close


當日吳浩康同新女友Olivia,在人流甚多嘅The One商場行街時,兩人全程保持距離,看來不想新戀情曝光。

衰過藏毒、打架的吳浩康,歌唱事業毫無起色,去年8月被拍拖5年的拿督女莊思敏狠飛,吳落力箍煲不果後,欠債新聞更陸續有來。吳浩康先被指拖欠租金及8萬蚊卡數,之後又被莊思敏爆響口,指他的手提電話費及上網費,都是由她信用卡過數,難怪之前吳曾落力翻撻莊思敏。雖然「錢」路茫茫,不過28歲的吳浩康把口啷過油,最近更成功溝掂22歲模、性感女子組合「Mi55」隊長Olivia(麥家朗)。月入二萬餘元的吳浩康現時每月還款萬四,居然仲可以踢走Olivia拍拖3年的模特兒男友Brian Yu,成為其正印男友,吳浩康的艷遇的確恨死唔少港男!


上年8月,莊思敏在微博宣告與吳浩康(Deep)分手,吳浩康努力復合不果,惟有在去年年尾積極找尋新女。以往,吳浩康的緋聞女友胡定欣、Yumiko、唐詩詠個個都是圈中靚女,而新女Olivia亦是新晉模,更比他年輕6年,非常嫩口。

飯局暗
2月4日傍晚5時許,吳浩康與新女友Olivia(麥家朗)和另一pair拖友到The One的「金牌小龍」上海食肆醫肚,兩對情侶柯打了兩碗牛肉麵及一碗擔擔麵。等食期間,四人有講有笑,吳浩康多次笑到挨落Olivia膊頭,態度親暱。牛肉麵一到,吳浩康即「自動波」替女友搯麵,大賣細心。用膳完畢,四人繼續細聲講大聲笑,逗留兩個多小時才埋單,之後一行人轉場踩上18樓的囂Cocky Bar,繼續把酒言歡,直至凌晨都未見離開。「Deep上年尾蒲吧時,經朋友介紹認識Olivia。個個都睇得出Deep當晚已經對Olivia嗒晒糖,不過Olivia嘅男友Brian亦在場,Deep當然唔敢亂嚟。不過佢趁Brian行開,即同Olivia交換電話。因為Olivia打算出碟,Deep咪借頭借路打俾人,加上Deep又識作曲,兩個就係咁撻着咗。三個星期前,Olivia仲同男友攤牌嗌分手㖭。」知情者說。

知對方失戀
就新戀情向吳浩康求證,他說︰「冇!(係咪喺夜店識咗模Olivia?)我哋識咗好多年,佢媽咪係我契媽。(佢係咪你杯茶?)呢啲好難講!將來嘅嘢唔知!(佢啱啱入行,你有冇教路?)依家都係搞掂自己先,唔諗拍拖住,總之係單身。(佢同男友甩拖你知唔知?)聽佢講過,佢都有呻失戀。」至於Olivia,則透過經理人向生回應:「公司沒有干涉藝人拍拖,據知Olivia與Deep是青梅竹馬,而Olivia跟舊男友已分手一段時間,近期才開始與Deep交往。」吳浩康現時任職保險,閒來亦有教人打拳及拍電影,平均每月收入都有二萬多元。不過每月扣除必要還的萬四蚊卡數後,連交租都有困難!窮根未盡一樣有女埋身,Deep的確恨死唔少「爸打」!

與舊男友拍慾照
吳浩康新女Olivia,08年曾經面試由庾澄慶主持的《耳分高下》天使,可惜最終落選,後成為模特兒,並得到米原康正賞識。米原康正是日本情色攝影大師,曾為傅穎拍攝寫真。而網上亦流傳了多張Olivia與模特兒男友Brian Yu的纏綿慾照,不過據知兩人上月已正式分手。

拍寫真入行
現時Olivia是五人性感女子組合「Mi55」的隊長,「Mi55」隸屬於「M Spy」模特兒公司,「M Spy」旗下有逾六十名模特兒,老闆是向華強姪兒向展邦。有大條水喉射住,「Mi55」在上年推出寫真集,而「M Spy」亦表示會揼七位數字為「Mi55」出碟打入樂壇。 ####

 
2月4日甜蜜撐枱腳醫肚期間,吳浩康同Olivia坐埋同一邊卡位,兩人不時互相挨住密斟。

 
淨係靠英皇份人工,吳浩康又點夠用吖,所以佢兼埋教打拳(右),去年仲考咗個保險牌撈埋保險。




吳浩康:我哋識咗好多年! 2月10日,吳出席首映活動。問到新戀情?他強調自己冇拍拖, 不過佢仍有保留咁話:「將來嘅嘢唔知!」


在電影《逆戰》中,吳浩康有3分鐘嘅演出,佢因為做二五仔被人打到七彩,仲要困在車尾 箱七小時,真係辛苦。


一聽到記者追問吳浩康新戀情,莊思敏即時和吳浩康劃清界線,表示以後有關他的問題都不作回應。


在facebook找到唔少Olivia同前度Brian Yu嘅親密相片,當中不乏「咀嘴」同上身赤裸嘅激情照片。


Olivia與4名模組成「Mi55」,去年更推出寫真集。



arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()