close


唔驚,仲頂得住!(設計對白)
香港電視嘅藝人同員工全部完成馬拉松賽事,打破明星多數求其跑嘅慣例,又難怪王維基同梁小冰(白衫)笑得咁有自信嘅。

媽咪姐

王維基新年多事

2013年03月01日 ~~ 第918期 忽然1周

「魔童」王維基嘅「香港電視」雖然仲未有牌,但仍然 keep住出招!佢周日( 24日)就帶住 130多位旗下藝人同員工出戰渣打馬拉松,又同媽咪姐傾咗兩句。

「魔童」話全力爭取發牌就梗㗎嘞!但最緊要係不斷提高所拍劇集嘅質素,仲話會要求編劇先設定完善嘅人物性格,再寫整個劇嘅大綱同情節,「好似以前蕭若元喺麗的做編劇嗰時咁做!我哋唔要流水作業,淨係寫角色性格都用成幾萬字㗎。」製作認真梗係好事。不過,周二( 26日)「香港電視」攝影師詹伯雄喺拍攝藝人攀石訓練花絮時,俾飛石砸中,失足墮山,情況嚴重!事後王維基親到醫院探望。其實做乜都好,安全最緊要呀!


攝影師詹伯雄當日負責拍攝劉玉翠、周俊偉及艾威攀石,不幸出事,由飛行服務隊嘅直升機緊急送院搶救。媽咪姐希望佢早日康復啦。


知道有員工受傷,王維基即到醫院探望,又叫現場記者:「唔好影響佢、騷擾佢!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()