close


Hi!我係唔chok嘅「林瘋」!(設計對白)林書豪身高6呎3吋,喺NBA嚟計,其實一啲都唔算高。好在佢彈跳力驚人,身手靈活,係一個好有爆炸力嘅控球後衞!

睇得《忽周》多,大家應該知媽咪姐關心時事,呢期最hit嘅「林瘋」林書豪又點可以miss呢?講起呢位瘋魔全球嘅NBA美籍華裔新星就真係興奮,醉心籃球嘅佢,哈佛大學畢業後,喺NBA選秀大會無人理,之後先以自由身加入家鄉球隊金牌勇士,但係一直不被重用,俾人當波咁踢嚟踢去。捱咗兩年,先以短期合約形式入咗紐約人隊,但多數做後備,仲有名叫「飲水機管理員」,寸佢只可以為隊友斟水。


好在呢個後生仔夠硬淨,一直勤力練波無放棄,終於等到今個月4號,球隊主力受傷,佢替補上陣攞到全場最高25分,一鳴驚人!之後,佢再代表主隊出戰由超級球星高比拜恩領軍嘅湖人隊,全場獨取38分,帶領球隊勝出。截至美國時間周二(14日)為止,林書豪已經協助紐約人取得6連勝!佢喺成名前一日,仲要喺隊友間屋做「廳長」,差啲被炒㖭。都話努力總會被看見! ####


球迷將林書豪個姓「Lin」化成「Lincredible」同「Linsanity」,「林瘋」大熱呀!


林書豪細細個就跟熱愛籃球嘅爸爸睇波,不過三兄弟中,只有身為老二嘅佢打職業籃球。


「林瘋」喺哈佛主修經濟學,副修社會學。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()