close


321大婚本週三(21日)為洪天明跟周家蔚的大婚日子,天明最近忙於開工,所以婚禮細節大部分由女方話事,幸好二人早於年頭已經影好婚紗相。

洪天明跟06年港姐亞軍周家蔚(Janet)相戀4年,早於二人拍拖半年,男方已趁女友生日於馬爾代夫跪地求婚,二人決定3年後買樓才結婚。承諾兌現,二人將於週二晚繼諸葛紫岐3.20世紀婚禮後,於21和23日舉行婚宴,玩足兩晚。週一(19日),周家蔚更獲好友送贈全港唯一、價值20萬的婚禮app做賀禮,度身訂做的婚禮app除有一對新人婚紗相,被邀的數百親友更可憑app回憶新人的獨家婚禮,難怪準新娘大讚呢份厚禮,獨特又有心思。


將於本週三(21日)嫁入洪家門的29歲周家蔚,大讚37歲未婚夫洪天明細心又專一,並唔係外界所講「花弗溝女王」,仲大晒幸福話二人拍拖4年,每日都係熱戀狀態喎!

最愛潮大禮
洪周聯婚估計花費超過百萬,影婚紗相,在澳洲和香港取景,最少使8萬,而唔少親友送上結婚禮物祝賀一對新人,周家蔚稱自己最愛嘅係好朋友送上價值20萬的iPhone Wedding app。「個app係做wedding planner嘅好朋友Nelson送畀我嘅,個app一半都係獨家畀親友,我啲親友可用password去睇當日婚宴嘅細節,如酒店地圖、賓客坐位等,我哋嘅婚紗相就公開任睇。」而Nelson則說:「一收到Janet(周)話要結婚,我就話送呢個app畀佢,因佢決定得太突然,所以我只係用咗1、2個月時間去整,最花時間係等嗰邊批,因為係專利。由3月頭拖到今日(19日),好彩都趕得切Janet結婚前完成,佢係全港第一對新人首玩呢個Wedding app,希望佢鍾意。」

緊張出紅疹
天明畀人嘅感覺花弗,緋聞不斷又常返大陸拍劇,但準洪太稱佢係絕世好男人。「其實天明好細心,就算佢唔喺香港都成日打嚟畀我。有一次媽咪同我講,話佢每晚禱告詞中有一句『求天父賜我安眠入睡直到天明』。媽咪話個天真係賜咗個天明畀我,係整定嘅。呢排唔知係唔係緊張忙搞結婚啲嘢,仲搞到出紅疹。婚後我都想生得愈多愈好,至少有一仔一女。」咁鬼冧,梗娶得過啦!

聯名買村屋即買即住周家蔚:連朋友都唔知!
去年中,有報道指洪天明於10年尾以860萬購入將軍澳馬游塘村三層高粉紅村屋給女友周家蔚做結婚愛巢。本刊卻發現,該村屋並不屬兩人名下,反而上週三(14日),該村有一單位以850萬成交,似是天明及周家蔚所買。本刊致電周家蔚親證,「我哋係買咗馬游塘村……其實我同天明係用聯名公司名義買嘅,都係唔想俾人搵到,但我哋好大意,入婚紙嗰陣寫埋同一個地址,我家新嗰個地址連我朋友都唔知㗎!」

公主變王妃
近日笑談結婚後樂做薛王妃嘅諸葛紫岐(Marie)於本週二(20日)下嫁Neway二少薛嘉麟,豪搞千萬世紀婚禮。Marie透露出嫁當日採傳統儀式,用大紅花轎繞九肚山、仲會叫夫婿踢轎門。據知諸葛仲會戴上價值逾300萬嘅Chaumet鑽石皇冠出嫁,知情者稱:「薛二少好錫Marie,所以送個皇冠畀佢,公主出嫁!」 ####


深情一吻呢張咀嘴相難得一見,睇洪生洪太個樣幾冧就知有幾恩愛啦!


週一試玩本週一(19日),天明同周家蔚攞住好友Nelson為佢哋設計的Wedding app,連周家蔚都話:「我係第一次睇到。」


大禮軍師Nelson Cho Chief Planner of Mr. Right Wedding & Event Ltd. 呢個Wedding app,Nelson話絕對係香港第一個有關婚禮嘅app,仲可以將個app保留約1年。


密碼先得 Wedding app首頁用上二人最愛嘅豹紋,有天明同家蔚的英文名;而下面則有倒數婚禮日子的鐘。


Wedding app有6個唔同的功能,分別係Our Story、Invitation、Wedding Photo、Blessing、Wedding Day同Guest List。頭3個都唔需要密碼都可以睇到!但後面3個由於想保留親友及主人家的私隱,所以只得有秘密碼的親友才能瀏覽。


咀相任睇周家蔚率先放上12張結婚相畀大家睇住先,Nelson稱下載此app係免費嘅。


天明抱得美人歸,做老爺的大哥洪金寶(中)實好滿意啦!周家蔚亦大讚功夫老爺:「佢好easy going,成日笑。」《蘋果日報》圖片


親證愛巢對於買入馬游塘村村屋一事,周稱:「我同天明係有買(馬游塘村丁屋)。」《蘋果日報》圖片


洪氏伉儷喺婚紙上報同樣住址,不慎外露同居一事。


新婚貼囍


周家蔚雖然對愛巢一事未肯多講,但本刊去過馬游塘村,發現其中有一幢門外貼上「囍」字,真正愛巢曝光。


諸葛紫岐(Marie)影婚紗相時都不忘擺個女王pose;而小圖則為Marie將會戴上皇冠的品牌產品。


大婚在即,Marie跟老公薛嘉麟影婚紗相,教老公擺chok pose。


Chaumet 300萬鑽石皇冠

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()