close


$900

小特搜

披肩熱

2013年03月01日 ~~ 第918期 忽然1周

近日天氣忽冷忽熱,與其帶多件外套,唔少女藝人都寧願「搭」條披肩上身,事關披肩保暖之餘,仲可以當配飾,唔使咁寡。

陳庭欣 花喱碌


陳庭欣經常着晚裝出席活動,披肩係必備之選。「我最鍾意呢條 Handsome Hero披肩,圖案好特別,夠花碌碌。我自己就唔鍾意格仔款。」

莊思敏 格仔癡




莊思敏家中衫多鞋多,連披肩都有十幾條,最貴一條值 4千幾蚊。「我身上呢條係台灣 fans送嘅。我特別鍾意格仔同豹紋披肩,質地一定要滑身,我好怕拮到皮膚出紅點。」 

王君馨 毛神神


王君馨不時出埠登台,披肩唔單止保暖,仲可以防走光。「呢條毛毛披肩我好鍾意,最啱出埠登台着,夠保暖又高貴。試過有次着晚裝,條裙嘅吊帶突然鬆咗,都係多得呢條披肩救我一命。」




$850

蔣家旻 英倫風




蔣家旻對格仔有情意結,貪佢有校園風味,所以買衫同披肩都愛格仔款式。「呢條 Ice fire披肩係朋友送嘅,好有紀念價值,經常都會戴住。我就鍾意買羊毛或棉質披肩,軟身得嚟又舒服。」 

朱慧敏 民族癖


朱慧敏好怕凍,無論夏天定冬天,都會隨身帶備一條披肩,以備不時之需。「呢條披肩幾貴下,係人手釘花。我怕凍,會專揀厚身質料。」




$2,500

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()