我睇唔到、睇唔到!(設計對白)活動上面,身為主持嘅阿感,全程同前度女友鄧伊玲(阿旦)保持大段距離。

32E嘅「E奶紅姑」鄧伊玲(阿旦),未入行前已經同無綫娛樂台主持阿感(黎國輝)拍拖。阿旦早就認定阿感係結婚對象,佢為咗儲錢結婚,唔介意晒身材做模。不過聽聞男方唔生性,佢哋拍拖5年幾,阿感竟然周不時背住女友溝女,今次仲越級挑戰,為咗溝阿嬌,唔單止自認「小桂子」,仲喺微博寫「尋找你的沈佳宜」。如果係真,媽咪姐都覺得阿感抵打呀!


呢對怨侶,上周四(9日)首次碰頭,做主持嘅阿感完全唔敢正視着住性感內衣嘅阿旦,更盡量同佢保持距離,擺到明分咗手再見不是朋友。


喺餵沈志明食cake環節,阿感只係訪問沈志明,完全漠視阿旦。認真失風度。


燶口燶面不過阿旦做訪問,被記者問到被飛時,佢無奈咁話:「冇正式講(分手),不如你哋幫我問吓佢啦!」佢企喺你後面咋喎。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()