上星期五Kay(16日)到中大講talk時一臉落寞,睇嚟仍然為解約一事煩爆!

謝安琪(Kay)同唱片公司環球仲有3年先約滿,但早前已不斷傳出Kay經理人夏森美唔合作,甚至瞞住環球私自同其他唱片公司接觸,辣 環球董事總經理黃劍濤(Duncan),Kay要賠足400萬換自由。不過實情係謝安琪方面一直想「好來好去」,但仍被咬住唔放,據知近日Kay已就贖金還價,但環球寧取拖字訣仍未回覆。慘被綁死的Kay一日未成功解約,一日都冇得出唱片,天后都要罰停唱。


35歲的謝安琪06年簽約環球,加入後即備受公司力捧,即使07年生完囝囝張瞻,但09年憑〈囍帖街〉紅爆升呢做天后,坐穩一姐位。

決裂真相
可惜上位後連環不幸事件接住發生,整容隆胸態度差,又與同門陳奕迅傳出婚外情,令謝安琪事業跌落谷底。加上環球同謝安琪經理人夏森美(Sammy)唔啱嘴形,高層黃劍濤去年決定打Kay入冷宮,將資源轉移到由金牌過檔的吳雨霏身上,今年1月謝安琪紅館騷更加冇環球歌手捧場,擺明決裂。黃劍濤與夏森美不和,據知導火線在於上年一件小事。「Duncan有次夾好咗想阿Kay配合宣傳,傾好晒之後先通知Kay嗰邊,Sammy覺得唔係好啱阿Kay做,一口拒絕咗,Duncan覺得好冇面,兩個之後更加唔妥。」知情人士透露。

拍戲搵到食
合作唔到,雙方幾個月前開始傾解約,據知環球提出要謝安琪賠償400萬,而夏森美亦已經還價。「Duncan覺得人急佢唔急,即使拖住先都冇乜所謂。」贖金未有共識,好在爆過肺的謝安琪生命力強,停唱都唔愁冇工開。「其實阿Kay都想盡快解決件事,家呢段時期,佢惟有轉去拍戲,一樣搵到食!《大追捕》票房唔錯,連安樂電影老闆睇完後都好欣賞Kay,講明一定會再合作;下個月又會同泰迪羅賓拍一套社會寫實片,片約接唔停,所以Kay真係未驚過!」不過唱歌始終係Kay老本行,週一(19日)出席活動時都忍唔住話:「自己都怕出唔到碟,會叫經理人快啲搞掂件事。」而夏森美則說:「家同Duncan商討緊繼續合作定係買回餘下合約嘅可能性,所以一切都唔方便回應!」

追住打
同環球擘面,謝安琪惟有靠自己同經理人殺出血路,偏偏Duncan追住打,每當Kay有好事發生,突然就會有不利佢的消息傳出,咁似豬狼選戰嘅!

玩孤立
今年1月舉行演唱會前夕,突然爆出Kay會拎300萬同環球解約的消息,開騷當日,環球歌手更全體玩失蹤,連有親戚關係的張敬軒亦no show,Eason同Kary又自稱唔舒服去唔到,而Duncan只係到一到後台,騷都冇睇就閃人!

再狙擊
《大追捕》成績理想,截至週日收6百幾萬,但電影首映後幾日,即有報道指Kay要賠400萬贖身,又指Kay 05年試過為轉會環球而同Avex主動解約,暗示Kay誠信有問題,但實情Kay當年與Avex並冇唱片約,擺明抹黑。


有雜誌列出謝安琪三宗罪,指佢唔配合公司宣傳、私自接觸其他唱片公司,又話Kay有解約先例一向麻煩。事後Kay及經理人立即發聲明澄清。

中大講talk自爆抑鬱
愛與年輕人交流嘅謝安琪,出席講座時主動同學生合照,十分親民。

Kay:命都保唔住
謝安琪上週五(16日)出席中大「音樂人生」講座,其間主動提起3年前患上抑鬱症,又唔介意講囝囝,唔似其他「偽人」乜都收埋!

想跳樓
09年我患咗抑鬱症,不停聽到有人同我講嘢,係一啲唔識嘅人,講埋啲好惡意嘅說話,仲有把聲叫我「跳落去!」我當時覺得自己連命仔都保唔住!

學MJ
作為家長,我好怕小朋友成日曝光,我曾經諗過學Michael Jackson用布蒙住阿仔塊面添!同埋我對住個仔有時會好忟,反而張繼聰就有耐性好多!

要現實
人生唔使懶浪漫,雖然有夢想係好,但如果搵唔到食都要放棄,始終人都係要現實啲! ####


'10撐場前年謝安琪攞金唱片,除經理人夏森美(左一)和周博賢(左二),環球高層黃劍濤(右一)亦有到場支持,但今年初Kay搞演唱會就連影都冇,反面唔認人。《蘋果日報》圖片


'12冇影謝安琪上週35歲生日,老公張繼聰為佢包場搞生日會,唔同公司嘅方力申、方大同有份出席,反而一個環球歌手都唔見。


泰迪羅賓去年前憑《打擂台》贏得金像獎「最佳男配角」,謝安琪可以同佢一齊拍戲,肯定大把嘢學!


09年無故傳出同Eason婚外情,Kay話接受唔到呢啲無理嘅黑心攻擊,仲搞到有抑鬱症。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()