close


Bobby見到媽咪姐,不單冇黑面,仲笑晒口打招呼,之後仲拉住媽咪姐吹水。

媽咪姐

Bobby出院即撚狗

2013年03月01日 ~~ 第918期 忽然1周

大吉利是講句,打開報紙,日日都有意外發生,有時都幾灰!
就講歐陽震華( Bobby),大年初三凌晨喺朋友屋企拜年期間,因食得太飽搞到急性肺炎昏迷,入院搶救 12小時,好彩肥頭耷耳一副福相嘅佢,最後吉人天相,留醫 11日,上周五( 22日)病癒出院。

互動片段

Bobby出院即撚狗





神清氣爽嘅 Bobby,做埋柴可夫,車住四人一犬( Happy仔)去深水灣 high tea。
Happy仔,你真係識摸門口囉!


Bobby經此一役,開始識得節制食慾啦,見佢對任何食物都係淺嚐即止。啱㗎,都係健康緊要嘛!

死過翻生嘅 Bobby返屋企休息咗一日,第二日( 23日)黃昏五點左右就急不及待做司機,車老婆傅潔嫻、愛犬 Happy同兩友人去深水灣露天茶座曬住太陽食 tea。 Bobby雖然剛剛出院,不過尚算精神,同朋友有講有笑。媽咪姐亦發現,向來為食嘅 Bobby,聲稱以後飲食會檢點。原來佢唔係齋噏,媽咪姐見佢就算食炸薯條,都係一條起兩條止咋。
傾傾吓,眼利嘅 Bobby發現媽咪姐,仲好有禮貌同媽咪姐吹咗幾句:「嘩!你知唔知喺醫院十幾日真係好悶,仲唔出嚟曬吓太陽咩!我尋晚 12點幾瞓㖭呀,以前唔天光唔瞓㗎嘛!個人真係健康咗。不過個肺依然『 chok』吓『 chok』吓,唔係好順,要再休息多啲!」 Bobby臨走前仲識講笑,千叮萬囑媽咪姐唔好寫佢咁快出嚟蒲。
放心啦!有圖有畫有真相,媽咪姐從來都唔會亂嚟嘅!


唔好寫我咁快出嚟蒲呀!(真實對白)


吹水期間,媽咪姐發覺 Bobby瘦咗好多,比三個月前(右圖)足足瘦咗一個圈。


新劇《情逆三世緣》喺 Bobby入院期間停咗廠,不過佢會喺 3月中復工。關詠荷應該最開心。


出院前一日,心情勁好嘅 Bobby坐住輪椅都仲向記者示意 OK,不失其幽默本色。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()