close
賣掉飛佛 周秀娜

初出道的周秀娜,很有娛樂性。寫真、雪糕、攬枕、起底……我懷念那個時候的她,面對各方人士對她的過分好奇心,她也能處之泰然,臉上帶着青澀的笑容,當中還夾雜豪氣的大俠式奸笑。四年多後,這位曾是不少少男最愛的o靚模始祖,工作地點已愈來愈遠離香港,靠近祖國,模式也似演員多過模特兒。還有,最近更失戀了。「大家一齊咁耐,我覺得女人嘅第六感、或者直覺好準。(同女拍檔傳緋聞)呢啲嘢如果冇發生過,我自己唔會假設佢發生。其實呢樣嘢好難呃得到,唔會假設呢樣嘢會唔會發生而去做預防,我覺得感情呢樣嘢冇得好預防。」如果像她演出的Goyeah.com微電影片名《兜售回憶》般,能把不快的記憶賣掉,娜姐的語氣或者沒有那樣無奈、沉重。如果,命運能選擇……

 

分開

娜姐與拍拖六年的陳偉成(Avis)分手原因,眾所周知是她口中說的「步伐同目標唔同咗」。至於實情,他們兩個人最清楚。若有稍為留意娜姐,她一年並沒有很多個月留港。

「各有各忙囉!哎,情侶之間實係咁o架啦,實有啲嗌霎呀,跟住又好吓。」

娜姐不在港時,Avis也有不少性感演出,拍檔也夠火辣辣。

「性感演出?佢吖嘛!係呀,唔好嘥,咁佢身形好吖嘛,佢OKo架。佢都成日keep住去做吓gym,男仔我又覺得冇所謂。」

講到尾,兩人的確聚少離多,Avis也三番四次與女拍檔傳緋聞。

你估只有Avis和索女火辣辣?周秀娜在微電影《兜售回憶》中一樣和肌肉型男在桌球枱上激咀纏綿。

「你唔鍾意嘅最多唔睇囉,但我冇嗌佢咩都唔做。我自己拍過呢類嘢,自己知道邊一啲位係真,邊啲係假。就算佢有投放過感情,甚至乎出事嘞,大家一齊咁耐,我覺得女人嘅第六感、或者直覺好準。

「喺好唔開心嘅拍拖經驗中,雖然未致於唔見咗一個人,但係會無奈囉,你唔知點樣好。繼唔繼續好呢?搵唔搵你好呢?會有一樣嘢心掛掛。我唔係冇耐性,但發生咩事都好,點都要有個交代,都要講聲o架!點呢?我哋兩個點呢?我覺得有啲嘢,起碼都要得個知字!」

終於,娜姐以短訊通知Avis分手。交代清楚,得個知字,乾手淨腳。

周秀娜在《十大中文金曲頒獎音樂會》宣布單身,呼籲別人熱烈追求後,遇上了方大同。

娜姐

兩年前,叫娜姐做「翻版樂基兒」,已有突兀的違和感。正如,你仍視今天的周秀娜做o靚模一樣。原因?她本人最清楚。

「o靚o靚吓就唔o靚啦。」

大家喜歡叫廿七歲的她「娜姐」。

「呢個名唔係我嗌o架,我都唔想要呢個娜姐呀!名呢樣嘢我不嬲都冇乜所謂,但我會覺得好唔慣,受唔起咁,可以直接嗌我名。就算去到內地,佢哋好興哥前姐後咁,咁我都會好唔慣,佢哋都會(國語腔口)『娜姐!娜姐!』佢哋慣咗對人咁樣。我自己嚟講,名點嗌都冇所謂,唔係侮辱性就OK。」

對了對了,內地人來港搶奶粉,香港演員北上賺人仔。娜姐逗留北京、上海時間最長,間中回港出席活動,也到過馬來西亞、澳洲賺賺快錢。

和不少香港演員一樣,回內地拍劇才是生存之道,這是央視播映的《唐朝浪漫英雄》。

「我搭飛機多過搭巴士!我覺得我啲時間都喺飛機、喺車度過!都係機場呀、飛機呀、又轉車呀。以前我志願做空姐好想周圍飛,如果嗰排飛得好緊要,每一日都要飛嘅話,我有一刻就覺得……啲空姐真係好辛苦!你發覺飛得多真係會出事,身體真係差咗。我試過病住上機,起飛降落係最辛苦,鼻塞呼吸唔到耳仔就好痛。」

剛剛傳出娜姐為情想過自殺,她一眾師妹紛紛嘖嘖稱奇。娜姐是工作狂,死了哪還能工作?

「係o架,機會嚟到,錯失咗就錯失咗,有時都恨自己想做多啲嘢。冇辦法,一日得廿四個鐘頭,真係做唔到咁多嘢。除咗做嘢之外,我都想學吓其他嘢,成日都講囉,但唔夠時間。」

不問不知,曾在東京著名時裝表演Tokyo Girls Collection行騷,簽下日本經理人的娜姐,日本業務和她的感情一樣,已經停頓了。

「冇喇,其實完全停晒喇。輻射事件後,日本經理人有安排廣告過去拍,仲有其他電視台節目、雜誌,本身都想過去,但叠咗拍劇時間走唔到,變咗日本依家完全停止。北望神州啦!」

澄清

當娜姐事業如日中天時,我們見她事業線的難度也開始難過登天。

「我諗睇情況,我又冇特登話我要轉型,我覺得好多嘢都係好似冥冥中自有安排,事業上有啲嘢會慢慢、慢慢變咁,我唔係話畀大家聽我唔性感,要睇吓嗰樣嘢夾唔夾。」

騷與不騷事業線,竟可以與「冥冥中」扯上關係。賺到盤滿缽滿,卻上不到車,當不上業主,該怪誰人?

「成日啲人都覺得我搵好多錢囉!(你的確搵好多錢喎!)咁客戶都好好嘅。買樓夠畀首期,仲未可以一筆過,因為我要買嘅三百萬係冇可能買到。如果全數畀晒成層樓就真係唔得,香港啲樓價呢,哎吔真係好難買到樓,真係買唔落手,哎吔真係好貴呀!」

這是當年周秀娜有化妝的樣子,和現在沒有化妝的她差別不大。

周秀娜演繹自己有份設計的內衣,睇事業線惟有靠此。「如果我着住T恤短牛仔褲話畀你知,我賣緊內衣產品都係呃觀眾!」

娜姐在港的居住環境沒有進步,仍然和家人同住七百多呎舊樓。當年的她,或許未預計到有今天成績。

「好彩我成日唔喺香港,我有去其他地方試過,知道有啲嘢唔係真係咁易得嚟,所以返到香港就會好好珍惜,就算喺香港幾多人識都好,我去到內地要慢慢再起步,做番啱啱出道時嗰個感受,好多嘢都要由低做番起。

「自己睇番轉頭,都有一步一步達到自己想要嘅目標,可能呢四年只係開始階段,到依家先至真正畀大家認同。」

兜兜轉轉、上上落落,才到達她口中的真正起點。六年感情完結,當然也是另一起點。

希望當年售五百九十八元的周秀娜攬枕,現在仍然軟滑好攬。

周瘦娜

Avis玩微信搞出大頭佛,和娜姐訪問當天,小弟碰巧也和幾位朋友在微信。我叫娜姐向我的朋友打個招呼,她也照辦如儀,更扭曲自己十分易認的聲線,扮cutie地說:

喂!我係周秀娜呀,你信唔信呢?(狂笑)唔哈哈哈……我哋依家等緊影相呀,好慢呀攝影師哥哥!(大俠式奸笑)哈哈哈哈……呀哈哈哈……

很快傳來一位約三十歲左右的女性朋友回應,向她送上打氣說話:

周秀娜你好靚呀,我支持你呀,我覺得你好醒呀,同埋好正呀,同埋唔好咁瘦啦!

娜姐聽罷即鼓起兩腮嘟嘴扮肥妹。

「我係周肥娜,唔係周瘦娜。」

她告訴我會在農曆年後放幾天假,去曼谷四面佛還神。無論她希望增肥、收身、大紅大紫也好,靈驗過,失望過,也希望她手腕上的紅繩能帶給她好運。哪怕,用了四年才走到起點,花了六年在某位沒結果的男士身上,也不覺浪費。

以娜姐今天的地位,毋用「上太空」,在地平線上,總有個寬敞樂園,讓她繼續展現大俠式奸笑。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()