close


關楚耀新歌〈我還是什麼〉,歌詞講述被女朋友背叛,但又唔捨得放手嘅傷痛,原來是他的親身經歷,「都係讀書時代嘅事,女友係校花嚟㗎!身邊好多男仔氹氹轉,有一日俾我發現佢偷食,但又唔想分手,我只係記得當時真係好hurt。」

知錯能改。毒禍更生,關楚耀(Kelvin)重新出發,唱片公司亦不離不棄,今年點名再力谷上位。為翻身,即將推出的新碟亦動作多多,先有食政治水玩諷刺,搞到國內禁播嘅〈佔領〉做頭炮,成功獲網民畀like,讚有guts。
不過玩政治怎及官能刺激吸引,所以第二波主打〈我還是什麼〉MV,更搵咗已為人母的媽模Mia復出玩肉搏,最激係關楚耀被除剩底褲嘅Mia生擒。29歲熱血男直言動L有反應,「尷尬㗎……我係正常男仔嘛!」


今次揀MV女主角,導演同關楚耀都非常頭痕,要有演戲經驗、又要令人有遐想,而且仲要肯大膽演出,最後由媽模Mia爭贏。關楚耀說︰「導演想搵個有身材、有幻想嘅女仔,Mia真係好專業,初初聽導演講,我都冇諗過咁激,到真正落場拍都嚇咗一跳,而且都幾尷尬,始終第一次見面就咁。」

清場埋牙
第一次見面,關楚耀同Mia拍之前亦溝通充足,Mia仲安慰佢唔使怕醜。為免Mia尷尬,關楚耀要求導演清場拍呢場肉搏戲,他說︰「尷尬㗎,入行5、6年,都冇拍過親熱戲,真係唔知點做,對手仲要係第一次見,始終佢都係女仔,我擔心佢多啲。(有冇生理反應?)有反應㗎,我係正常男仔嘛。(有冇同女友報定案?)咁就冇,不過拍完之後有同佢講,佢都話冇所謂,工作啫。」可惜這個超激MV,電視上播放的是潔淨版,足本激版只會隨大碟附送。想睇片?畀錢啦!

前戲
雖然導演教晒角度,但拍親熱戲之前,關楚耀同Mia都溝通清楚,仲雞啄唔斷講笑培養情緒,前戲十足喎!

去盡
新歌MV下星期會在網上推出潔淨版,而足本肉搏MV只會隨碟附送。

洗底翻身
繼Kary吳雨霏之後,環球重點力谷關楚耀,除咗拍亞視、港台劇入屋之外,仲傾掂now觀星台節目《關人煮事》,形象加分。新歌〈佔領〉亦極具話題性,仲上埋叱咤903第1位。

搞話題
世界由邊個去操縱世人被影子幕後去操控摧毀 權勢堆積的堡壘來草擬新規矩

博入屋

媽模復出
Mia 陳靜儀出道以來都貫徹模是非多傳統,即使23歲女、已為人母仍緋聞多多,先同郭秀雲子錢景峰拍拖又分手反面,最近再被拍到與南華前鋒陳肇麒(陳七)夜會。去年因父親過身心情低落,加上忙於中港兩邊走辦父親後事,以致體重暴跌,休息一年後,今年將會全面復出。

大膽戲
《喜愛夜蒲》第一集成功,刀仔鋸大樹,據知《喜愛夜蒲2》Mia都有份參與,應該仲激過今次MV。

玩緋聞
23歲已為人母嘅Mia,仲搏過啲模,緋聞一大籮,新鮮滾熱辣有陳七。 ####


這個MV是關楚耀與Mia的第一次接觸,而關楚耀入行6年,話晒第一次咁激,反而Mia仲安慰佢,叫佢放膽拍喎!


貴為環球神枱級元老譚詠麟契仔,加上有環球掌舵人黃劍濤照住,仲點名力谷上位,同Kary拍住上。《蘋果日報》圖片


〈佔領〉以早前全球發動的「佔領華爾街」行動為背景,講述社會失控的問題,成功製造話題。


為now拍飲食節目,煮男形象成功入屋,阿倫、克勤仲擔任嘉實力撐。


關楚耀喺港台劇《火速救兵》飾演救護員,角色正氣成功洗底。


《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()