),唔通受壓要去購物發洩?


之後潘霜霜又去了銅鑼灣地帶揀bra,一副失落的樣子。


林峯唔認TVB施壓迫舊愛缺席,但上台時頭耷耷,似乎有點心虛。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()