close


黎姿同屋企人好好感情,每年過時過節一定帶埋細佬食大餐睇煙花,當晚有傳媒直擊晒 party過程,連黎嬰女友都曝埋光。

Web Spy

黎姿錫晒細佬

2013年01月16日 ~~ 第295期 Face

自從細佬黎嬰發生車禍,黎姿要幫細佬打理生意,又要湊 3個寶貝女,忙到冇停手。好在 Gigi唔係一般師奶,美容診所愈做愈大之餘,上年再為老公馬廷強生多個女 Pegella,如無意外仲可以追多個仔添!

Gigi家庭觀念極重,不時喺 fb上載生活照外,又將前排同屋企人食除夕大餐時 嘅相同粉絲分享,更寫上一大段個人感想:「最幸福是一家人的平安和健康,這一切比任何物質都重要」。見到黎嬰一日比一日健康,現時已經可以自己食飯,相信 Gigi一定開心過做視后!






收身收得快,黎姿早前去除夕 P時已經冇晒肥肉,唔似 啱 啱生完。


雖然上年 10月生多個女,但 Gigi依然好錫一對孖女,絕冇偏心。


老公馬廷強身家過億, Gigi一有時間即飛歐洲旅行兼掃貨。



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()