close


吳嘉琪
理大紡織及製衣系高級文憑 Yr. 1
Fanny不露笑容其實有點惡,不過相處過後 Fanny其實非常活潑,「我 DSE中文作文拎 5*,我鍾意睇心理學嘅書,知多啲人哋諗咩,希望學啲溝通技巧,等啲人唔好以為我好 cool好高傲!」

U花 U草

理大高妹寧願做小儀 吳嘉琪

2013年02月06日 ~~ 第298期 Face

無綫電視劇《老表,你好嘢》大熱,飾演大陸富二代的「蔡芯」王祖藍更加 hit爆,戲外只有 162cm的他亦成功冧掂比他高 13cm的李亞男做女友,矮仔溝掂靚女羨慕死人。
不過跟李亞男一樣 175cm( 5呎 9吋)的吳嘉琪( Fanny),對長短腳之戀卻耍手擰頭,現讀理大的她是系內數一數二高妹,腿長 42吋,恨死不少女生,但 Fanny卻大嘆高妹之苦,「如果有得揀我寧願做小儀!」

𠌥身就小儀




身形高䠷的 Fanny巧遇只有 4呎 10吋的小儀,她笑言:「有次喺街見到小儀,佢個助手見到我都話我好高,所以我都識做影相嗰陣𠌥低就番佢!」 

專影婚紗照




笑容甜美的 Fanny雖然入行近一年,但每月平均有 5、 6單影婚紗硬照的工作,「雖然我接好多婚紗 job,不過我最想都係行 catwalk,好想試吓成為全場焦點嘅感覺!」 

做空姐遊世界




畢業後, Fanny沒有打算做全職模特兒,反而她自小就想當空姐,希望環遊世界,人又靚又生得高,睇怕要考空姐應該無難度! 

同其他港女一樣, Fanny好喜歡買衫扮靚靚,但 42吋長腿的她卻很難找到本地合身的女裝,「因為我腳長,買短裙會變咗迷你裙,買普通絲襪又會因太短露咗襪頭,要特登買特長 legging先啱着!」又為了不想太過突出,故 Fanny平日返學都不穿高跟鞋。

男友平排都好


因為身高過人,在校內跟同學傾偈時,她亦習慣𠌥低身遷就,「好多同學同朋友都比較矮,所以同佢哋傾偈都要𠌥身,如果可以我一定會坐低,希望同佢哋有眼神交流,爸爸教做女生一定要有禮貌。」還以為 Fanny又體貼又靚女,定必多人追,但她即反駁,「係有人追,不過迎新營時,俾男生選咗我做最想識但又唔敢識嘅女仔,佢哋話我太高啦,如果矮啲就好,有得揀,我寧願做小儀!我都知𠵱家男仔好少有 6呎,但起碼同我平排都好,女仔需要安全感㗎!」

海底搞婚禮


雖然個子高為 Fanny帶來不少煩惱,但做兼職 model的她,因身高密密有 job接,「入咗行差唔多一年,平均每個月都有 5、 6單影婚紗硬照,婚紗興拖尾,人高啲會靚啲!」經常披嫁衣的 Fanny,雖然現時單身,卻希望婚禮可以喺馬爾代夫進行,「如果着上簡單又凸顯到我身材嘅婚紗,再喺水底行禮,與朋友在陽光下開 party就最開心!」

U花 U草:


只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。 

撰文:葉浩婷
攝影:何榮亮
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Stradivarius、 Bershka、 Pull and Bear
化妝: Wing@Wing L image

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()