close


拒演東莞仔!

網上作家向西村上春樹喺「高登」寫「甜故」寫到出書兼數度斷市。其中一篇《東莞的森林》,描寫去東莞骨場尋歡揼邪骨的過程,更吸引到《3D玉蒲團》老闆蕭定一中,實行召妓3D化。高登友視《東莞》為神級之作,對於男主角嫖客Frankie由邊個主演亦分外關注,雖然之前有傳由陸永擔正,但陸永原來已經拒絕咗。疑似俾人借過橋宣傳,陸永話:「3D咁剝真係接受唔到!」

 
剛喺上月初產女陸一穎的陸永,亦話過除咗老婆唔畀做資料搜集,更唔想下一代見到問點解自己唔係攬住媽媽,陸永真係細心老豆。

 
雖然《東莞的森林》作者向西村上春樹(向西)身份一直好神秘,不過佢寫甜故寫到被蕭定一睇中,又話用七位數買版權拍電影,仲可以睇到主角Frankie 3D召妓過程,未睇已經興奮。

「未使問老婆」
曾寫《3D肉蒲團》劇本、將為《東》片執導的導演胡耀輝,上週對外宣布新片卡士,爆出陸永會扮嫖客做男主角,雖有網友反對,但Mark仍覺得陸永夠搞笑又頗有才華。但原來陸永做主角根本十畫未有一撇,疑似被人擺上枱造勢。週一(19日),陸永在電話中說:「係有電話問過,我哋商量咗就決定唔做,一嚟覺得自己做唔到,3D咁剝真係接受唔到,淨係錄VO得把聲就冇問題,但如果叫我剝衫就唔想!(淨係女角露點,唔使你剝ok嗎?)咁梗係ok啦,佢露點係我睇佢嘛。(係咪片酬太少得十零萬,定係老婆詐型?)未傾到價錢嘅地步就冇考慮,所以都未使問到老婆,如果好多錢,或者會動搖,畀6億我就剝!」6億夠請高登仔心目嘅神級人選王家衞執導兼梁朝偉做啦,明玩嘢啫!

神秘向西勁斯文
一直隱藏身份唔露面的向西,連蕭定一都只係話聽過佢把聲,據知向西喺1986年出生、未婚、曾英國留學、從事跨國企業的銷售及市場策劃工作。蕭定一說:「把聲好斯文、好後生,可以向大家講向西肯定唔係陶傑。」而導演胡耀輝:「佢係個好有知識、有taste的宅男,講嘢好到位,每句都好一針見血。」

向西獨家訪問「希望有東莞陳妍希」
本刊週日(18日)透過電郵聯絡向西,佢話最想杜汶澤演桑拿中心經理一角,女主角傾向找素人,但最希望可以有個東莞陳妍希。而《東莞》女主角骨妹小思,被作者向西形容為「量產版楊采妮」般出塵,但導演胡耀輝(Mark)提及女主角只會於Jeana、DaDa、Mia中選擇。問向西覺得邊個較ok?向西說:「其實佢哋全部都可以做女角,但女主角始終純情一點比較好,能夠飾演到一隻不似雞的雞。」小思咁有氣質,幾位模有難度喎。

候選小雞
####


導演胡耀輝(左)和老闆蕭定一聲稱出七位數買《東莞》劇本,但向西卻在高登搞笑話:「人少少先講畀大家知,係$198,964呀!(好似係)」


杜汶澤


陳妍希


Jeana


DaDa


Mia

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()