close


冇武術底子嘅詩雅,狂起腳練線條,搞到小腿又紅又瘀。

出道5年的英皇小花詩雅,外形清純似足大S同城嫂熊黛林,偏偏近年在電影中都要露肉激戰,為搵食搏到盡。不斷賣肉又被指有珠寶富商男友照顧,27歲詩雅最近卻大變身,除與珠寶富商斬纜,亦決定封胸唔行性感。前週五(9日),本刊發現詩雅為將開拍新戲《紮職》打泰拳狂操三粒鐘,唔再露肉博上位,靠自己密做賺錢養家。當年拍過三點盡露寫真的舒淇都成功洗底變金馬影后,詩雅從良冇難度喎!


憑無綫青春劇《四葉草》響朵的詩雅(原名衞詩雅),年前連拍《前度》及《囡囡》都要剝衫賣肉,兼有多場同男主角的超激床戲,玉女變慾女。

告別剝
封胸前,詩雅連續兩套戲都要剝,激戰程度以為拍緊《喜愛夜蒲》!

唔想定型
露得多都厭,唔想戲路被局限惟有轉型。最近戲接戲的詩雅,先有下月上畫的《起勢搖滾》做純情鋼琴公主,全程同Mr.主音Alan得一場咀戲咁大把;早前同羅仲謙合拍港台消防員劇《火速救兵》夠晒正氣;加上與靚仔前主播柳俊江拍獨立電影《哭喪女》,詩雅寧願扮厲鬼纏身都唔再賣身。積極洗底都要努力做功課,為備戰即將開拍由陳翊恒執導的古惑仔戲《紮職》,詩雅山長水遠由上水屋企去灣仔一間泰拳館練拳。身形柔弱的詩雅Tony Jaa上身,與教練對打時不斷出拳起飛腳,打足三粒鐘先肯換衫走人。

好想買樓
身為《紮職》第一女主角,飾演律師的詩雅會與古惑仔陳偉霆有多場逃亡戲,條橋抄足《潛行狙擊》中嘅黄宗澤和徐子珊,搞到弱質詩雅開拍前要苦學拳操fit體能。枕頭變拳頭,詩雅話唔介意上位比人慢,「其實我今年拍嘅戲全部都唔使露,可能形象健康咗,呢排反而多咗騷同廣告!(最近係咪撇甩珠寶商男友要靠自己?)之前傳我同咩珠寶富商同小南國太子爺全部都唔係真,我同佢哋係好朋友,但絕對唔係靠佢哋照顧。家屋企有我同細佬搵錢,我希望好快可以買層樓畀屋企人住得舒服啲!」封胸搵位走,詩雅要殺出血路,一於靠賣力。

翻版《潛行》橋

拒接酒吧騷
除咗拍戲,詩雅亦有唔少騷同廣告,不過就堅持唔接酒吧騷。「我覺得酒吧騷唔係太適合我嘅形象,而且我又唔識唱歌,所以公司幫我推晒!」 ####


有傳獲珠寶富商Kenneth(左)照顧4年,兩人更被拍得親密拍拖買傢俬,但詩雅強調二人一直只係好朋友,「我同佢有約會,但未去到男女朋友關係,更加冇使佢錢!」


跟足教練做熱身,詩雅打足三粒鐘打到喪標汗,認真過拳手出賽。


狂un威廉《前度》同阿嬌爭威廉,詩雅其中一場要上身全裸坐喺威廉身上激咀狂un。


SM露bra 《囡囡》中做援交妹嘅詩雅,除咗要露bra,又同曾國祥有床戲,仲要俾嫖客用手扣玩SM。


細佬出身詩雅細佬(右)畢業後入懲教署做紀律部隊,可以幫輕家姐一齊養家。


住公屋被指靠有米男照顧,實情詩雅現時仍與家人同住上水屋邨。


陳偉霆(左一)喺新戲《紮職》做古惑仔,詩雅(右二)就做律師女友,似足TVB劇《潛行狙擊》Bosco同徐子珊呢一pair。


踩埋劇同巨胸謙拍港台劇《火速救兵》,不過兩人完全唔過電,楊怡可以放心。


有咀冇露《起勢搖滾》做鋼琴公主,同Mr.主音Alan齋咀冇床戲,純到爆!


行catwalk 詩雅上週帶住師弟羅力威為設計師陳刀行騷。


孖師姐掘金前排孖住大師姐容祖兒sell Bossini「反斗奇兵」系列、下星期又會同阿Sa為日本品牌A.T做嘉賓。


新廣告詩雅皮膚白滑,早前接拍護膚品平面廣告,4月將出街,現時亦傾緊幾個廣告。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()