close


何俊仁議員有飼養寵物,他十分支持成立動物警察,為動物爭權益。

Petbook

何俊仁 與狗同眠

2013年02月06日 ~~ 第1098期 交易通.搵車快線

任職超級議員的何俊仁,經常要開冗長會議,公餘時間要陪家人之外,仲不會忽略他的愛犬豬仔,雖然 12歲大的豬仔是收養回來,但何俊仁對牠寵愛有加,除了不時抽空帶囝囝散步、玩耍外,仲晚晚與愛犬同眠。


豬仔雖然是從狗場收養回來,但何俊仁夫婦對牠寵愛有加。

採訪當日,何俊仁議員中午剛剛參加完一個爭取設立動物警察的遊行,一返到屋企,就和八哥狗豬仔嬉戲,可惜豬仔愈叫愈走,不過何生一出撒手鐧──水泡餅,豬仔即刻狂奔過來。「豬仔好為食 㗎,咩都鍾意食一餐,可能由細到大,我 哋咩都畀佢食,連榴槤都照畀,好在佢腸胃好好,未試過肚屙,佢最鍾意食水泡餅,一見到會好興奮。」 

患病允上主人床瞓


雖然豬仔已經 12歲,屬老狗一名,不過動作依然好靈活,在沙發上不停跳來跳去,「佢咁耐以 嚟都冇乜病痛,係個幾月前骨膜發炎,隻腳生晒膿,我要每日 3次,幫佢用針筒抽膿,見佢咁唔舒服,就畀佢同我 哋一齊 瞓,安慰吓佢。」
點知豬仔 瞓上癮,病癒後依然愛與主人同眠,「佢之後晚晚 嚟 瞓,我趕完佢走,佢趁我 瞓 着時,就偷偷爬上 嚟,我發現 咗就懶得再趕佢落床。」
其實豬仔是何生收養回來,約 10年前,有個狗場結業,好多狗仔待人收養,豬仔便是其一,若沒人要便需人道 毁滅,幸得何生收養。「 嗰時我養 咗隻波斯貓,最初驚佢 哋唔夾,點知豬仔我行我素,完全冇理隻貓。」


豬仔
性別:男
年齡: 12歲
品種:八哥


豬仔最黐何太,不停伸 脷親親主人。


豬仔最愛食水泡餅,一見到即趴上 枱喪食。


豬仔平時不理睬另一隻白威,但在對方臨終前,卻在旁陪足兩日,有情有義。

白威患病陪伴左右


何生一有空,便帶豬仔到平台散步。

3年前,何生又收養了另一隻白威,豬仔仍然不理睬對方,「兩隻狗幾年都各有各生活,直至幾個月前,白威患病,臨逝世前兩日,豬仔竟然全日留 喺佢身邊,兩隻狗好似有交流咁,唔知係咪講緊遺言。」
看似甚 cool的豬仔,不理會其他貓狗,但最愛何太,採訪時一直尾隨,又會主動伸 脷舔何太,「佢好黐我太太,可能太太成日陪住佢,照顧得佢最多。」
由於何生的狗仔都是收養回來,深切體會到社會存在很多寵物問題,包括遺棄、虐待等,「我真係好想快 啲有動物警察,可以幫到小動物,唔好再畀人虐待,同時亦想 啲主人養動物時,真係要諗清楚,養 咗就要照顧佢 哋一世。」 

騷 goods 為食狗零食


豬仔咁為食,以下幾款特色小食,必定 啱佢胃口。


香軟的糕餅夾着一層藍莓,狗仔食到停唔到口。$42


含電解質的果凍,配上香蕉味,美味之餘又能補充體力。$28/6粒


軟雞片含豐富營養,再加入粒粒芝士,口感更佳。$32

Dog one life


3105 5550 

撰文:洪芳俠
攝影:黃家活

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()