close


蒲進
亞視老闆王征乜都要話事,蒲進講明大家想法完全唔同,寧願被炒都唔屈服。身為林峯藝訓班師兄,不過蒲進話唔想叨光不肯多提師弟,否則可以搵 chok峯搭路返 TVB喎!

搜尋氣

亞視劉華被炒寸王征 佢係一言堂

2013年01月16日 ~~ 第295期 Face

自從有紅色背景的王征 10年 3月入主,亞視由二奶台變騎呢台。節目無限 loop兼零收視,反發新免費電視牌照引起全城圍插,到近日走火入魔到迫旗下藝人上洗腦班,逃學即炒。

其中一個被迫食無情雞的蒲進,第 12屆無綫藝訓班出身,是楊怡及林峯師兄,拍了 10年 TVB劇, 09年加入亞視,代表作是在《香港亂噏》扮鬼扮馬,最拿手扮劉華,分分鐘比江華更神似!撈 咗十幾年都要再培訓,蒲進明寸舊老闆比古惑仔更隻手遮天,「佢(王征)係一言堂, he is the king!」


亞視搞藝訓班,請高志森同 65歲仲低胸嘅宮雪花做講師,聽到班藝員耷低頭「釣魚」。《蘋果日報》圖片


TVB年代,蒲進多數做噏唔出名嘅角色,例如《尋秦記》中嘅魏國太子,只得幾分鐘戲分,所以 09年決定過亞視搵機會。

我係 TVB藝訓班出身,當年導師有詹瑞文、羅冠蘭,仲有好多有經驗 嘅導演監製教我哋點樣演戲,詹 sir負責教身體語言,我諗大家都知佢喺呢方面係幾咁叻!我哋上 咗 4個月堂再實習 2個月,真係學到好多嘢,但亞視呢?佢所謂 嘅訓練班,我問佢為期幾耐、有咩導師,全部答我唔到!大佬呀,去補習都要知係咩人教啦!
除 咗呢 啲藝訓班,亞視班高層好奇怪,耐唔耐就叫我哋着靚 啲返去開員工大會,聽佢哋講吓發展大計。開會都唔緊要,公司仲要拍低埋當節目出街,我哋藝人主要靠騷錢開飯,你𠵱家要我上鏡但唔計騷錢,仲要貼埋車馬費山長水遠入大埔聽你哋講幾粒鐘,講唔講得通先?
入 咗亞視 4年,初初入去個感覺其實好窩心(當時亞視老闆是台灣旺旺集團主席蔡衍明),但自從新老闆 嚟 咗,全部變晒清談節目,好似《高志森微博》、《把酒當歌》等等,成間公司 嘅方向完全唔同晒。


蒲進喺《香港亂噏》多次扮劉華經典造型,《無間道》嘅劉健明、《天若有情》嘅華 Dee同狄仁傑,連神情都似到十足十。

其實 04年拍《香港亂噏》好開心,鵬哥(盧海鵬)、林超榮個個都好畀心機做,最高仲有 9點收視。 9點喎,亞視有幾何從無綫手上搶到 9點呀?但冇辦法,老闆唔鍾意呢種節目,就算有收視有口碑有廣告都要摺埋,仲要冇任何解釋同原因,話 cut就 cut,可能佢覺得我哋太胡鬧 啩!佢係一言堂, he is the king!但我覺得都幾侮辱 㗎,你可以唔鍾意睇我演出,但你起碼要尊重我囉!
好在我扮劉華都叫有 啲人欣賞,內地都有唔少登台騷,同埋我屋企有做開汽車零件生意,即使冇 咗亞視呢份工都唔使乞食!不過我知有唔少同事真係靠佢開飯養家,所以有 啲即使係演藝畢業,都要去上亞視個訓練班。喺最正規 嘅學校出身,都要由頭讀過史坦尼斯拉夫斯基(方法演技大師),你話係咪好笑先? 

採訪、撰文:湯勵貞
攝影:范仲良

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()