close


因為拍《孤星淚》而被迫剪短頭髮嘅 Anne Hathaway,短髮似乎仲省鏡。上星期四( 10日),佢就出席咗第 18屆影評人協會影評人選拔電影獎頒獎禮,憑《孤星淚》攞最佳女配角,睇嚟佢喺奧斯卡贏面都好大。網上圖片

FBI

奧斯卡大熱  Anne Hathaway又喊又笑

2013年01月16日 ~~ 第295期 Face

第 85屆奧斯卡電影大獎提名名單上星期公布, FBI除 咗關心李安可唔可以砌低史提芬史匹堡攞最佳導演為華人爭光,當然仲關心幾乎個個睇完都大讚 嘅《孤星淚》有幾多個提名啦。

結果《孤星淚》得到 8個提名,比《少年 Pi》 11個同《林肯》 13個都少,好在幾乎由出場開始喊到死 嘅 Anne Hathaway以大熱姿態入圍角逐最佳女配角。荷里活二五第一時間問 Anne有乜感受啦,佢竟然話想唞大氣,「我一知道被提名,第一件事就係想呼吸。為 咗呢套戲,我有好幾個月冇好好『呼吸』過。唞順條氣之後,我就開始喊,喊完之後又笑,跟住就開始不斷有電話打來,有人訪問我等等。」至於第三度被提名最佳導演 嘅李安就話即將開拍《埃及妖后》,女主角更鎖定性感女神 Angelina Jolie添!玩完少年玩妖后,中印埃及三大文明古國故仔拍齊,題材變化大到咁,真係得李安先敢!


李安大有機會憑《少年 Pi》(上圖)第 2次攞最佳導演,佢話覺得榮幸之餘,有啲不知所措,仲話好感激,認真謙虛。


Daniel Day-Lewis原本唔肯拍《林肯》,後來史匹堡派好友李安納度迪卡比奧(小圖)出面游說佢先答應。如果佢因為呢套戲攞影帝,真係要多謝李安納度喇。








Anne喺《孤星淚》飾演被賤男遺棄的單親媽媽,為養活愛女,佢唔單只連大牙都要賣埋,仲要做妓女接客。而男主角 Hugh Jackman亦因為冇及時幫助佢而自責。 Anne死後, Hugh決定幫佢養大個女,睇嗰陣 FBI都感動到眼濕濕。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()