close

唔可以出鏡
薛可正做訪問不肯見樣亦不願透露真名,他說:「我想將寫書同真實嘅人生分開一啲,本書寫嘅已經過去,我𠵱家係一個好幸福有個好家庭嘅人。」

搜尋氣
《男人唔可以窮》出書 作者薛可正:女主角最好搵薛凱琪
繼《一路向西》、《紅 van》之後,高登再有爆紅網絡小說出書,最近勁 hit的作品《男人唔可以窮》冇召妓、冇市民失蹤,講男主角薛可正望見女友登上別人的名貴跑車開始,至爸爸患癌病逝,發現作為男人絕對唔可以窮,於是寫下這個有血有肉的自傳式故事,唔少熱血高登仔睇到喊,出書一個星期已加印第二版。
幾年前「窮」過,薛可正現已 33歲,短褲 T恤典型毒男 look,但其實他現時婚姻美滿,有個五歲大的兒子,同時協助太太爭取跟前夫所生兒子的撫養權,他說除咗講錢,男人鬥志更加唔可以窮!

本書開頭寫咗好多前女友嘅嘢,有同太太傾過㗎,佢亦詐過型!其實愛情嘢只係引子,爸爸走嗰段至令我想寫出嚟,佢 07年證實患腸癌,醫生話切咗就 ok,我以為冇事,後來仲同佢嗌大交,痛都唔帶佢睇醫生, 08年食團年飯至知原來佢未好番, 2月癌症復發,但我已挽救唔到;佢 6月離開,我 5月做爸爸,好大感慨!第時個仔點對我呢?我唔想父子關係有個咁大遺憾,惟有寫出嚟發洩。
本書寫嘅「窮」係代表一個男仔成長,鬥志呀、錢呀、責任感呢啲都唔可以窮,唔可以再任性!書入面有寫我做倫敦金賺好多錢,但賺到錢反而令我內疚,辭職之後賣咗架寶馬,𠵱家開咗間食肆,生活上唔缺就得,起碼去吓旅行,買到件玩具畀小朋友,呢種生活已經好足夠,冇嘢緊要過屋企人!
𠵱家想買架家庭車,冇再話要威囉!想有架闊落啲,個仔上車都開心啲,呢樣係做爸爸嘅滿足感,諗番以前爸爸係咪都有咁諗呢?最大嘅遺憾係唔可以問番佢喇,我𠵱家搵幾多錢都畀晒老婆,因為我成日要返大陸入貨(燒烤店食材),費事佢懷疑我返大陸叫雞啦,所以我入 2,000蚊貨,最多都係帶 2,300蚊上去。
𠵱家最重要係幫太太爭取番佢個仔嘅撫養權,因為佢前夫吸毒,我覺得要盡做丈夫嘅責任,我亦唔介意阿仔多個阿哥。
冇諗到拍電影咁遠,如果真係,我希望自己寫番劇本,女主角最好搵薛凱琪啦,我鍾意佢!

高登 hit故


薛可正去年在高登連載時並冇諗過出書,點知高登仔不斷叫好兼 share,至於拍電影,薛可正話最想由薛凱琪演女主角以娜,以娜是貪錢前女友,唔知 Fiona制唔制呢?

他正在討論區寫緊 part 2,為了宣傳新書開了新 facebook帳戶,由於唔想出鏡,結果接受高登仔提議,用咗老婆喜歡的竹野內豐來做大頭貼。

採訪、撰文:何志衡
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()