close


別了香港樂壇六年的小春,在Leon的帶領下,今年會回歸樂壇。

陳小春06年加盟正東後,六年來只出過一張唱片,去年與黎明合作電影《鴻門宴》時,Leon成功游說他加盟A Music旗下,據知黎老闆要小春再行古惑,並構思好情商鄭伊健幫拖,聯手合作搞個古惑仔演唱會,助小春打響頭炮。

無放棄唱歌
黎明陳小春相識超過十年,去年於電影《鴻門宴》碰上,促成雙方進一步合作。「佢哋以前拍過《少年賭神》同《神偷次世代》,但私下就少聯絡,所以唔算老友,直到舊年再一齊拍《鴻門宴》,大家傾講吓,Leon先知道歌手出身嘅小春原來仲係咁鍾意唱歌,愈傾愈投契,咁就簽咗小春返A Music!反正公司都冇乜歌手,Janice Man同李治廷捧極都捧唔上,多個舊人未必壞事。」A Music員工說。

古惑仔演唱會
一向想法多多的黎明,已為小春定下不少計劃,其中一個是幫他在紅館開個唱。「Leon應承咗小春為佢搞個唱,舊年Leon都特登叫咗喺北京拍緊戲嘅小春請一日假,返嚟做佢紅館個唱嘉賓,就係想睇吓觀眾嘅現場反應。其實小春近幾年都係主力喺內地發展,觀眾幾乎唔記得佢都係歌手,Leon知道諗起小春,就自然會諗起古惑仔同鄭伊健,所以佢想兄弟班搞咗個古惑仔演唱會先,再搞小春個人演唱會。」對大做陳小春,A Music行政總裁王凱文回應:「公司幫小春做緊歌,至於有咩大計,而家仲未可以透露。」

買定屋生B
準備重返香港樂壇外,陳小春與老婆應采兒亦樂於在內地拍劇拍戲賺人仔。據了解,二人滿約中國星後,將不會再續約。「采兒同北京啲朋友講,同中國星仲有一年就約滿,之後同老公都唔會再續約,反正而家小春接乜嘢,都係老婆做最後決定,而且佢哋諗住呢兩年生小朋友,所以采兒都唔會接咁多嘢做。」應采兒身邊人說。為生B做好準備,陳小春早前已一擲三千萬,購入位於大埔天賦海灣的面對海景二千多呎獨立屋,收樓搞好裝修,就會搬離康樂園舊居。 ####


Leon看中了小春與鄭伊健的古惑仔形象深入民心,所以計劃搞個古惑仔演唱會,為小春打響頭炮。


原來Leon與小春相識了十多年,但二人很少聯絡,直到去年合作《鴻門宴》才真正了解,成為好友。


小春剛與傅穎完成拍攝全中國第一套3D懸疑電影《詭婚》,該片將在全東南亞上映。


二月初,小春陪老婆回美國探家人,兩公婆順便四處旅遊,更參觀波鞋廠。


應采兒與老公小春即將滿約中國星,夫婦兩人決定不續約,靠自己打天下。


本身住在大埔康樂園的陳氏夫婦,剛剛以三千萬買了大埔天賦海灣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()