魚介醬油豬骨湯拉麵$88

Missing Out

日限 60碗拉碗

2013年01月16日 ~~ 第295期 Face

近半年增長最多的食店,拉麵店敢認第一,怕且無人敢認第二。最近開喺尖沙咀的 Agura, Michael即刻 like咗。店鋪面積不大,一眼望晒, 8個座位、 3個店員,當中 1個侍應,另外 2位就是有 20多年製麵經驗的店長谷川先生及經營者阿 Sam。在做拉麵之前,長谷川先生曾為東京 India研究所教授,專教日人烹調食物的技巧,阿 Sam則為餐廳公關,負責接待傳媒,現在卻分身協助埋拉麵製作,二人一腳踢,日做 60碗。

互動片段

食住讚



全店只有 8個座位,一眼睇得晒。

拉麵湯底好重要,所以長谷川先生及阿 Sam喺早一天落場時間就會準備翌日湯底。首先會將 5kg豬手、 10kg背骨、 30kg筒骨、 16件新鮮雞殼(即雞骨架)及魚介放入一個高約 1米、直徑約 60cm的大鋼煲內熬製,煮好後將大件湯渣撈走,再以隔渣器隔清湯身,其間長谷川先生會用力擠壓湯渣,確保豬骨內的精華得以保留,光是隔渣這個過程,最少就花一小時。隔渣後,仲需要將湯 cool down,一邊 cool down、一邊攪拌,確保湯身味道均勻,為時半小時。最後將湯放入-17度的冰箱內過一晚夜,豬骨湯先叫完成!做出來的拉麵,湯底香濃,麵身有彈性,加埋長得嚟厚肉地的鹿兒島黑豚叉燒,美味しい!
除了湯身用心, Agura亦提供兩款醬汁給客人,其中一款乃自家製黑椒醬,加入日本黑椒、芝麻及橄欖油,辣得嚟好香,更會特地奉上溫綠茶,等豬骨湯底的香濃唔會俾熱茶沖淡。 




新開的 Agura標榜東京新派風格,以醬油、豚骨及魚介三合一,長谷川先生乃日本拉麵大師,呢款魚介豬骨湯麵,令我有喺日本行完激安之殿堂出嚟之後喺小巷左穿右插搵到間好食拉麵小店的感覺,食得過! 

Agura東京 ラ一 メ ン




地址:尖沙咀柯士甸路 15號柯士甸大廈 B座地下
電話: 2369 3211
營業時間: 12nn-3pm; 6pm-10pm 

何謂 missing out?
《 FACE》飲食版監修人少年食神 Michael




本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。 

撰文:梁智欣
攝影:顏青瑋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()