close

阿倫影射搞電視台冇影
譚詠麟(阿倫)、葉玉卿賀歲電影寸爆無綫的對手、香港電視主腦王維基,大玩名字諧音直指「王危機」搞電視台不成,負債走佬累街坊。導演鍾澍佳笑說:「開玩笑啫!」王維基則一於少理,回應指未必有時間睇!

邵氏賀歲電影《2013我愛HK恭囍發財》前晚首映,監製曾志偉聯同參演的譚詠麟(阿倫)、葉玉卿、黃宗澤等出席,無綫高層樂易玲、邵氏高層黃家禧等亦有捧場,場面墟冚。電影一開場即惹全場爆笑,原來劇情寸盡香港電視的王維基!

劇情講述阿倫為老友「王危機」做擔保借來700萬元搞電視台,結果「危機」搞唔成兼走佬,連累阿倫孭數陷財困幾乎想跳樓輕生,直指「危機」累街坊!當中呼之欲出的影射,令前晚差不多全院都是「無綫人」的觀眾,睇得拍案叫絕,反應大之餘,掌聲、爆笑聲不絕!首映後,志偉與卿卿等偕馮淬帆、古明華及魯芬等到派對慶功。

導演否認針對
對於寸爆對手王維基,又影射有人搞電視台搞到「冇晒影」,《我》片導演鍾澍佳接受電話訪問時說:「開玩笑啫!條橋係一班人撞出嚟,冇刻意針對王生嘅!」又指無綫沒有施壓要求加插劇情:「無綫冇干涉我哋度咩橋,我又唔係做電視!」問到會否擔心辣慶王維基,鍾說:「我唔識王生,相信佢冇咁小器,要嬲都嬲港府先啦,咁耐都冇發牌!」

而遭「借橋」吸票房的王維基,可能仍未知劇情內容,一於懶理。昨日記者致電聯絡他,其香港電視發言人代表回覆,指王維基未有時間欣賞《我》片,暫時未有回應,而新春期間亦未知工作時間安排,故揚言未必有時間欣賞。

「虛構」字眼唔等於免責
《我》片情節涉及影射成分,律師黃國桐說︰「含沙射影唔係問題,係睇吓唱衰之後當事人有咩損失,如果故事只係講走佬而未有為佢帶來極之負面影響,未必構成刑事惡意誹謗,要睇晒成套電影先可以斟酌。」至於電影出現「本故事純屬虛構」等字眼會否避過法律責任?他說︰「呢啲唔係免責條款,冇幫助。」

阿倫(左)飾演王危機的老友,被他累到要跳樓。
阿倫(左)飾演王危機的老友,被他累到要跳樓。

志偉希望賀歲片令觀眾笑住過年。
志偉希望賀歲片令觀眾笑住過年。

卿卿雖然戲份不多,但復出演出賀歲片已是一大賣點。
卿卿雖然戲份不多,但復出演出賀歲片已是一大賣點。

TVB高層樂易玲(右一)到場支持《2013我愛HK恭囍發財》的Party。
TVB高層樂易玲(右一)到場支持《2013我愛HK恭囍發財》的Party。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()